Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השפריצרים שלי לא מוצאים מים כבר הרבה מאוד זמן, ובמוסך נאמר לי שאני צריך להחליף מנוע (ניסיתי להוסיף מים ולא עזר, וג ם לא שומעים את פעולת המנוע). חשבתי לנסוע להזמין באיביי את החלף ולנסוע להרכיב בעצמי אם זה לא מסובך מידי. (אני בכל מקרה מתכוון להזמין ברז חשמלי לחימום משם ומחליף אותו בעצמי. )

כמה שאלות קצרות:

1)למיטב הבנתי המשאבה זה בעצם גם המנוע נכון?

2)מישהו יודע היכן ממוקמת המשאבה כאשר אני עומד מול המנוע, והאם ניתן בקלות לפרקה?

3) האם ניתן בקלות גם להרכיב את המנוע החדש?

4) האם החלף הבא הוא זה שאני צריך:

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-windscreen-washer-pump-Twin-outlet-New_W0QQitemZ140380364367QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item20af525e4f

 

מודה לכם על עזרתכם הרבה,

גיא

פורסם
שלום לכולם,

השפריצרים שלי לא מוצאים מים כבר הרבה מאוד זמן, ובמוסך נאמר לי שאני צריך להחליף מנוע (ניסיתי להוסיף מים ולא עזר, וג ם לא שומעים את פעולת המנוע). חשבתי לנסוע להזמין באיביי את החלף ולנסוע להרכיב בעצמי אם זה לא מסובך מידי. (אני בכל מקרה מתכוון להזמין ברז חשמלי לחימום משם ומחליף אותו בעצמי. )

כמה שאלות קצרות:

1)למיטב הבנתי המשאבה זה בעצם גם המנוע נכון?

2)מישהו יודע היכן ממוקמת המשאבה כאשר אני עומד מול המנוע, והאם ניתן בקלות לפרקה?

3) האם ניתן בקלות גם להרכיב את המנוע החדש?

4) האם החלף הבא הוא זה שאני צריך:

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-windscreen-washer-pump-Twin-outlet-New_W0QQitemZ140380364367QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item20af525e4f

 

מודה לכם על עזרתכם הרבה,

גיא

1- המשאבה המדוברת היא אכן המנוע.

2- המשאבה/מנוע בדר"כ ממוקמת בסמוך למיכל מילוי מיים של השפריצרים. במידה וזה לא שם לך עם העיין אחרי הצינורות של השפריצרים הם כבר יובילו אותך אל המשאבה עצמה.

3- הרכבת המנוע נעשית בקלות. הורדה של המשאבה הישנה ע"י פירוק הצינורות מיים והקונקטור והרכבת המשאבה החדשה.

4- זה אכן המנוע שאתה צריך. אחרי שתראה את המנוע הישן שלך תוכל להשוות אם זה באמת זה.

:)
פורסם

עדכון- אז אמרתי לעצמי, לפני שאני רץ לקנות, נבדוק באמת שאני יודע איך לפרק את הרכיב הזה.

ירדתי היום לאוטו ודבר ראשון מילאתי מים לנסות שוב לראות שהמתזים לא עובדים. אז הם אכן לא עובדעם, אבל פתאום קלטתי שיש נזילה מצד שמאל של הרכב (ליד הגלגל הקדמי בצד המושב שליד הנהג). כל המים שמילאתי לפני 2 דקות נזלו- ולכן בלי קשר (או אולי עם קשר), יש לי נזילה מהמיכל שם, או שהמשאבה פשוט לא מחוברת והמים נוזלים דרך הפתח..

 

בכל זאת כדי לרדת לשורש הבעיה הייתי צריך להגיע למשאבה. לצערי אני פשוט לא מצליח למצוא אותה- צירפתי תמונות של התא מנוע. עשיתי את השלבים הבאים:

1)הוצאתי את המיכל עיבוי כדי שתהיה לי גישה (בורג אחד).

2) הוצאתי את הפיה שמחוברת למיכל המים למתזים (החלק הלבן המוארך הזה).

3) ניסתי לעקוב אחר הצינורות מים פנימה.

 

עכשיו המיכל נראה כאילו הוא יושב בתור המרכז או שאני מפספס משהו. אפשר לראות את החור הלבן מגוף פסלטיק שאליו מתחברת הפיה.1) יש למישהו רעיון היכן המשאבה?

2) הם ייתכן כי המשאבה פשוט נותק ובגלל זה המים בורחים מהמיכל (לא מדובר על טפטוף אלא המים נכנסים למיכל וממש יוצאים באותו הקצב כמעט..

 

תודה רבה

IMG_3841.jpg

IMG_3842.jpg

IMG_3843.jpg

IMG_3844.jpg

IMG_3848.jpg

פורסם

שלום.

רציתי לדעת בדיקת פיוזים בצעת לפני שהוחלט שזה המשאבה?

בשביל פירוק המשאבה תעשה לעצמך חיים קלים,תפרק גלגל ואז הביטנה חשופה לעינייך,תפתח את הברגים והקליפסים שתופסים אותה, ויתגלה לעינייך תחתית המיכל, המשאבה של המתזים נמצאת בתחתית המיכל.

נירן

פורסם
שלום.

רציתי לדעת בדיקת פיוזים בצעת לפני שהוחלט שזה המשאבה?

בשביל פירוק המשאבה תעשה לעצמך חיים קלים,תפרק גלגל ואז הביטנה חשופה לעינייך,תפתח את הברגים והקליפסים שתופסים אותה, ויתגלה לעינייך תחתית המיכל, המשאבה של המתזים נמצאת בתחתית המיכל.

נירן

 

לא ביצעתי- אנסה באמת לבצע. הבעיה היא שאני חייב לבדוק מה קורה בתחתית המיכל, מכיוון שהמים פשוט נוזלים מלמטה - ולכן בכל מקרה יש כאן איזה שהיא בעיה, ללא קשר למשאבה. אני אנסה לפרק את הגלגל ולהסתכל על תחתית המיכל, כי המים נוזלים בצורה רצינית מאיפשהו.

פורסם

עדכון ושאלה בעקבותיו:

פירקתי היום את הגלגל הקדמי ואת הפלסטיק המגן מאחוריו, ואכן נחשפו בפני המשאבה והמיכל.

כפי שחשדתי הנזילה של המים לא נובעת מחור במיכל אלא הפיה של המשאבה לא הייתה מחוברת כלל למיכל.

הכנסתי את המשאבה למיכל, מילאתי מים ועשיתי את הבדיקות הבאות:

1)בדיקת פיוזים - החלפתי את הפיוז וניסיתי להפעילם וזה לא עבד עדיין. כשהוצאתי לגמרי את הפיוז הוישרים (היושבים על אותו פיוז) הפסיקו לעבוד. כלומר הפיוז עובד תקין וזו לא הבעיה.

2)בדיקת שמיעה - הצמדתי את המשאבה לאוזן וביקשתי מאחי להפעיל את המתזים. לא היה שום רעש של פעולה (חשבתי בהתחלה שאולי המשאבה פועלת אבל משהו חסום במעבר בינם למתזים).

 

מסקנות, או שהמשאבה תקולה או שהיא לא מקבלת מתח מהצמה. לא יהיה לי איך לבדוק אם היא מקבלת מתח או לא (למיטב הבנתי צריך מד זרם לזה נכון?)

השאלה שלי היא, מנסיונכם, אלו מהאופציות יותר סביר שזה?

פורסם
עדכון ושאלה בעקבותיו:

פירקתי היום את הגלגל הקדמי ואת הפלסטיק המגן מאחוריו, ואכן נחשפו בפני המשאבה והמיכל.

כפי שחשדתי הנזילה של המים לא נובעת מחור במיכל אלא הפיה של המשאבה לא הייתה מחוברת כלל למיכל.

הכנסתי את המשאבה למיכל, מילאתי מים ועשיתי את הבדיקות הבאות:

1)בדיקת פיוזים - החלפתי את הפיוז וניסיתי להפעילם וזה לא עבד עדיין. כשהוצאתי לגמרי את הפיוז הוישרים (היושבים על אותו פיוז) הפסיקו לעבוד. כלומר הפיוז עובד תקין וזו לא הבעיה.

2)בדיקת שמיעה - הצמדתי את המשאבה לאוזן וביקשתי מאחי להפעיל את המתזים. לא היה שום רעש של פעולה (חשבתי בהתחלה שאולי המשאבה פועלת אבל משהו חסום במעבר בינם למתזים).

 

מסקנות, או שהמשאבה תקולה או שהיא לא מקבלת מתח מהצמה. לא יהיה לי איך לבדוק אם היא מקבלת מתח או לא (למיטב הבנתי צריך מד זרם לזה נכון?)

השאלה שלי היא, מנסיונכם, אלו מהאופציות יותר סביר שזה?

 

צר לי לבשר לך כי המשאבה שלך הלכה לעולמה :bigcry:

 

גש לחנות חלפים הקרובה ותתחדש לך באחרת.

 

עלות המשאבה לא אמורה להיות בשמיים כמה עשרות שקלים.

 

מיותר להזמין מאיביי בסופו של דבר המשאבה תעלה לך פה אותו דבר.

 

בהצלחה :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

בוקר טוב,

 

לא מזמן הייתה לי בעיה דומה (יונדאי לנטרה 94). השפריצרים לא עבדו והמשאבה לא "השמיעה שום קול".

 

הבעיה הייתה במשאבה ( ביצעתי בדיקת מתחים לפני).

 

לכן, הבעיה אצלך ב99% היא במשאבה. היא למעשה הלכה לעולמה.

 

עצתי לך: פרק את המשאבה ולך איתה לחנות לחלקי חילוף. אצלי, תחליפית עלתה כ - 40 ש"ח. ההרכבה פשוטה וקלה.

 

שים לב: יכול ליהיות שהחיבורים של הצמה אל המשאבה התחליפית לא יהיו זהים למקורית. לא בעיה להחליפם ע"י "סופי כבל" - מחברים אוניברסלים כאלה...

 

שיהיה בהצלחה

פורסם

גיא

 

אתה יכול לברר אצל יוסף מוסלח כמה עולה מקורית או תחליפית ואז להחליט

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...