Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר טוב שלי יש פיג'ו 206 XT שנת 99 , 1400 אוטומטית

כל השוענים ממשיכים לעבוד בלוח מחוונים ורק הקילומטראז' הפסיק לעבוד

יש לציין שכל הפיוזים טובים ועובדים

הרכב לא טופל במוסך מורשה כבר כמה שנים , הוא תוהה אולי זו הסיבה..?

או שיש למישהו רעיון אחר ?

פורסם

גם לי זה קרה ב-206 משנת 2002 ,והוחלף כל לוח השעונים,

נזק של 1600 ש"ח..

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

מה קשורה העובדה שהרכב לא טופל במוסך מורשה לבין התקלה?

מה, הרכב עושה שביתה איטלקית ודורש מוסך מורשה?

יש לרכב תקלה, קורה. תכניס אותו למוסך ויתנו לך הצעת מחיר - וזה לא חייב להיות מוסך מורשה. האוטו יעבוד אחרי זה יופי גם בלי המומחים של לובינסקי.

פורסם

אתה לא צריך מוסך, אתה צריך מכון ספידומטרים. אם תציין מה אזור המגורים של החבר הטוב, אולי נוכל להפנות אותך לאחד כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש כאן שירשור כפול של אותו משתמש באותו נושא, כמה הודאות למטה.

 

צביקה פיק, לטיפולך:wink:

 

 

פורסם

לי היה ניסיון טוב עם "אוו ספידומטרים". הם נמצאים בתל אביב, רח' בית אלפא 4.

הייתה בעיה של מד מהירות שהפסיק לעבוד בסיטרואן, טופל במקום, חיכיתי כחצי שעה.

ממליץ!

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

שלום רב !

תוכל להעזר בשרשור הבא:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111940

פנה לאוו ספידומטרים בתל אביב, ובעיית חברך תבוא בוודאי על פתרונה.

 

http://www.avo-spd.co.il/

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלומי לחבר שלך קוראים במיקרה יוני :roll:

שלח אותו לסטופר בבאר שבע ושלא יחכה שאח שלו יפתור לו כל בעייה :wink:

וזה לא קשור לזה שהרכב לא טופל במוסך מורשה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

יכול להיות שיש בעיה סדרתית בלוח השעונים של ה-206?

גם לאבא שלי יש בעיה,מד המהירות מתחיל ב-90.כל השאר עובד כמו שצריך.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אצל אשתי פיג'ו 206 שנת 2001 היתה בעיה זהה והוחלף חיישן בגיר.

הבנתי שהספידומטר הוא דיגיטאלי ומקבל מהירויות מחיישן שנמצא בגיר [אם אני לא טועה הוא מודד נקודה מתה תחתונה ומכאן מסיק את מהירות סיבובי המנוע].

אבל יכול להיות שאני טועה.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...