Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שראגא

כל הפרטים,העובדות,המסמכים, ההתנהלות (שקופה לגמרי) נמצאת במשרד הספורט , עו"ד רון דרור, במסמכי "אירדא" ורשם העמותות.

זה לגבי הרמיזות המכוערות.

לגבי השאר? ישנה התנהלות של התאחדות "אירדא" כנגד רפיון הידיים של הרשות,פנה ליו"ר לביא או לעו"ד ניר לביא שמטפל בנושא.

מירוצי מכוניות

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדון נכבד, אין פה שום רמיזה מכוערת

 

אמרתי שזה נובע מתפיסה. ומה לעשות ששנים של לאסוף חברים בשקט וללכת להתחרות, שונה מספורט ציבורי וזה מובן. רק צריך להתאים את זה בראש.

 

באמת אני אומר לך, להבין מה הולך פה מההודעות זה כמו חידה של חמיצר, כל אחד רומז... הכל אימונים שגם המיקום שלהם חסוי וכו'. בוא נסכים על זה שגולש שבמקרה נקלע לפה ומתעניין בספורט לא יכול לקבל מידע מלא

 

ובמשהו שאמור להיות נגיש לכל אחד זה לא עובד.

 

 

אז אל תעלב עכשיו ואל תיקח את זה למקומות כאלו, תהיה ענייני.

פורסם
אדון נכבד, אין פה שום רמיזה מכוערת

 

אמרתי שזה נובע מתפיסה. ומה לעשות ששנים של לאסוף חברים בשקט וללכת להתחרות, שונה מספורט ציבורי וזה מובן. רק צריך להתאים את זה בראש.

 

באמת אני אומר לך, להבין מה הולך פה מההודעות זה כמו חידה של חמיצר, כל אחד רומז... הכל אימונים שגם המיקום שלהם חסוי וכו'. בוא נסכים על זה שגולש שבמקרה נקלע לפה ומתעניין בספורט לא יכול לקבל מידע מלא

 

ובמשהו שאמור להיות נגיש לכל אחד זה לא עובד.

 

 

אז אל תעלב עכשיו ואל תיקח את זה למקומות כאלו, תהיה ענייני.

 

אתה צודק שרגאמן

אבל המציאות מכתיבה את ההתנהגות של השו שו הזה.

הסיכונים הכרוחים בהודעה לציבור יכולה לגמור את הספורט לפני שהתחיל רשמית..

לדוגמא: אין ביטוח צד ג,מה יקרה עם צופה אקראי יעמוד במקום לא מתאים?

לי רועדות הביצים מזה...

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

אמיר,השאלה, האם השו שו הזה מוצדק?האם הסיכונים שציינת מוצדקים ?כבר עשור מבטיחים לנו ניסים ונפלאות ואנחנו עדיין עומדים במקום....אבל בינתיים אנחנו מתאמנים ומתאמנים...והאמרגנים דופקים עלינו קופות :wink:

 

השאלה שלי פשוטה,האם יש אמרגן היום שיכול להבטיח השנה מירוץ ראלי אחד או יותר או ליגה מסודרת ,או משהו בסיגנון ראלי ערד שהיה, עם מס' קלומטרים רב?שכולל:אישור משטרה,ביטוח לנהגים ולאירוע,מספיק מרשלים,אבטחה,חשיפה תקשורתית אמיתית(טלוויזיה) והכל מסודר?

 

כי רק על בסיס כזה הענף יתפתח,ויהיה אפשר לעניין ספונסרים פוטנציילים.

 

אגב,אני יהיה מוכן לשלם יותר על הרשמה למירוץ כזה, ואני בטוח שגם נהגים אחרים.

 

קובי

פורסם
אמיר,השאלה, האם השו שו הזה מוצדק?האם הסיכונים שציינת מוצדקים ?כבר עשור מבטיחים לנו ניסים ונפלאות ואנחנו עדיין עומדים במקום....אבל בינתיים אנחנו מתאמנים ומתאמנים...והאמרגנים דופקים עלינו קופות :wink:

 

השאלה שלי פשוטה,האם יש אמרגן היום שיכול להבטיח השנה מירוץ ראלי אחד או יותר או ליגה מסודרת ,או משהו בסיגנון ראלי ערד שהיה, עם מס' קלומטרים רב?שכולל:אישור משטרה,ביטוח לנהגים ולאירוע,מספיק מרשלים,אבטחה,חשיפה תקשורתית אמיתית(טלוויזיה) והכל מסודר?

 

כי רק על בסיס כזה הענף יתפתח,ויהיה אפשר לעניין ספונסרים פוטנציילים.

 

אגב,אני יהיה מוכן לשלם יותר על הרשמה למירוץ כזה, ואני בטוח שגם נהגים אחרים.

 

קובי

 

מסכים איתך קובי..אני ואתה באותה סירה

אבל כרגע זה המצב..תאמין לי שאני רוצה שהספונסר שלי יקבל את מלוא החשיפה ושכמה שיותר יראו אותו.

ומבחינה אישית רוצה עוד מתחרים,רוצה לראות את התחום מתרומם ולהיות חומרני..ולראות כסף זורם.

בזמנו היה ראלי שתכנן מישל..קרוב לבקעת הירדן..זה היה מסלול להיט ואם אני לא טועה היה גם אספלט.

 

למה באמת לא עושים ראלי ערד?

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

שראגא

"הרמיזות המכוערות" לא היו מופנות אליך אלא למר מישל גד'ג

אני ממשיך ואומר לך ולכל שאר המתנסחים

הכל ישנו ,הכל רשום,הכל שקוף

לא יהיו מירוצים בישראל עד שענייני רשות הספורט לא יעברו למישור "טורבו" עם הבנות בסיסיות ומקצועיות לדרישות מפיקי התחרויות והספורטאים,

לא יהיו מירוצים בישראל עד שעניין הביטוח לא יסודר,לא יהיו מירוצים בישראל עד שלא יהיה ביטוח מקצועי לבוחנים הטכניים

רוצה עוד? תשאל את ה"מומחים" במשרד הספורט שמנהלים את הנושא כבר 5 שנים

קטונתי

מירוצי מכוניות

פורסם

אגב גמליאל את המירוץ בבקעה סידרתי אני עבור "אירדא" מישל אכל שם הרבה שעות עבודה ולבסוף זה נפל,כמו שנפלו הרבה אירועים מתוכננים ועוד יפלו.

אתם לא יכולים לבקש ממפיקים לקחת אחריות על עצמם וגם על עצמכם כנהגים להתחרות ללא ביטוח,ללא "אבא" ו"אמא"

יגיבו כאן שליט ושקרל שלוקחים או לקחו על עצמם אחריות אישית ואומץ שגובל בטירוף שהוציא אירועים לא חוקיים.

ברק גולדפינגר נעצר וישב במעצר על ניהול עסק לא"חוקי" במסלול שלו

אז אנחנו יכולים לכתוב מגילות אסתר בפורום מה ייצא?

מירוצי מכוניות

פורסם

אני חושב שמה שמנסים להגיד כאן כולם הוא שדי נמאס מהדרך שבה מתנהלים הדברים עד עכשיו...כולם עייפים וכולם שבורים וכולם רוצים "לתת בגז"...

זה לא אומר שצריך להבין מהדברים שנאמרים כאן שמי שהוביל את המאבק העיקש הזה עומד כרגע למשפט או לצליבה על מאבקו - אלא להיפך!

מיום ליום אני שומע יותר ויותר ויותר אנשים שהעניין כפי שהוא מתנהל כרגע לא מוצא חן בעינהם-ישנה כרגע חשיפה \ מומנטום ציבורי ולדעתי כדאי מאוד לנצל כל משאב אנושי פנוי בכדי לקדם את הדברים אפילו בכיוונים שנראים לא הגיוניים או לא נכונים.

שמעתי את שני "הצדדים" , אלה שאומרים שאם כבר בונים משהו אז צריך מחדש ואת אלה שאומרים "שהספורט הזה הוא לא וולנטרי" ויידרשו הרבה כסף אינטריגות וקומבינות בשביל להרים אותו....אני אישית תומך בשני הצדדים מהסיבה הפשוטה שלכולם כבר נמאס מלהגיד אותה שוב ושוב - -רוצים ספורט מוטורי.רוצים חוק מוטורי והכי חשוב לא רוצים לראות משאבי אנוש שבורים ועייפים.

פורסם

שרגא

רק לתקן אותך,אי אפשר לבנות מסלול לראלי,אפשר לבנות מסלול לסוג אחר של ספורט מוטורי ( על ברק גולדפינגר שמעת?)

הרי לך התשובה.

פעם הצעתי לערוך אירועים מוטורים במגרשי כדורגל נטושים,או של ליגות נמוכות (אין דשא) יש עשרות כאלה ביחוד במגזרי המיעוטים

יכולנו לתפוס 2 ציפורים במכה אחת, קירוב לבבות וספורט יחד, יש לך עם מי לדבר?

חוץ מברברת אין כלום.

מירוצי מכוניות

פורסם

דני !

לא מבין . איך לערוך מרוץ מכוניות במגרש כדורגל קטן נטוש וכנראה מסוכן לקהל ? מה זה מרוץ טוסטוסים ?

וגם אם כן , במגזר הרשויות (משטרה וכ"ו) יאשרו ? אלא אם התכונת באוטונומיה ?

הצעתי לפני זמן קצר בפורום הסגור של irda לבחון אפשרות של מסלול קבע בדרום !

לא זכיתי לשיתוף פעולה רב מידי בעניין .אם כבר אולי שם אפשר לארגן פיילוט ?

מנסיון העבר - נראה לי שלא .

טוני

פורסם

כבר אמרו את זה לפניי,הכל פה מתנהל בקודים.

 

למי שרואה מהצד את התנהלות הדברים זה נראה כאילו כל העניין של ספורט מוטורי מתרכז בידיים של 2-3 אנשים,שהם גם לא מדברים בינם לבין עצמם מחשש שאם החוק יעבור בצורה מלאה הם יפסידו את התהילה לעצמם.

 

פעם עקבתי יותר מקרוב אחר כל העניין של הספורט המוטורי,היום,גם בגלל המרחק,אני פחות עוקב אחרי ההתפתחות,אבל מצפייה בשרשורים הרבים שנפתחו,ומקריאה של כל התככים שניהיו פה בין אנשים ניתן להבין דבר אחד:

 

משהו פה קצת מסריח בהתנהלות.

 

מעבר לזה, הדרך היחידה שאני רואה התפתחות בתחום המוטוריקה,אבל התפתחות אמיתית,זה רק על ידי הפיכה של זה לאירוע ציבורי אמיתי,קרי, יצירת אירוע גדול ומתוקשר היטב,תמיד אפשר לעשות את זה בתמיכת אחד מיבואני הרכב ופשוט למשוך קהל.

 

מפחדים מהקטע הבטיחותי כי יש בעיות עם הביטוחים ?

 

קחו מרווחי בטיחות כפולים ואף משולשים.

 

כל הספורט המוטורי כרגע מתבצע בצורה כל כך פיראטית שזה מזכיר לי את הימים שהיינו קובעים מפגשים של רכבי ספורט ברמת גן\פתח תקווה\ת"א, הכל היה מתבצע בשושו,שחס וחלילה אף אחד לא יידע.

 

כל עוד הדברים מתנהלים כמו שהם מתנהלים,הספורט המוטורי לא זוכה לכל חשיפה לציבור,ולכן לעולם לא יוכל להנות מתמיכת\עידוד הציבור.

ביום שיתקיים מירוץ ראלי והקהל הרחב יוזמן לצפות ולראות את זה קורה בצורה מסודרת ובטיחותית,ויזכה לקבל SHOW אמיתי ומקצועי,הוא יבין שהשד באמת לא כל כך נורא,הוא ייתן תמיכה,משם הדרך לסגירות ה"פוליטיות" כבר תסלל מעצמה.

 

כל עוד האימונים נערכים בצורה מחתרתית,העוסקים במלאכה עסוקים בתככים ובצבירת תהילה,אל תצפו שתיהיה איזושהי התקדמות.

 

אני כמובן לא רוצה שחלילה מישהו ייעלב,אני פשוט מחווה את דעתי האובייקטיבית לגבי איך הדברים נראים מהצד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...