Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי תמול רדיו דיסק Alpine CDA-9815.

מישהו קצת יכול לשפוך יותר אור על ההתקנה שלו? חיבור לסוללה ישירות? חיבור לסוויץ'?

 

מישהו מכיר את קידוד הצבע של חוטי האודיו בפיז'ו 206? גנבו לי את המערכת הקודמת וכרגע נשארו רק החוטים. איך ניתן לדעת מה כל חוט מייצג?

 

האם למישהו יש קונקטור לאלפיין שמחבר אותו למתאם האירופאי?

 

תודה.

פורסם

קיים פלאג מתאם לפיג'ו וניתן להשיג אותו אצל מתקינים ועל כל חוט רשום בדיוק מה כל חוט מייצג.

המלצה אישית,אם אתה לא יודע לבדוק ולאתר כל חוט אל תיגע!!!

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

בקשר לזה שרשום שלקחת את הכבל ישירות מהמצבר בהוראות, זה לא חובה, במיוחד לא במכוניות חדשות יחסית כמו פיז'ו 206.. (בעצם אולי זה לא בטוח בפיז'ו... :lol: )

 

חבר את הכבל הצהוב לפלוס עם הקופסה האפורה הזאת שמכילה קויל ופיוז.

פורסם

ל 206 רדיו דיסק אינגרלי עם שליטה מההגה ותצוגה נפרדת בקונסולה.

אם לא אכפת לך לאבד את זה, אז זה לא סיפור גדול, כל מתקין יידע לחבר את זה.

אם אתה מעוניין להשאיר את השליטה על מההגה ואת התצוגה הנפרדת, עד כמה שאני יודע יש מתאמים מיוחדים אבל זה רק למכשירים של SONY.

פורסם

קבל תיקון (ויש כבוד),לא לכל הפיג'ו 206 יש שליטה מההגה ותצוגה חיצונית.

 

גם אם יש לך יש לחברת VDO מכשירים שתומכים בזה וגם לSONY.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
קבל תיקון (ויש כבוד),לא לכל הפיג'ו 206 יש שליטה מההגה ותצוגה חיצונית.

 

גם אם יש לך יש לחברת VDO מכשירים שתומכים בזה וגם לSONY.

 

תודה על התיקון, בזמנו שהיה לי 206 רק ל SONY היה את המתאם הנחשק.

 

יש לך עוד מידע או אתרים על הנושא ?

פורסם

הבעיה שלי שיש לי צמה של חוטיחם בפיז'ו ואני לא יודע מי זה מה...

כל חוט למה הוא...

איך אני משיג את הקידוד של הצבעים? בחוברת של הרכב אין!

פורסם

טוב תשמע, השיטה שאני מכיר היא כזו:

תראה, ברוב המכשירים הצבעים של האדום צהוב ושחור הם אותו הדבר כמו ברכב שאלו בעצם החוטים שנותנים פיקוד למכשיר...

מעבר לחוטים האלו, יש את החוטים של הרמקולים, עכשיו כדי לדעת מה שייך לאן אתה לוקח נגיד צבע מסויים, סתם דוגמא סגול, אז יש סגול נקי וסגול שחור שזה כדי לדעת מה + מה -

 

עכשיו אתה לוקח שלט ישן של אזעקה ומחבר לו 2 חוטים עם תנינים, ואתה מחבר את התנינים לחוטים במערכת ואז לוחץ על האזעקה וזה עושה לך כזה רעש ברמקול ואז אתה יודע באיזה צד הרמקול הזה וככה מנתב למערכת :)

 

שיטה ערבית אבל זה מה שהיו עושים פעם :)

עזוב, סע תשלם 60 ש"ח התקנה מקצועית :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...