Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בהמשך לוויכוח בשרשור המקביל,עתיד הספורט המוטורי בארץ מדאיג ביותר!!! ולדעתי הוא הולך אחורה במקום קדימה,אם אתם זוכרים,אז לפני 4 ו5 שנים היו אירועי ראלי,ספרינטים,וג'מקאנות. היום עד שמוצאים אירוע יוצא עשן,אפילו ג'מקאנה מסודרת כבר לא הייתה מזמן.

 

לדעתי זה נובע מכמה סיבות:

1.מלחמות בין אמרגנים- אמרגנים התגלחו כבר מספיק על הנהגים ב "אימונים"

2.מלחמות בין קבוצות נהגים- המלחמות יגמרו כאשר כל אחד יחליט לאיזה אירוע להגיע

3.רצון המארגנים להרוויח רבה, ולהוציא מעט- אחדות בין אמרגנים יוביל לארועים ברמה גבוהה, ספונסרים וחשיפה וכסף גדול

4.שבלונה של "אימונים" בלי מחשבה על חשיפה וספוסרים- לא יוביל לכלום למעט הוצאות לנהגים

 

המארגנים צריכים להבין שאני כנהג ובעל רכב, ההחלטה אם להגיע ולאן להגיע היא בידיים שלי.

את הכסף והמשאבים אנחנו כקבוצה מוציאים.

עד מתי? אני כבר מתאמן ומתאמן מ 2001, עד מתי זה יהיה בסטטוס של אימונים???

עם אימונים עם כמה נהגים באיזה חור, לא יחשוף את הספורט ולא יפתח אותו לשום מקום!!! מכסימום ליגת חובבים במימון עצמי.

הפתרון שלי הוא חד וחלק, או שיארגנו ליגה אמיתית עם כל המשתנים: אבטחה, מרשלים, בטיחות, בדיקות טכניות מסודרות, חשיפה תקשורתית וספונסרים על בסיס החשיפה והליגה או שלא יהיה פה כלום.

 

בברכה,

קובי כהן שמודאג מאוד ממצב הספורט המוטורי בארץ

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד שלא יושלמו התקנות ,עד שלא תוקם התאחדות אחת ,עד שלא יושלם הביטוח,עד שחברה כלכלית לא תיקח את המושכות פיננסית ו"תיסתום" את הפה לכל ה"חכמים", לא יהיה פה ספורט מוטורי

מירוצי מכוניות

פורסם

יש אפשרות לקבל את כל החוקים והתקנות שקיימים בנוגע לספורט המוטורי בישראל?

אני פשוט שואל כאן כי אני יודע שמסתובבים פה אנשים שמכירים את התהליך עד היום מההתחלה ועד הסוף אז לקבל את כל המידע מרוכז יהיה נחמד. (אפילו הפניות לחוקים)

זה כדי להעמיק קצת ולראות איפה הנקודות חולשה וחוזק ומה התנאים לקיום מרוץ - כמרוץ ולא בהחבא.

 

 

פשוט, כל פעם אומרים פה בפורום שיש חוק שמתיר ומצד שני המשטרה מקפלת את הארוע

אז בוא נראה, אם יש חוק שמתיר והמשטרה כל פעם "סתם" נופלת על המתחרים, יש דרכים חוקיות שעוברות בירושלים בבג"ץ, שם ניתן לפתור את העניין.

 

 

אתם באמת רוצים להיות רציניים, כולכם?

 

 

 

נ.ב

 

וכמו שאמרתי בפרטי לשואל נכבד, מה האינטרס שלי?

 

האינטרס שלי זה שאני יוכל לעלות על מסלול ולהתחרות בלי לרדת ממנו באזיקים

 

אין לי מניות אצל אף אחד פה, ואולי מה שצריך פה זה איזו השקפה אובייקטיבית מבחוץ, כדי להתחיל להזיז עניינים

פורסם

שרגאמן

 

שים לב : א.מה הדרישות של פותח השרשור "המכובד" כשהאירועים עדיין לא חוקיים ואז תבין עד כמה זה מצחיק להתייחס בכלל.

 

ב. הבעת דעה לגיטימית ונגיונית ,במקום להשיב לך לעניין יש כבר חשדות ושואלים אותך - מה האינטרס שלך ? (כפי שציינת)

לי לא קשה לנחש מאיזה כיוון זה מגיע , אנשים פה לא מוכנים לקבל עצות ,דעות או הצעות ממי שלא חושב כמוהם , זה לא יעזור

צריך לעשות חריש עמוק מאוד, ומהר !!!

 

מישל

פורסם

העיקר הכוונה של פותח השרשור והכוונה שעלתה היא ליצור מצב של תחרות שתהיה חוקית

 

ברשותכם:

 

א. בטיחות - הבעיה העיקרית היא עמידה בתקנים החמורים ביותר, מן הסתם עמידה בכאלו תקנים היא עול כלכלי גדול.

אם הייתי צריך להסביר זאת במונחים פשוטים להדיוט, הייתי שואל - האם בכל רכב שנמצא היום על הכביש יש

את כל מערכות הבטיחות הטובות ביותר? או, למה לא כולם נוסעים במרצדס או וולבו?

התשובה פשוטה, זה הכל שאלה של עלות.

התחלה של ליגה בתנאי סף נסבלים, אשר מבטיחים את שלומם של הנהגים ושל אלו אשר מחוץ לרכב, היא

תנאי הכרחי לצורך התקדמות.

 

כלומר, רק התחלה של סדרת מרוצים שבעקבותיהם יגיעו הספונסרים יכולים להביא את הכסף כדי לעמוד בתקני

הבטיחות המחמירים ביותר. (ושימו לב שזה דבר מעגלי, שזה הדבר שצריך להסביר בנקודה זו).

ואם תשימו לב בטיחות היא גם שיקלול כל הגורמים שיפורטו בהמשך.

 

ב. אחריות- יש צורך בגוף שירכז את הטיפול במקרי "חלילה וחס" (תאור נכון?), גוף שאחראי למנגנון פיצוי ומבטח את הנהגים

והנוכחים במרוץ. שכן, חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים המקנה פיצויי לא חל כאן. כלומר יש צורך במבטח וגוף שירכז

את העבודה מול המבטח.

 

אין דרך להימנע מאחריות, כמו בכל ספורט אתגרי אחר נדרש "כיס עמוק", פה צריך הרבה עבודה מול המחוקק

ולהקיש מחוקים אחרים המסדירים פעולות מסוכנות מטיבן.

 

ג. תקינה - גוף שמרכז תקינה הוא הכרחי כאן, גוף בלתי תלוי, שיערוך את הבדיקה לרכבים וטיב המסלול. זה לא שונה בהרבה

מגופים שעושים טסטים במכון רישוי. ושוב, מהם אפשר להקיש בנוגע לתקינה ברכבים. התקינה כמו שציינתי

קודם בנושא הבטיחות יכולה להתבסס על תקינה דומה במדינות שונות ולא בהכרח על המחמירים ביותר (כמובן שזאת

כולנו היינו רוצים אך כלכלית אני מחזיר אותכם לנקודה שהרי לא כולנו נוסעים במרצדס או וולבו או בכלל עם ABS)

 

ד. חשיפה- אין חשיפה למה שעושים בהחבא! (נקודה)- דווקא כאן אולי צריך פשוט לבוא בגלוי ולקבל סיבה בגלוי ממשטרת

ישראל, בנוגע למדוע לא ניתן לאשר מרוץ. ואם יש צורך לעבור דרך בג"צ. בדומה להפגנה שמבקשים לעשות באמצע

אום אל פאחם (ההשוואה לצורך ההסבר, ברגוע) כדי לקבל הסבר פעם אחת ודרך לנהוג לפיה - המון פעילות מול

המשטרה בהסברים ולהראות ש"השד לא כל כך נורא"+ אור ירוק+ הדרכות+ הצגת טיעונים נכונים= יח"צ

 

ה. ספונסר- איזה ספונסר יכניס כסף לתחום בלי חשיפה ובלי וודאות?

 

ו. מתחרים- אנשים צריכים להבין, גם אם הם לא אוהבים את המתחרה שלהם, אין עם זה בעיה. אף אחד לא מכריח שני מתחרים

לחלוק סוד מקצועי או להעניק את הניצחון. כמו בבחינה המשפטית של חוזה, לצדדים למו"מ אסור להיות זאבים

זה לזה, אבל גם לא צריכים להיות נפשות תאומות. זו תחרות ורצוי שתהיה תחרותיות אבל עקרון הבסיס הוא דאגה

לשלומו של המתחרה כבן אדם ולהתייחס בכבוד. וכבוד נובע מאכפתיות (אגב). לא צריך לתקוע מקלות בגלגלים או שמן

ברפידה.

כמו בכל ספורט, אתם לא רואים (או לא רוצים לראות) שחקן של קבוצה פוגע בכוונה בשחקן אחר.

 

ז. התחלה- צריך להתחיל פה מחדש, יש יותר מדיי אינטריגות וצדדים. אף אחד פה לא במלחמה כי עד כמה שאני יודע במלחמה

בדרך כלל משתמשים ברובים והורגים אחד את השני, אז כנסו לפרופורציה, תבלעו את הרוק ותתחילו ביחד לקבל

הסכמות. ואם לא מצליחים לקבל הסכמה תלכו לבוררות. אבל תפתרו את העניין בבית כדי שלספורטאים יהיה בית.

לעבור דירה זה הכי קל, אולי תגיעו קודם לשלום בית?

 

ח. מניע- זה עלול להמם אותכם, אבל לא כל ספורטאי נכנס לשם התחרות עצמה. לפעמים ספורטאים בוחרים להיכנס לתחרות

בשביל הפרס. כל אחד והמניע שלו, כל עוד המניע לא בא מכוונה רעה או מלווה באחת כזאת זה לא ממש עניינכם.

ואני מבין שזה קשה להבנה כי בסך הכל מדובר פה בחיבה לתחום הרכב, אבל ישנם ספורטאים שגם רוצים להפוך את

התחביב למקצוע ולעשות ממנו כסף.

 

כן גם אני יכול להצביע על הקשיים אבל בוא ותנסו לתקן במקום להראות איפה הולך להתקלקל

 

השאלה שלי, מפה יש טעם להמשיך?

כי זה באמת ברמת הבסיס

 

נ.ב

 

כתוב בלשון זכר אבל מופנה גם למין היפה, כתוב בלשון נהג אבל מופנה גם למין החכם, סתם, או שלא, או שכן, אולי, לא משנה.

פורסם

מישל

כפי שכתבתי לך בשרשור הקודם

תן לרמי נווט כפי שהיה לו בקפריסין,תן מירוץ ראלי ואז נראה להיכן יופיע רמי לספרינטים? (גם) ולראלי בפרט.

אגב ספרינט ארוך? זה סטייג'בראלי.

ודבר נוסף

אתה חרד?

לא ידעתי שהפכתי בעיניך לאוייב העם, אני מבין שעם סרוגו יש ביניכם אהבת דוד ויהונתן:roll::lol::lol:

מירוצי מכוניות

פורסם

אצר לי שאני מתעלק על השרשור הזה - אבל יש פה מישהו שניסה לרשום את הרכב שלו כ"רכב מירוץ"?

מה הייתה תגובת משרד הרישוי? הרי יש חוק! ואם משרד התחבורה ומשרד הרישוי לא מכבדים את החוק - יש מקום להפעיל לחץ פוליטי ולחץ בבתי המשפט!

 

אני מבין את הזעקה - אני גם מוקיר את הפעילות של כל מי שהתאמץ עד כה ובאמת, ובלי כל ביקורת, כל הכבוד!

אבל זה עדיין לא מוביל אותנו לשורה התחתונה - אשמח אם מישהו מעורב (דני, אולי אתה) ידע לעדכן את שאר המעוניינים בדבר.

 

הכי חשוב - אל ייאוש, בסוף (גם אם נכדנו יזכו לכך) הדברים יסתדרו :wink:

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

אני לא ניסיתי - אבל אני סקרן מה תהיי תגובת משרד התחבורה לניסיון כזה לרישום.

אני די בטוח שהם לא ידעו מה לעשות עם זה - אבל זה יפתח פתח לכך שניתן יהיה לפנות לשר התחבורה ולדרוש ממנו לפעול כחוק.

כבר היו תקדימים בבתי המשפט בהם כפו על השר להתקין את התקנות כדי לא להפוך חוקים שנחקקו לריקים מתוכן.

אם היה לי אוטו "לוותר" עליו כרכב לכביש, הייתי מנסה.

 

כמו שזה נראה לי יש "פקק" בהליך התקנת התקנות - ויתכן וזה לחץ שיעזור להראות שאנחנו רוצים לפעול כחוק, אך בהעדרם של תקנות אנחנו לא יכולים.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

התשובה לשאלה על החוק המוטורי פשוטה ממה שאתם חושבים.

כאחד שעוקב אחרי העניין כי זה חלק נכבד מתעסוקתו אני אסכם את הנושא בפשטות.

 

אין חוק מוטורי.

לכן אנשים לא מוצאים את עצמם.

זה שפעם ב4-5 שנים יש איזה התקדמות\אמירה ותחושה של כל החובבים שאוטו-טו החוק יעבור וסוף סוף נוכל להפסיק להיות פורעי חוק.אבל זאת בדייה אחת גדולה.

החוק לא קיים ואחד המכשולים שלו הוא עניין ההימורים והביטוח.יש חוק שלא מאפשר לשנות מרכב ברכב במידה ועשית זאת עברת על החוק והביטוח לא מכסה אותך.לתת לאנשים לשנות את המרכב ( הידעת? גם החלפת פח באוטו נחשב לשינוי מרכב ) הוא סיכון מבחינת הביטוח וכמובן שמה שמפריע פה הוא כסף.כשביטוח לטרקטורון עולה 8 אלף בשנה נשאר לנו רק לדמיין כמה יעלה ביטוח לאימפרזה ראללי.

 

חבל שזה ככה , אבל זה ככה.

 

בהצלחה,

עדי

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

פורסם

עדי

טעות ענקית בידך

נושא הביטוח בשלבי פתרון סופיים,רכבי המירוץ יוכרזו בקרוב כרכבים לצורך מירוץ בלבד,חסר לך חומר עדכני.

הבעייה של ישום החוק לא נמצאת במה שעבר כבר אלא במקומות אחרים לגמרי

מירוצי מכוניות

פורסם
עדי

טעות ענקית בידך

נושא הביטוח בשלבי פתרון סופיים,רכבי המירוץ יוכרזו בקרוב כרכבים לצורך מירוץ בלבד,חסר לך חומר עדכני.

הבעייה של ישום החוק לא נמצאת במה שעבר כבר אלא במקומות אחרים לגמרי

 

 

שלום דני,

כמה שנים כבר הבעיה בשלבי פתרון סופי ?

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

פורסם

נו מה כל השו-שו והחשאיות הזה?

 

חשבתי שספורט מוטורי אמור להיות דבר ציבורי

 

 

 

ואני מבין שזה לא בא ממקום של התנשאות אלא ממקום של תפיסה במחשבה. אבל רוצים לעשות את זה חוקי, והשו שו הזה חייב לרדת. כי בסופו של דבר עם שו שו תגיע מקסימום ל"אימון", אבל לא למרוץ תחרותי.

פורסם

שרגאמן

 

צודק אתה בנושא השו-שו !

 

מרדימים את כולם ובסוף מציגים לך מוצר מוגמר ,כדוגמאת עלאק -"חוק הספורט המוטורי", וכעת לך תתמודד עם מציאות בלתי אפשרית שכזאת !

 

זה באמת היה המצב לפני שאושר ה"חוק", הפרטים של החוק הוסתרו מכולם, הכל התרכז אצל איש אחד ואם שאלת והתעניינת , מהר מאוד מדרו אותך ונטרלו אותךעל מנת שלא "תפריע". מה עוד. כשניסינו להחליף את הסוסים איימו שיפוצצו את הכל !את כל זה קשה לשכוח, האזהרות לא הועילו ורק בודדים ראו את הנולד , אבל אז היה כבר מאוחר !!

 

לכן כתבתי ואני חוזר על כך-צריך לעשות חריש עמוק מאוד, ומהר !!!

וכעת התגובה תגיע, ובמקום להשיב עניינית הכל יעבור לפסים אישיים !!

 

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...