Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקולט שלי היא ידנית, דגם ישן. אני חשבתי להחליף את המוע 1.6 העכשווי במנוע 1.8 של גאלאנט.

האם ניתן בכלל לקבל אישור לדבר כזה? האם אחרי השתלת מנוע כזה צריך יהיה לעבוד גם על המכלולים האחרים של הרכב(תיבת הילוכים למשל)?

תודה

פורסם

לפרוייקט שכזה תצטרך מנוע קומפלט + גיר (מבלי להיכנס בכלל להתאמות נוספות).

לא ניתן לאשר את המנוע הנ"ל על הקולט.

 

אם אתה עדיין מעוניין בפרטים נוספים אשמח להפנות אותך לחבר שהרים פרוייקט כזה.

פורסם

עדי,לקולט אפשר וחוקי להכניס מנוע של גאלנט זה סופר לנסר מקוצרת,מנוע ומחשב וזהו הגיר מתאים 1 לאחד זה אותו גיר

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

כלומר אם ארצה להשתיל אחד כזה ברכב לא אצטרך להחליף שום חלק אחר?

איפה צריך לרבל אישור להשתלת מנוע?

פורסם

הבדל של 4 כ'ס בדגמים עד 96 הבדל של 23 כ''ס של 96 ומעלה,אבל ההבדל הגדול הוא במומנט יש פה אחד בשם רמי (MAXPOWER) שהשתיל בסופר לנסר שלו 1.8 של מיראג' ותאמין לי הרכב נוסע מצוין אתה יכול לדבר איתו לשאול אותו אני בטוח שהוא ישמח לעזור לך

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

יש לי ספר רכב של סופר לנסר ושם נאמר ש4G93 הגיעה עם 140 כ"ס.

4G92 עם 113 כ"ס.

מישהו יכול לענות לי בוודאות באילו רכבים היו מנועים בעלי 140 כ"ס מנוע 4G93?

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם
שהשתיל בסופר לנסר שלו 1.8 של מיראג'

 

אני משער שזה נוסע לא רע.

מה זה נוסע, טס!!!

 

 

mirage3gk5.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
:lol::lol::lol::lol: בגירה הכוונה למיצובישי מיראג' ספורט שזו גרסה שלא מיובאת לארץ ולא מטוס המיראג':shock:

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

המנוע 1600 סמ"ק של הקולט סייבורגR ההיא פיתח 175 כ"ס בריאים , מנוע מדהים אבל אותם 175 כ"ס שתו 98 למירוצים אציל הנדיר מחוץ ליפן ,אחת הסיבות לכך שהרכב נשאר שם.

 

zzd.JPG

פורסם
עדי,לקולט אפשר וחוקי להכניס מנוע של גאלנט זה סופר לנסר מקוצרת,מנוע ומחשב וזהו הגיר מתאים 1 לאחד זה אותו גיר

 

אפשרי להרכיב יחסית בקלות (הכל יחסי כן?)

אין שום אפשרות חוקית לאשר את המנוע בדרכים מקובלות.

ושכחת לציין גם תושבות חדשות,צמה וכו'.

 

אגב, המחשב ממש לא עובד בצורה של "פלאג אנד פליי" צריך לפרוץ אותו ולתכנת מחדש.

יפה שבמשפט אחד לקחת פרוייקט רציני ועשית ממנו עבודה של 3 שעות וקצת המתנה במסלול מס' 1 בחולון :roll:

פורסם

מישהו יודע למה המנוע מוגבל ל90 כ"ס ממנוע 1.6? הרי ההספק של מונע זה צריך להיות 113 כ"ס.

פורסם

לא פרויקט של 3 שעות אבל גם לא צרךליהיות פרויקט של חודשיים וכו' זה אותו אוטו וזה בדוק,זה פלאג אנד פליי חלקי,כמובן שבמחשב מנוע לא,בגיר כן(ידני אני מתכוון,אוטומט יתפגר לפני שנגיע ל120 קמ''ש),האוטו ירגיש יותר חזק לא בגלל התוספת של 4 כ''ס אלה בגלל התוספת הנכבדת של המומנט,של הס.לנסר/קולט זה 14.5 קג''מ של ה1.8 של הגאלנט זה 19.5 קג''מ משהו כזה

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

×
×
  • תוכן חדש...