Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מנת שלא יהיהו אי הבנות

אני אינני נושא בשום תפקיד בנושא הספורט המוטורי משנת 2005 לאחר שעבר החוק.

את דעתי אני מביע מנסיוני ומראיית העולם שלי.

לגבי מגרשי כדורגל טוני אפשר לעשות אימונים\ראלי קרוס,ג'ימקנות, ספרינטים קצרים וטכניים.

לגבי דרום הארץ מעולם לא פנית או אירגנת איזו פגישה או תוכנית שעליה אני יודע.

כל שאר ההתנהלות שראגא כתבתי לך ואני חוזר שוב

יש יו"ר להתאחדות "אירדא" ,יש נציג משפטי,יש רשות הספורט,יש משרד התחבורה פנה אליהם תקבל תשובות לכללללללללללל שאלותיך

מירוצי מכוניות

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנשים יקרים

 

אחד לכמה זמן מתעורר הנושא שוב ושוב, כוחות חדשים נכנסים, אנשים מתעניינים ובסופו של יום מקבלים את טונות של סחי.

מרוצים "לא מתקיימים" בישראל בגלל שהתקנות לחוק לא הסתיימו.

יש לזכור שהחוק יצא זה היה כורח הנסיבות, יכולנו אולי באותו זמן לבקש גם דברים אחרים בבג"ץ, מי שטיפל בנושא עו"ד רון דרור ראה לנגד עיניו את הטוב והמהיר ביותר, זכורים לי משפטים כמו "בתקנות אפשר יהיה לתקן" לצערי האיש שאמר לא נימצא יותר איתנו וזה עו"ד צבי ענבר ז"ל.

האם החוק ותקנותיו טוב ליושבים בציון או לא? זאת השאלה, התשובה על הדבר יהיה רק לאחר סיום החתימה על כול התקנות.

החוק והתקנות עברו אצל רבים מחברי, פרט למספר אנשים מצומצם שניתן לספור אותו אולי על כף יד אחת לא ראיתי הערות לא לחוק ולא לתקנות, הערות אלו התקבלו או לא על ידי היועצים המשפטיים והם ורק הם קובעים את התקנות.

לאחר שתושלם מלכת החוק ותקנותיו נצא לדרך וניראה איפה אנחנו עומדים האם אפשר או לא לקיים מרוצים. בשלב זה על פי הדברים שהתפרסמו הנושא בלשון המעטה לא פשוט, משלב עריכת האירוע, דרך הביטוח ועד לפרט המשתתף וכלי רכבו.

עריכת האירוע כאשר היא כפופה ל"חוק האלימות בספורט" היא בעייתית בלשון המעטה.

דרישות הביטוח הן גבוהות ואוכל לכתוב רק שכיום עבור 20 מיליון ש"ח צד ג' המחיר שנדרש עומד על 100-150 אלף דולר. איפה הכיסוי הביטוחי של הנהג? איפה הכיסוי הביטוחי של הנווט? כיסוי זה יעמוד לפי דעתי על 1000$ בערך לשנה, מה עם ביטוח חד יומי (יום מסלול) למזדמנים? לא פשוט הדבר.

מילת נפלא "ספונסרים" האם היא תעזור לנו? לדעתי לא, כיום "אימון" עולה כ-1500 ש"ח ועדין אנחנו לא עומדים בדרישות הביטוח, דרישות "חוק האלימות בספורט" דרישות התקנות לאירוע ספורטיבי והרישיונות, וזה רק חלק מהנושאים, אחרי שהחוק יצא רק בעלי יכולת יוכלו לצאת לראלי, עד שספונסר יכיר אותך, עד שספונסר יכיר בכלל באירועים שהם נתיב פרסום כדאי ישלמו הספורטאים מחיר שלדעתי לא יפחת מ-2500-3000 ש"ח לאירוע של 2 עד 3 קטעים ל-25 משתתפים לפחות עם מינימום של חציית כבישים, עם בכיינות למועצות, מד"א, כיבוי אש להוריד מחירים.

ואולי בכלל לא נוכל להוציא אירועים חוקיים לדרך ונחזור לבית המשפט, כבר כיום נשמעים רוחות "הקומבינה" לאחר יציאת החוק לדרך לדוגמא מי לא מכיר את המושג "ראלי ניווט לא תחרותי", "מסע מטרה" ועוד שמות יפים כאלו ואחרים, האם לילד הזה ציפינו?

שורה תחתונה

אל תרדו על אלו שעשו דאגו ופעלו, האימרה שמי שלא עושה לא טועה מתאימה בכול זמן, הדרך עוד ארוכה אל תיפול רוחכם בסופו של הדבר ההתמדה היא זו שתביא את הספורט המוטורי למקומו הנכון צריך רק אורך רוח, 25 שנה בארץ כבר עברתי, עד גיל 80 יש לי עוד פחות מ-20 שנה (כן, צריך עוד לסבול אותי :-D) יש זמן להכניס את צעירי הדור לסבך העיניינים ושימשיכו לפעול גם הם.

 

ברוך

פורסם

ברוך ,

אכן תיאור נכון וממצא של המצב הלא פשוט .

ולאור זו אני שוב אטען (ויסלחו לי הלא מסכימים) : הדרך הנכונה היא להתרכז בענפים (דיסציפלינות)

הקלים יותר לאירגון ולהשתתפות - ספרינטים , ובעיקר מרוצים במתחמים סגורים .

שים לב שרוב הבעיות עליהן הצבעת (ובצדק רב ) קשורות ספציפית לראלי . גם במישור האירגוני וגם

בהיבט הפרט המשתתף .

טוני

פורסם

העניין חג סביב עניין אחד - עוינות של אנשים בתחום אחד כלפי השני.

 

אין שת"פ ממשי וככה לא בונים חומה.

 

כל מי שסובר שהמדינה מונעת ספורט מוטורי יכניס ראשו לנושא ויראה שהפעילים בתחום גם להם אשמה בכך שאין ספורט מוטורי בישראל 2010.

 

באותו עניין, קראתי מגזין "בית הלוחם" השבוע ואני מקנא (מודה) במודעה ענקית ע"ג דף שלם בה מוצע לכל רוכבי האופניים להגיע לרכיבה משותפת של נכים ובריאים והכל בחסות המשטרה שאף תסגור כבישים עבורם.

 

ומכאן לשאלה פשוטה wtf הבעיה לעשות כן גם עבורנו ?ואני לא מבקש כביש ראשי אפילו לא שולי, תנו לי את החצר האחורית שלכם לשחק.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ברוך אכן צודק.

אולם רבים מכם שוכחים דבר אחד קטנטן:

כולם כאן מדברים על הספורט המוטורי בהקשרים של ראלי על כל ענפיו....רובכם ככולכם שוכחים שגם ענפים אחרים נמצאים תחת אותה מטרייה וגם הם לא מתקדמים לשום מקום או יותר נכון שוקעים ביחד עם אותה עגלה בבוץ.

למה אני מתכוון? ענף הג'ימקנות לדוגמא או ענף ה "ספורט מוטורי עממי"(ג'ימקנות\דריפטים) או ענף "הדראג" , את כל הענפים האלה מקדמים כיום לא אחרים מאשר עמותת IRDA שקיבלה מנדט...לא נכנס כרגע לחלמאות עד מבוכה של ההחלטה לאגד את כל הענפים האלו יחד ללא קשר הגיוני - אבל בפועל כרגע עומדת חבורה של אנשים טובים עם רצון לקדם את עניניהם גרידא -האם נכון הדבר?

האם הגיוני שמעל ל300 נהגים פעילים בג'ימקנות ודריפטים על כל המועדונים יחדיו יונהגו על ידי חבורה של 10 נהגי ראלי?

אני לא נכנס כרגע לפוליטיקות וללמה הדברים נעשו ככה - אני רק מעלה את שאלת השאלות שכולם כאן בכל שרשור אפשרי שואלים ושמשום מה אותם אנשים מגיבים בכל פעם לכל הטענות....עד מתי? עד מתי המלחמות ,הוועדות,הלעג ,האינטריגות,העבר,והגועל נפש הארץ ישראלי שלכם נהגי הראלי ימנע מאיתנו בעלי המכוניות הספורטיביות להתחרות בחוקיות?

ולמה תמיד צריך מישהו להרויח מכל העניין חוץ מאיתנו הנהגים?

 

אין לי קשר לשום ארגון - סתם אחד שכבר מאס באותם שרשורים כבר שנים.

הייתי בממ"י -ארגנתי ג'ימקנות לכל דיכפין מכיר את רוב חברי הפורום הפעילים ודי נמאס לי מהמצב...

פורסם

כפי שאתה מציג זאת אתה צודק!!

אבל האמת שונה

אתם מיוצגים בהתאחדות שקמה בצורה שוויונית לחלוטין מול ועם נהגי המירוצים

לכן בבואך להציג את עמדתך ,אני מציע לך לפנות בשאלה ישירה לוועד ההתאחדות שבה אתם מיוצגים ולשאול

הכתובת:

ראשי העמותות של הספורט העממי בהתאחדות "אירדא"

בהצלחה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לא לחלוטין נכון.

ההתאחדות שקמה לא כוללת בתוכה נציגים של כל המועדונים הרלוונטים העוסקים בספורט מוטורי (או לפחות משהו שדומה לזה). לדוגמה, המועדון אותו אני מייצג (אלפא רומאו) הינו אחד הותיקים, הגדולים והחזקים בארץ נשכח באפלה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

כולם צודקים,כולם מבינים את הבעיה, וכולם רוצים לראות ספורט מוטורי חוקי בארץ.

 

להגיד לחכות לתקנות גם אני וכולם יודעים, אבל בשורה התחתונה הלחכות הזה יכול להמשך גם עוד 20 שנה!!!

 

 

תתעוררו...

 

 

קובי

פורסם

כולם מיוצגים בצורה שוויונית?

 

שלשה נציגים לראלי ספרינט מייצגים ספורטאים מעטים.

נציג אחד לראלי קרוס, אני לא יודע לומר כמה ספורטאים הוא מייצג.

נציג אחד לספורט עממי, מייצג מאות ספורטאים.

 

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

ראובן ורויקו - ברור לי שהדברים לא כל ברורים לכם , זה נכון, גם לגבי כולנו , אנו עדיין לא סגורים בדיוק איך זה יעבוד , אך מה שיותר מפתיע אותי זה שדני לוי פתאום לא מסוגל להשיב ומפנה אותכם לראשי IRDA !!

 

הרי כל מה שקורה שם , נכון לתקופה האחרונה, דני לוי הוא המנחה והמוביל ! (אנשי IRDA תקנו אותי אם אני טועה !!!)

 

וכעת כששואלים שאלות קשות ועדינות האדון מסתתר ולא מוכן לעמוד בחזית ??

 

מה קרה דני ??

לא נוח לך לענות ??

בדרך כלל , על כל פיפס אתה הראשון להראות לכולם שרק אתה מבין ואין מומחה גדול יותר !

 

מוזר.....

 

ושלא יגידו כעת שאני בוגד בחברי ב-IRDA !! אני בסך הכל מביא עובדות ללא משוא פנים ! יש גבול להבלגה !

 

מישל

פורסם

ברור מישל ברור ,דני לוי יודע הכל, הוא המוביל, הוא המנהיג ,כולם מטומטמים

אז הנה האמת

ספורט עממי תענו אתם

?ראיתם אותי אי פעם בישיבות התאחדות? מעורב או מנחה או מתערב ?

?האם ראיתם את דני לוי קובע את הרכב ההתאחדות? או מעורב באותם גופים שנבחרו להתאחדות??

רק מישל חושב כך

מישל, תודה על הקומפלימנט, מחניף לי שאתה כך חושב ,אבל מרוב שנאה ומשטמה התבלבלת

לכן אני מחזיר אותכם למשפט המקורי שלי

יש לפנות לאנשי וועד "אירדא" הנבחרים

לגבי מועדון אלפא,אינני מכיר את המועדון הזה וגם לא את הכותב

?אם תשאלו לדעתי האישית? וזוהי דיעה פרטית בלבד

כל המועדונים של הספורט העממי צריכים להיות מיוצגים ע"י גוף אחד בתוך ההתאחדות

אותו גוף אוטונומי שמייצג את הספורט העממי בהתאחדות שמתחתיו כל עמותה או מועדון

נדב

מה זה שיוויוניות? אצליכם בעמותת ה"רעלי" יש שיוויוניות? מה נהיית שה תמים? הרי אצליכם בכלל יש וועדת סרוגו לקבלת חברים

איך אמר גמליאל, אנחנו מקבלים את מי שהרב סרוגו מחליט, תעשו קודם כל בדק בית בעמותת 4 החברים שלכם במקום לבקר אחרים

 

מישל תרים להנחתה:lol::lol::lol::lol:

מירוצי מכוניות

פורסם

דני,

 

אתה מסיט את הדיון ומסלף דברים.

 

בהתאחדות אירדה לכל נציג זכות הצבעה אחת.

יש שלשה נציגים לספרינט, נציג אחד לראלי קרוס ונציג אחד לספורט עממי, לפחות ממה שזכור לי. בבקשה תתקן אותי אם אני טועה.

בפועל זה אומר שהראלי ספרינט שולטים על כל ההתאחדות.

 

אני אשמח אם תוכל לתקן אותי בנושא.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

חברים

 

אין ברירה! בואו נשים את הדברים על השולחן (זוכרים מי אומר את זה?) ונסיים את השו-שו הכל כך מוכר !

 

אני יכול להעיד שהייתי נוכח בישיבה אחת בלבד של ההתאחדות לפני כ-3 חודשים ,דני היה נוכח ,ואחד הנושאים שעליו הצביעו היה - קבלת מועדון מירוצי ישראל כחבר בהתאחדות !

 

1-מי שהציג את הנושא והמליץ בחום והתפאר בכך שהיה היוזם להצעה זו , היה דני לוי !!

לאחר הצגת הנושא , לא נערך שום דיון ענייני כמתחייב לאור חשיבות העניין וההשלכות לעתיד, נשאלה שאלה אחת בלבד בחלל החדר , "מי מתנגד ??" ועברו לנושא הבא ! (אף אחד לא קבל הודעה מראש, כך שלא היו ממש מוכנים לדיון, זה נראה מוזר מאוד איך מתקבלות החלטות בגוף שאמור להוביל את הספורט...)

 

2-דני לוי מונה ליועץ IRDA בוועדה המייעצת ברשות הספורט (אני מקווה שאני לא טועה בהגדרה)

3-דני לוי מונה לאחראי על נושא הביטוח .

4-דני לוי קבל את מינוי לתרגם בשכר (ללא מכרז) התקנונים עבור ההתאחדות !

5-דני לוי לא מפסיק להסית את כולם נגד אנשי הראלי שנטשו את IRDA !

6-דני לוי לא מפסיק לדרוש ולכתוב מכתבים גם למבקר המדינה שלא יתנו את התאחדות הראלי, אלא ל-IRDA בלבד על אף ש-IRDA וויתרה מראש והסתפקה בקבלת הספרינט, כדי לשים סוף למריבות המכוערות דאז!

 

יש עוד, אך לא אוכל לצטט את סגנונו של דני מהפורום הסגור של העמותה כשמציגים נושא או רעיון שלא עולה בקנה אחד עם השקפותיו!

דני לוי שולח מיילים ,גדושי שטנה ורפש, בתפוצת נטו לכל מיני גורמים מחוץ לעמותה על מנת להכפיש בצורה מבישה חברים !לא מעניין אותו מה יגידו עלינו!

 

אחרי כל זה , הוא מצהיר ש"אני אינני נושא בשום תפקיד בנושא הספורט המוטורי" ומפנה פתאום את השואלים לראשי IRDA !!

 

מצטער,אני לא מוכן שאיש כזה ייצג אותי !! לא יכולתי עם השתיקה הזו ! אי אפשר להמשיך להבליג! אני מסכים שהספורט הזה שייך לכולם ואין להעדיף ענף מסוים על אחרים ,ועלינו הוותיקם ,מוטלת האחריות והחובה להיות הוגנים עם כולם כי אנו מייצגים את כולם , במוקדם או במאוחר זה היה מתפוצץ !

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...