Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לציין שאני מחפש סיריון cz, cl, cx בשנים 00-02 כבר המוון המוון זמן וזה פשוט משהו קטסטרופלי בלתי נסבל בעליל!

 

או שכל הרכבים פשוט גמורים לגמרי או ששיכים לסוחר חרטטן שאומר שהשילדה נקיה ואז כשמגיעים לראות את הרכב פתאום יש לאוטו קצה שילדה וגם ״כל הסיריונים עם קצה שילדה מאחורה אין להם פגוש שמגן על קצה שילדה״ מה זה השטויות האלה?!?!

 

בכל מקרה לשאלתי, האם יש טעם לגעת ברכב שהוחלף בו גיר? ואם הוחלף בו מנוע? ואם הוחלפו שניהם?

 

האם תהייה בעיה למכור את הרכב אחרי זה??

אם האדון טוען שהמנוע מייבוא שעשה 30k ויש לו קבלות אבל בקבלות לא רשום כמה המנוע עשה כי הוא מייבוא ובמנועים מייבוא לא רשום בתעודה כמה המנוע עשה ולטענתו לא מייבאים מנועים שעשו יותר מ30k יש חיה כזאת???

 

מה בדבר גיר מיבוא?

 

אשמח לעזרה או אפילו חיבור למישהו שמוכר סיריון שמורה מאוד!!!

 

בתודה עם המון תסכול,

un4get

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אני הייתי ממשיך הלאה, מדוע אתה נעול על הסיריון?

ישנם עוד הרבה רכבים בקטגוריה הזו שהם לא פחות טובים אם לא טובים יותר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בכל מקרה לשאלתי, האם יש טעם לגעת ברכב שהוחלף בו גיר? ואם הוחלף בו מנוע? ואם הוחלפו שניהם?

 

בתודה עם המון תסכול,

un4get

 

רגע אני לא רוצה להציג את עצמי כמומחה גדול אז שמישהו יתקן אותי אם אני טועה

אמרו לי שאורך החיים של גיר הוא באופן כללי כ120,000 ק"מ

פעם גם אמרו לי דבר דומה על המנוע שאחרי מאה או מאתיים אלף ק"מ הוא צריך טיפול (כלשהו)

 

בסופו של דבר במכאניקה כל חלק שזז יש לו בלאי וכשיושבים להנדס ולתכנן משהו משתדלים להימנע מחלקים זזים

אז החלקים הנ"ל צפויים בסופו של דבר לתיקון כלשהו

 

אז לא ברורה לי הטענה שלך

הרי אתה קונה רכב של 8-10 שנים

פורסם

בסיריונים בעלי מנוע 1000 נתקלתי בעבר ברכבים שהגיעו למוסך מורשה דייהטסו והחליפו מנוע /שיפצו אותו לאחר 150,000 ק "מ מקסימום- המנוע הזה חלש מאוד ומתעייף יחסית מהר לשאר המכוניות שבטיפול ותחזוקה נכונים יכולים להגיע גם לטווח של 300,000-500,000 (בבנזין) או למעלה מכך במנועי דיזל.

לגבי גיר- הרכב כבר בן 9 והכל יכול להיות,גיר אוטומטי לא מתבלה סתם כך(בכזה ק"מ) אלא בהתאם להתנהגות של בעל הרכב (הורדות פתאומיות של הילוך שלא לצורך,משחק מיותר בין ההילוכים ברמזור,העברה לא נכונה וללא השהיה מרוורס לדרייב ועוד כל מיני רעות חולות שבגללן נהרס גיר אוטומטי לאט אבל בטוח.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרכב שלי משנת 92 עם מנוע מקורי....

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מה יש לגעת בו? הרכב מקבל שמן ונוזלים איכותיים, כמובן שהוא לא מרגיש כמו ביום היוולדו אבל הוא עדיין נוסע ונוסע יפה.

הגיר הידני הוחלף לפני זמן קצר.

לפותח השרשור, מה רע בפונטו פיגו 206 סיטרואן C3 ועוד הרבה רכבי מיני אחרים?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
מה יש לגעת בו? הרכב מקבל שמן ונוזלים איכותיים, כמובן שהוא לא מרגיש כמו ביום היוולדו אבל הוא עדיין נוסע ונוסע יפה.

הגיר הידני הוחלף לפני זמן קצר.

לפותח השרשור, מה רע בפונטו פיגו 206 סיטרואן C3 ועוד הרבה רכבי מיני אחרים?

 

תשמע הרכב הולך לסטודנטית שצריכה רכב אמין שלא אוכל דלק ואוטומטי...

 

הפג׳ו נכנסת בקטוגוריה הזו??? אני מפחד מה206 ושלא נדבר בכלל על הc3...

 

כמעט סגרתי על פונטו אנשים אומרים לי לא לגעת בפונטו ספייס 04 עם גיר רציף, גיר מזעזע שנדפק כל 20-30k אני כבר מיואש, לא יודע למי להאמין כבר... אמרו לי אם הפונטו גיר רגיל סבבה אם היא אוטמט לברוח...

 

ושאני לא אכנס בכלל לחוות שעת שקיבלתי על הרנו קליאו או שברולט אוואו 5 דלתות...

 

אז אם מישהו יוכל לעשות לי סדר בבלאגן אני אשמח מאוד!!!

 

אגב, הייתה לי סופר פנסר 95 נסעתי איתו 250k לא הלך לי שום גיר ושום מנוע...

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

ה206 יכולה להיות אופציה מעולה, תמצא אחת טובה ושמורה וזכית, יש המון בשוק.רכב אמין, חסכוני, וגם מעולה לסטודנטית.

צרפתי זה הכי אחי

פורסם
ה206 יכולה להיות אופציה מעולה, תמצא אחת טובה ושמורה וזכית, יש המון בשוק.רכב אמין, חסכוני, וגם מעולה לסטודנטית.

 

ואיך הסחירות של הרכב? איך הגיר שלהן? שמעתי בעייתי קצת...

 

הרכב נמכר במחיר מחירון? מעל? מתחת?

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

×
×
  • תוכן חדש...