Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראובן שלום,

יכול להיות שאתה צודק - אבל מה זה משנה.

הכל פתוח וגלוי לכולם. ההתאחדות והעמותות שבה כפופות לביקורת, למנהל תקין.

אם יש קבוצה אחרת שהיא הרוב - היא יכולה להצטרף - להצביע ולהשפיע. זה מה שיפה בדמוקרטיה.

הצעתי זאת בזמנו לפורשי הראלי שטענו שהם הרוב. הצעתי שהם יאפשרו לנו להצטרף - נעניתי בשלילה.

אני מתחייב לדבר אחד - כל עוד אני בתפקיד כלשהו בהתאחדות הזו (אני מתכוון להתמודד כחבר ועד במועדון המוטורי הישראלי 2010 בשבוע הבא) - מה שקשור אליי יהיה רק במנהל תקין, בשיא השקיפות בהוגנות ועל בסיס דמוקרטי. אני מוכן להתחייב לך שזה ככה גם ב PSI ו STI. התרשמתי ממי שמוביל שם שהם אינם אנשי מלחמות, לא מחפשים ג'ובים, באים באמת ממקום של לקדם את הספורט העממי.

אני יודע שיש "נשמות טובות" שדוחפות גם גופים אחרים בספורט העממי להילחם על "כבודם" על "מקומם" - הכל בולשיט.

יש התאחדות אחת - בואו תצטרפו ותעזרו - יותר טוב - בואו תובילו.

אנשי IRDA השקיעו מכיסם בשנים האחרונות עשרות אלפי שקלים (אני לא רוצה לנקוב בשם -אבל אחד הנהגים הותיקים הוציא רק בחודשים האחרונים מעל 10,000 ש"ח מכיסו הפרטי לקדם את ענייני ההתאחדות - לא ענייני הראלי שלנו - ההתאחדות. אז עכשיו הוא צריך לקרוא על החרא הזה שאנחנו מנצלים את הספורט העממי - נו, באמת...). אנחנו לקראת הוצאת סכומים דומים שוב בהקמת הגוף הזה - נשמח לכל עזרה. חלוקה בהובלה וחלוקה בנטל - זה יעזור לכולנו. תבדוק אותי.

אני מזמין כל מי שלא מאמין - לבדוק אותי.

הנה הטלפון שלי - 050-6666815 - פשוט כי אין לי כוח להתכתב פה כל הזמן. התישו אותי היומיים האחרונים.

אלון

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלק גדול ממה שנכתב כאן בשרשור, אינו חשוב ואינו רלבנטי.

מה שיהיה חשוב זה רק מי יקיים אירועים ואיזה אירועים.

מי שיקיים אירועים גדולים בעלי ריטינג, יחוזר על-ידי החברה הכלכלית של ההתאחדות, זאת משום שהם יראו פוטנציאל להכנסות.

נניח והלוואי שהספורט העממי יצליח לארגן עונת ג'ימקנה והחברה הכלכלית תצליח להביא חברה מסחרית גדולה, נניח קוקה קולה שתיתן חסות. הליגה תיקרא ליגת קוקה קולה והכסף (בניכוי עמלת החברה הכלכלית) ילך אך ורק לספורט העממי. הראלי לא יראה שקל מהכסף הזה.

אז מה זה חשוב מי הנציג בהתאחדות ומה כוחו?

ההתאחדות זה מקום לעסקנים ולא לספורטאים. ברגע שהחוק יוחל וההתאחדות תתפקד עם יו"ר חיצוני וחברה כלכלית, לנציגי העמותות כמעט ולא תהיה עבודה או השפעה.

 

בנוסף לזה, ברור שלספורט העממי לא יכול להיות כוח בהתאם לכמות החברים: תארו לכם שבענף האתלטיקה, רצי מרוץ סובב כינרת יחליטו החלטות בהקשר למי שייצג את ישראל ב - 100 מטר ריצה באולימפיאדה. הרי אין בזה הגיון למרות שהם רבים מהעוסקים בריצה באופן מקצועי.

 

וקובי כהן - אין כל קשר בין רצונותיך לבין המצב בין הספורטאים. מה שעוצר את קיום האירועים בגלוי ועם פרסום זוהי העובדה שהחוק עדיין לא הוחל. זה שהמצב בינינו ובין עצמנו מגעיל, כרגע אין לו שום השפעה. הייתה לזה השפעה בעבר, אבל עכשיו זה תלוי בגמר אישור התקנות. כאשר זה יסתיים, איזה ענף והעמותה שמייצגת אותו, שיקיים אירועים יתרומם. כל היתר ישקעו וייעלמו. 

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

נכון ניר,זה שאין ספורט מוטורי מסודר כולל חשיפה תקשורתית בארץ,זה בגלל שהתקנות לא עברו,אבל מי אחראי על מעבר התקנות?משרדי הממשלה הבירוקרטיה והפקידים שלא מעניין אותם ספורט מוטורי וזה העדיפות האחרונה שלהם.

הם אלו שמוליכים אותנו הספורטאים שולל כבר יותר מ 4 שנים מאז מעבר חוק הספורט המוטורי ב 15.12.2005

והם אלו שהוליכו אותנו הספורטאים שולל 6 שנים קודם עד למעבר החוק.

 

ואנחנו הספורטאים והמארגנים, מה עשינו עד עכשיו? חוץ מלריב אחד עם השני על מי יקבל מה וכמה,מי יארגן איזה אירוע...עוד לפני שהספורט הזה נולד,ובינתיים מה יצא לנו מזה? שום דבר,משרדי הממשלה מרדימים אותה כבר כמעט 10 שנים,רבק 10 שנים,בזמן הזה חלק מהנהגים הוותיקים פרשו,עד מתי אפשר לחכות?עוד 10 שנים?

 

אז כן, לדעתי הסיבה שאין ספורט מוטורי היא בגלל האמרגנים והנהגים שכבר מזמן היו צריכים לעשות יד אחת ולהגיש בג"ץ.

לגבי האמרגנים,ההתנהלות שלהם מרחיקה את הספורטאים הפוטנציילים כמו שכתב ניצן לוי והוא צודק לגמרי...

 

1.במה שונה גימקאנה של לפני 3-4 שנים מגימקאנה של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

2.במה שונה הספרינט של לפני 3-4 שנים מספרינט של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

3. במה שונה הראלי של לפני 3-4 שנים מראלי של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

 

הרי הציוד אתו ציוד השטח אותו שטח הנהגים אותם נהגים וזה רק אימון,אז מה נשתנה?

 

לקדם את הספורט,זה לדרבן עוד נהגים להגיע,בתשלום אטרקטיבי להרשמה והובלת הרכבים במרוכז ובעלויות נמוכות,כך תהיה כמות גדולה של נהגים והשפע גדולה על מקבלי ההחלטות.

 

אז תגיד לי שאם לא מתאים לי אז שלא הגיע,אז אוקיי אני לא יגיע ועוד הרבה נהגים פוטנציילים בכלל לא יכינו רכבים אפילו,ובעצם לא קידמנו כלום.

 

 

קובי

פורסם
הוזנת במידע שגוי.

 

 

אתה רוצה להאיר את עינינו מר זומר??

אומנם עוד לא נפגשנו, אבל עושה רושם שאתה מכיר אותנו היטב...

כפי שידידי ערן רשם, אתה מוזמן בכל עת לבוא ולמלא את התפקיד ה"נחשק" הזה בספורט העממי.

 

אם יש משהו שאיני מחפש, זה להיות מטרה, את הזרקורים אשמח להפנות לכיוונך.

 

בברכה.

ליאור - יו"ר PSI

bmw 318ti - RWD8)

פורסם

המטרה היא ידידי ליאור "שבאור הזרקורים" של הספורט המוטורי העממי יעמדו לצידך ולצידו של ערן באותה שורה גם נציגים של מועדונים אחרים, ולא בטור אחריכם, החלטות אמורות להתקבל במשותף ולא להיות מונחתות לכל התחום הזה על ידיך.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

קובי

 

אני ממש אוהב לקרוא את הניתוחים הגאוניים שלך, אבל זה לא מפליא את אף אחד , אתה תמיד ידעת איך אפשר להוזיל המחיר לנהגים, היתר- לא מעניין, יש פריירים !!!

 

לגבי האמרגנים,ההתנהלות שלהם מרחיקה את הספורטאים הפוטנציילים כמו שכתב ניצן לוי והוא צודק לגמרי...

של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

1.במה שונה גימקאנה של לפני 3-4 שנים מגימקאנה . זה היה לפני הרבה זמן ,מדוע לא המשכת? להזכיר לך שמי שמארגן בשנים האחרונות אלו גופים מסחריים שלא עובדים בחינם !

 

נדמה לי שאתה אירגנת 2 ג'ימקאנה וגבית 100ש'.כיום זה בערך 250 ש',זה פי 5 ????

היו לך המון משתתפים,זוכר?אחלה קופה!! ספר לנו מדוע לא המשכת ,גאון שלי ??????

 

2.במה שונה הספרינט של לפני 3-4 שנים מספרינט של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

להזכיר לניצן ולך שהמחיר שלפני 3-4 שנים היה זול יותר בכמה עשרות אחוזים בודדים בלבד ולא ב-500% כפי שצויין !!

נכון,כיום אין יותר מתנדבים ויש הרבה יותר הוצאות לאור רמת האירועים ,אבל אתה תמיד מתבכיין ותוספת למחיר עבורך זה סדין אדום אולם דרישות לשיפורים אין גבול !!

 

3. במה שונה הראלי של לפני 3-4 שנים מראלי של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

גם פה אתה מגזים כרגיל, ויש מי שיענה לך בתחום זה !!

 

 

קובי

 

מבינים מדוע יש המון חשק לארגן,לקרוע את התחת,להפסיד ים של שעות וימים, להסתכן בפשיטת רגל ובמאסר אם יקרה אסון,

(כמו זה שקובי כמעט עלה על משהו), לריב עם רובם שלא מוכנים לבטח את עצמם, ובסוף יש גם כאלה שלא שלמו עד היום !

 

תודה קובי

 

מישל

פורסם

אין מה לעשות חוץ מלחכות שיואשרו התקנות..מעבר לזה ומה שקורה כיום זה להלחם בתחנות רוח ולטחון מים!

 

עמותות,התאחדויות קרקסים ברגע האמת ושיהיה "בשר" כמו בכל דבר , מה שיהיה טוב ושווה כסף יישאר מה שלא יימוג.

ֿ

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם
קובי

 

אני ממש אוהב לקרוא את הניתוחים הגאוניים שלך, אבל זה לא מפליא את אף אחד , אתה תמיד ידעת איך אפשר להוזיל המחיר לנהגים, היתר- לא מעניין, יש פריירים !!!

טוב מישל כל כמה זמן אנחנו נפגשים כאשר אתה לא יכול לשלוט על העצבים שלך,אבל זה בסדר כבר כולם מכירים אותך...

אני אענה לך רק על עובדות וספציפית לנושא הכאוב של הספורט המוטורי.

תפקידי לדאוג כנהג וכאחד שאכפת לו מהספורט שהמחירים יהיו שפויים,ואם נכנס לחישובים של רווח של אמרגן על ספרינט,אז בוא נעשה חישוב 500 ש"ח כפול 15 משתתפים שווה 7500 ש"ח מה ההוצאות על ספרינט,שתי חבילות ססל,10 מרשלים ובעלי תפקידים,מכשירי קשר,סטופר,ושטח מוכן שרק צריכים לסגור סה"כ 2000 ש"ח הוצאות,רווח 5500ש"ח, לא רע בשביל חצי יום עבודה.

kobi911 כתב:

לגבי האמרגנים,ההתנהלות שלהם מרחיקה את הספורטאים הפוטנציילים כמו שכתב ניצן לוי והוא צודק לגמרי...

של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

1.במה שונה גימקאנה של לפני 3-4 שנים מגימקאנה . זה היה לפני הרבה זמן ,מדוע לא המשכת? להזכיר לך שמי שמארגן בשנים האחרונות אלו גופים מסחריים שלא עובדים בחינם !

 

נדמה לי שאתה אירגנת 2 ג'ימקאנה וגבית 100ש'.כיום זה בערך 250 ש',זה פי 5 ????

היו לך המון משתתפים,זוכר?אחלה קופה!! ספר לנו מדוע לא המשכת ,גאון שלי ??????

זה היה כדי לכסות את הוצאות האירועים,עבודה של חודשיים,דבר שני המקום לא שלי בשוטף....

 

2.במה שונה הספרינט של לפני 3-4 שנים מספרינט של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

להזכיר לניצן ולך שהמחיר שלפני 3-4 שנים היה זול יותר בכמה עשרות אחוזים בודדים בלבד ולא ב-500% כפי שצויין !!

נכון,כיום אין יותר מתנדבים ויש הרבה יותר הוצאות לאור רמת האירועים ,אבל אתה תמיד מתבכיין ותוספת למחיר עבורך זה סדין אדום אולם דרישות לשיפורים אין גבול !!

המחיר סדין אדום להרבה אנשים,ואני לא מדבר על אלו שבאים פעם בשנה או שנתיים לנהוג,אגב אני שואל שוב איזה הרבה יותר הוצאות,ומה שונה בין הרמה של אז להיום?

 

3. במה שונה הראלי של לפני 3-4 שנים מראלי של היום שהמחיר עלה פי 5 ?

 

גם פה אתה מגזים כרגיל, ויש מי שיענה לך בתחום זה !!

אוקיי,אני רק מקווה שאלו שיענו לי,יודעים שהרשמה לראלי ירדן שהוא 250 ק"מ תחרותיים עולה 2500 ש"ח פלוס מינוס

 

קובי

 

 

 

מבינים מדוע יש המון חשק לארגן,לקרוע את התחת,להפסיד ים של שעות וימים, להסתכן בפשיטת רגל ובמאסר אם יקרה אסון,

(כמו זה שקובי כמעט עלה על משהו), לריב עם רובם שלא מוכנים לבטח את עצמם, ובסוף יש גם כאלה שלא שלמו עד היום !

 

אני מסתכן לא פחות ממך ואולי גם יותר,כי אני מאחורי ההגה לא אתה.

כל השירשור הזה והצעקה שלי נובעת במידה רבה בגלל נושא הביטוח והסיכון,אתה ואני יודעים שהביטוח שהצעת שווה לפח.

 

תודה קובי

 

מישל

 

תודה גם לך מישל

 

קובי

פורסם

תראו מה היתה השאלה בפתיחת השירשור ולאן זה הגיע ??!

ממש בושה -אולי מספיק !!!

תשובה רצינית כבר לא נקבל .

פורסם

טוב... קריאת השירשור היתה חצי שעה מהחיים שלא אקבל בחזרה.

אני לא אכנס לכל הוויכוח בין הראלי לספרינט - זה לא ענייני ואני לא באמת מבין על מה המריבה. לפחות בקרטינג השכלנו לקבור את משקעי העבר וללכת להקמת התאחדות. אני לא אגיד שהכל מושלם אבל לפחות יש הבנה על נחיצות המהלך ושיתוף פעולה בין העמותות.

אני הייתי בין אלו שטענו כבר לפני שנתיים שיש צורך בהקמת התאחדות אחת לכל ענפי הספורט המוטורי (מכוניות, אופנועים וקרטינג) ואז לחלוקה פנימית לכל ענף עם אוטונומיה. אני מאמין כי אז היו נמנעות חלק מהמלחמות שיש היום. זה לא קרה - אם בגלל העמותות השונות שלא באמת גילו מחוייבות למהלך ואם בגלל עמדת משרד הספורט שרצה לנקוט בשיטת הפרד ומשול. אני לא בטוח שהיום במשרדי הרשות לא מתחרטים על עמדתם - תראו כמה עבודה מיותרת וכאב ראש מייצרים להם הספורטאים (ואני לא נכנס לוויכוח אם בצדק או לא ואם זה תפקידם או לא).

 

כן רציתי להתייחס לנושא העלויות לקיום מרוצים. הועלו כאן טענות לגבי מחירים ועל זה שמארגנים "עושים קופות", רובכם לא ממש מבין מה כרוך בהקמת מסלול שיוכל להכיל את הספורט אותו אתם רוצים לקיים - עלויות הקמה מטורפות, בירוקרטיה אין סופית, גופים ציבוריים שאין להם מושג על מה מדובר וממציאים כללים וחוקים תוך כדי התקדמות ואוייבים מתוך הממסד ומחוצה לו (מספיק שאתן דוגמא על פיצוץ ארוע (לא ראלי) של אחד המארגנים הנ"ל ע"י המשטרה בעקבות הלשנה!). האם על כל זה ניתן לשים תג מחיר? אנשים פה רוצים ספורט חוקי עם מסלולים חוקיים אבל לשלם מחירי מגרש חניה פיראטי - זה לא הולך! בשביל איכות צריך לשלם וזה תקף לכלל המארגנים. כולם רוצים אירועים מאורגנים להפליא אבל אף אחד לא רוצה לשלם עבורם. זה אולי לא הדבר הכי יפה להגיד אבל: יקר לך? לא טוב לך? אל תשתתף, מרוצים הם מוצר כלכלי כמו הליכה לסרט - לא בא לי על הסרט, אני לא הולך לקולנוע. אף אחד לא מכריח אדם אחר להשתתף. לצערי בחרתי בספורט שהוא יקר, מה לעשות? קיום ספורט מוטורי עולה הרבה כסף. מצער, אבל ככה זה! ומארגנים הם כמו בתי קולנוע - לא יהיה ביקוש לסרטים הם יסגרו, לא בהכרח יורידו מחיר. אף אחד לא רוצה להפסיד כסף (או לשאת באחריות פלילית ללא תמורה הולמת).

אני לא מבין גדול בארגון מרוצי ראלי אבל נראה לי שיש יותר בארגון מרוץ מכמה ס"סלים, מכשירי קשר ומרשלים.

כולם גם חולמים על ספונסרים וכסף ממשלתי - תתעוררו! ככל שתשכילו להבין שלא יגיע כסף משום מקום ותפעלו לפי זה, כך אם יגיע מימון ממקום זה או אחר זו תהיה הפתעה נעימה ותו לא.

 

ביום שאחרי (הכנסת החוק לתוקף) כל זה לא ישתנה אלא רק יהיה גרוע וקשה יותר.אם אני נעצרתי ל 24 שעות עקב אחריות לקיום ארועי ספורט מוטורי, במתחם שהינו ב-5 דרגות טוב ובטוח יותר מכל מקום אחר בו נערכו מרוצים בעבר, הרי שביום שאחרי מי שיקיים ארוע לא חוקי והכוונה שאינו עומד בכל דרישות החוק (ויש הרבה דרישות - מורכבות להפליא) מסתכן בדין פלילי שעונשו שנת מאסר! עכשיו נראה מי השפוי שיקיים או ישתתף במרוצים. הרי ברור כי הממסד מחכה מעבר לפינה והראשון שיעשה שטות, יתלה בכיכר העיר למען יראו ויראו. ניסו לעשות לי את זה אבל הצלחתי לצאת מזה בשן ועין, מי מתנדב להיות הבא בתור? לא נראה לי שיהיו הרבה קופצים על המשימה.

 

אני מקווה שזו לא נבואת זעם, אבל ביום שאחרי כולכם תתגעגעו לימים שבהם עשיתם "אימונים" ושהם עלו רק 250/750/1500 ש"ח (מחק את המיותר לפי הענף). הבירוקרטיה מגיעה בגדול ובצעדי ענק ואי אפשר לעצור אותה!

כל הוויכוחים והיריבויות יראו חסרי משמעות לעומת המבול שעומד בפתח, ככל שכולם יבינו את זה מהר יותר כך תהליך ההתאקלמות יהיה מהיר וקל יותר.

 

שלכם,

הנביא ירמיהו

(AKA ברק גולדפינגר)

פורסם

ברק, אהבתי את התשובה העניינית אבל יחד עם זאת...

 

כאשר אתה מדבר על מסלול בנוי בהשקעת כסף גדולה, מערכת מדידת זמנים מקצועית,עלות השטח, ביטוח,מקום סגור ומגודר אז כאן יש הבדל, ויש על סמך מה לדרוש תשלום בהתאם.

 

אתה גם מדבר על היום שאחרי מעבר כל התקנות,אז שוב אם יש לי ליגה מסודרת וחוקית כולל ביטוח,חשיפה תקשורתית,מערכת מדידות זמנים אלקטרונית,ואירגון מקצועי.גם אז התשלום יהיה בהתאם וזה יהיה שווה וכנראה גם ספונסרים יגיעו.

 

ועוד משהו,עזבו עלויות,מלחמות ומי יארגן,אני שואל עוד פעם מה השלב הבא?

 

 

קובי

פורסם
המטרה היא ידידי ליאור "שבאור הזרקורים" של הספורט המוטורי העממי יעמדו לצידך ולצידו של ערן באותה שורה גם נציגים של מועדונים אחרים, ולא בטור אחריכם, החלטות אמורות להתקבל במשותף ולא להיות מונחתות לכל התחום הזה על ידיך.

 

וזה מה שקרה עד כה, אז מדוע האנרגיות השליליות:?:

bmw 318ti - RWD8)

פורסם

ברק שלום (אתנחתא מהשרשור היצרי הזה),

אנחנו לא מכירים ואני גם לא מכיר את מי שמנסה לשים לך רגליים כל הזמן (אני רק שומע שמועות ורואה כותרות בתקשורת מידיי פעם), אבל אני מנצל את השרשור הזה לחזק את ידיך. אני מקווה שבסוף - תצליח בפרוייקט שלך. מה שנעשה לך, כל פעם מחדש, מעורר גועל נפש. בעניין המארגנים שעלה פה, אין ספק שבלי מארגנים, הספורט הזה (כל הספורט - לוא דווקא ראלי) היה תקוע. אין ספק גם, כי להרים אירוע בעתיד יעלה פי כמה וכמה ממה שעולה היום - ובלי ספונסרים זה לא יקרה.

אבל, לפחות בתחום הראלי היום - הכל נופל בסוף על גב המתחרים, הנהגים. אין ספק שיש סיכון למארגן אם רכב יפגע בצופה - אבל לפני שהמארגן יישב בתא - הנהג כבר יהיה שם. צריך להבין שאלמלא 30 משוגעים שמחזיקים רכבים ומשקיעים אלפים עד עשרות אלפים בשנה על הספורט הזה - הוא היה קורס ממזמן - ולא היה מי שיריץ אותו קדימה. גם מארגנים לא היו - כי למי הם היו מארגנים.

אני מבין את התסכול של קובי - כמו גם של מישל. נהג ראלי לא צריך לשלם 800 ש"ח בשביל לנהוג 2.5 ק"מ X 3 פעמים. מצד שני, מארגן צריך להרויח כסף. נקודה. והרבה. לכן - התשובה טמונה במה שכתבת. אישור התקנות - ארגון איכותי ומשיכת תקשורת=ספונסרים לענף. לזה צריך לדחוף. צריך לתת "מוטיבציה" לרשות שמקבלת כבר שנים תקציב לא מבוטל (לפחות 4 שנים) והתוצר שלה הוא "לא משהו" - בלשון המעטה. אם זו הייתה חברה פרטית - היו עורפים שם ראשים. לכן אני כלכך תומך בעמדה של קובי לחזור לבג"ץ. יוסי ניסן אמר שהוא מקווה שהשנה תהיה אליפות ישראל (דהיינו יעברו התקנות) - יש מצגת שלו שזה מופיע בה. בואו ניתן לו הזדמנות לממש את זה. אם זה לא יקרה עד הקיץ - בואו כולנו נעזור לו, עם רוח גבית מבג"ץ! זו לא עתירה חדשה - יש כבר פסיקה בנושא - רק צריך להכין טוב טוב את הפנייה החוזרת לבג"ץ, להראות את אוזלת היד בשנים האחרונות ולבקש סעד מתאים!

בברכה,

אלון חלווה.

פורסם
וזה מה שקרה עד כה, אז מדוע האנרגיות השליליות:?:

 

הכל במגמה חיובית.

ליאור, נניח שרוצים לקיים ספורט מוטורי היתולי או "חפש את המטמון" מוטורי (המתאים לרכבי אספנות) ולקיים את זה במסגרת ספורט מוטורי עממי, כמובן שגם לזה דרושות תקנות, לא נראה לך שדרוש לצידכם גם נציג מועדון החמש?, אתה יכול לייצג תחום שכזה?

 

מה לגבי דראג?, ישנם שני גופים שמעוניינים לעסוק בכך (אולי גם יותר), להם לא מגיע ייצוג?, אתה יכול לייצג אותם?

 

למה שתייצג את מועדון אלפא רומאו?

 

ישנה תחושה שבוצע מחטף בשושו, לא יודע אם במכוון או שבמקרה.

 

הכי חשוב להמשיך לנהוג ולהנות וזה מה שאנחנו עושים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ראובן אני לא מבין אותך,

ספורט מוטורי היטולי? חפש את המטמון? עם רכבי אספנות?

למה צריך את חוק הספורט המוטורי? איפה אתה חי?

אתה יכול לעשות את זה היום. הכלים התחרותיים רשויים. יש לכם ביטוח. אין עבירה על חוקי תעבורה.

איפה הבעייה שלך?

נראה לי שאתה לא בדיוק מבין למה נועד החוק ומה תפקיד ההתאחדות.

שהעמותה שרוצה תוציא לזה תקנון שלה-ותרוץ. החוק מאפשר את זה כבר היום. אין קשר לחוק הספורט המוטורי.

אלון


×
×
  • תוכן חדש...