Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראובן אני לא מבין אותך,

ספורט מוטורי היטולי? חפש את המטמון? עם רכבי אספנות?

למה צריך את חוק הספורט המוטורי? איפה אתה חי?

אתה יכול לעשות את זה היום. הכלים התחרותיים רשויים. יש לכם ביטוח. אין עבירה על חוקי תעבורה.

איפה הבעייה שלך?

נראה לי שאתה לא בדיוק מבין למה נועד החוק ומה תפקיד ההתאחדות.

שהעמותה שרוצה תוציא לזה תקנון שלה-ותרוץ. החוק מאפשר את זה כבר היום. אין קשר לחוק הספורט המוטורי.

אלון

 

ברגע שאתה מודד זמנים זה הופך להיות תחרותי. אולי אתה צודק ולא צריך חוק לזה אבל אני מסופק.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאלון וקובי,



קודם כל, תודה. המאבק שלי הוא המאבק שלכם ושל כל מי שרוצה לקיים את הספורט במדינת היהודים.

אני לא חושב שבג"צ הוא התשובה. זה אולי נראה כמפלט, כולם יכולים לעשות ונטילציה ולשחרר תסכולים אבל זה לא יביא לתוצאות ממשיות. במחשבה שניה אולי ההיפך הוא הנכון, הגשת בג"צ בנגד המדינה, אותו גוף שאנחנו מבקשים ממנו לתקן את התקנות וגם לבוא לקראתנו בנושאים כאלו ואחרים, רק ירגיז את הפקידים ואז אתם תראו את המערכת עובדת באמת בהילוך איטי.

כי אם יוגש בג"צ, מה תהיה הטענה? "לא מאפשרים לעשות מרוצים"? המדינה בהגנה תטען כי היא עובדת ומתקנת תקנות על מנת לשמור על חוקי המדינה ולשמור על שלום הציבור (גם הנהגים הם הציבור). שום הרכב שופטים לא יתערב בתהליך כי אנחנו לא מסוגלים להוכיח ההיפך, מקסימום יקצבו להם זמן להשלמת ההליך. הקצבה שגם היא חסרת משמעות כזכור מהבג"צ הראשון בנושא.

יש באמת נושאים חשובים יותר שצריך להתמודד איתם.

דבר ראשון במעלה הוא איחוד השורות - כבר ברקע מתפתחת לה המלחמה הבאה, מלחמת המועדונים. שוב, אני לא מבין לגמרי על מה מדובר אבל זה נראה לי כבזבוז אנרגיות מיותר (כל הוויכוח נראה לי כמו "למי יש יותר גדול"). גם שאר הענפים צריכים להפנים שכל עוד הם מרוכזים בויכוחים הפנימיים, תשומת הלב שלהם לא מופנית כלפי העיקר - התקנות והחוק הקרב ובא.

ברוך ציין במילה את "החוק למניעת האלימות בספורט" כמה ממכם קרא את החוק הזה ומבין את השלכותיו על הספורט? לטעמי השם צריך להיות "החוק להשלמת הכנסה לשוטרים". יש עוד מכלול של נושאים כבדים וחשובים כמו רישוי עסקים למסלולים קבועיים וארעיים, תקני בטיחות לקיום ארועים, כיבוי אש ועוד ועוד. כולם אומרים "שזו תהיה בעיה של המארגנים, הם כבר ככה מרוויחים מכל הסיפור" אבל זה לא נכון. זו בראש ובראשונה בעיה של הספורטאים. אם לא ניתן יהיה לקיים ארועים או שעלות קיום ארוע תהיה גבוהה להחריד, אז מה יקרה? המארגנים יגלגלו את העלויות למתחרים שיצטרכו להחליט אם לשלם או לשבת בבית. ואל תשלו את עצמכם בקשר לספונסרים - עד שלא תהיה ליגה סדירה, יציבה ושתרוץ מספר ארועים (או עונות) אף ספונסר כבד לא יכנס! אבל אם מלכתחילה מספר המשתתפים יהיה נמוך בגלל ההוצאות אז הכנסנו לעצמנו גול עצמי.

ישבתי לא מזמן בישיבה ברשות והזדעזתי מזה שאף אחד חוץ ממני וברוך לא קם ואמר משהו. נציגי הענפים היו כ"כ עסוקים בלריב אחד עם השני או בלהתווכח עם היועצת המשפטית לגבי תקציבים, שלא עניין אותם שום דבר אחר. תבינו, ביום שאחרי, יש ענפים שימצאו בסכנת הכחדה (ראלי וראלי רייד מכוניות ואופנועים) אבל אני לא שומע כלום מכיוונם - שקט ודממה, עושה רושם שהם מקבלים את גורלם או לא ממש מבינים מה עומד להגיע. לי, באופן אישי, קשה לקבל את זה. אולי אני כבר כ"כ הרבה זמן בתוך המלחמה שכבר אני לא יודע משהו אחר, אבל לעזאזל, תתעוררו! לפני שבאמת יהיה מאוחר מדי (אם כבר לא מאוחר).

קובי, לשאלתך - זה השלב הבא. עד שלא תהיה התעוררות ושיתוף פעולה בין כל ההתאחדויות השלב שאח"כ הולך והופך לפחות רלוונטי.

לדעתי ואם זה השלב הבא שקובי מתכוון אליו, אז יש ענפים שיצאו בסוף התהליך במצב טוב יותר (שוב, יחסית) מאחרים לדוגמא: ראלי-קרוס או כל ראלי אחר במתחם סגור, קרטינג, עבירות ואופנועים (בהסתייגות לגבי אנדורו וראלי רייד), כל האחרים הולכים לאכול זין לא קטן. ככל שהמרוץ ארוך יותר (בק"מ) ומתפרש על תא שטח גדול יותר, כך יהיה יותר קשה ויקר לקיימו (כדברי הרשות: תשכחו מראלי חרמון/אילת בשנים הקרובות). צר לי...

 

ברק

 

ד"א:



ברגע שמבצעים מדידת זמנים או מתנהלת תחרות בין 2 כלי רכב או יותר על כביש/דרך אחת זה מרוץ! פה החוק נכנס.

תאמין לי, אני יודע. למדתי את זה בדרך הקשה.

פורסם

אם לא עוברים על חוקי תנועה, מה הבעייה?

מירוץ ניווט במסגרת חוקי התנועה הוא לא עבירה על החוק הקיים.

כל מה שלא אסור במפורש בחוק הפלילי -מותר. מה זה שונה ממירוץ ניווט של אופניים?

אין בעיית ביטוח. אין בעיית עבירות תנועה. לדעתי, אין בעייה משפטית לבצע.

זה למיטב ידיעתי בסיס מספק בשביל שמועדון ה 5 יוכל לקיים כחוק מירוץ ניווט לרכבי אספנות על כבישיי הארץ.

כמובן, אני מדגיש שוב, כל עוד לא נעברת אף עבירת תנועה.

נדמה לי שבעבר אפילו מועדון PSI ביצע אירוע כזה או שניים. מנקודה לנקודה? משהו כזה?

אני מקבל את הניתוח שלך לגבי החוק, איחוד השורות וכו'. אני פשוט מתוסכל.

לפני הרבה שנים כשרק התחלתי להתחרות, נדמה לי שזה היה ביער מגידו באירוע של מישל, לשם הגעתי עם 205ראלי שנבנתה למירוצים, אמר לי אז (ולכל הנוכחים) מתן וילנאי? שהיה אז שר הספורט? "בחור צעיר, עד מושב הקייץ - אתה תתחרה באופן חוקי"!!! ואולי היה זה איזה עוזר שלו, או מנכ"ל של המשרד שהתפרק אוחד והוקם מחדש מאז? היה מזמן באמת אינני זוכר.

אולי עשר שנים ויותר חלפו ואנחנו עדיין באותו בוץ שהיה אז במגידו.

כואב הלב.

אנשים שהיו אז מבחיריי נהגי הראלי בארץ (מישל גדז', דני לוי, אהוד לביא, רמי שוכטוביץ ואחרים - יסלחו לי כל אלו שלא הזכרתי) - מריחים היום את הפרישה מהספורט (סליחה שוב, אם מישהו נעלב). אחרים שהשקיעו עשרות אלפים - כבר פרשו (שוב אני נזהר מלהזכיר שמות). אני רק תוהה אם זה עומד לקרות גם לי... ואני צעיר מחלק מהשמות שהזכרתי ב 20- 25 שנה...

אלון

פורסם

ראובן שלום,

קראתי את השרשור המקביל שפתחת במועדון אלפא-רומיאו. אני חושב שאתה יודע כעת שמסרת שם מידע שגוי ולא נכון (שאני עדיין משוכנע, כי מחרחריי מלחמה הזינו אותך בו. אני מבקש ממך לשים שם הודעה מתקנת. כתבת שם כי יש ל ראלי 3 מתוך 5 נציגים - לא נכון - יש ל ראלי 3 מתוך 7 נציגים. בנוסף, כתבת משהו כמו "אנחנו חייבים לקבל חלק מהתקציבים" - על מה אתה מדבר בדיוק?

בואו להצטרף ל"נטל" ההתאחדות - זה בור שואב כסף - לא בור מפיק כסף. אם וכאשר יתקבל התקציב - הרשות כבר קבעה למה ילך - וזה לא החלטת ההתאחדות. למועדונים החברים - אסורXאסור לקחת אליהם כסף!!!

על מה אתה מדבר? אתה מעורר שם גל שלילי כלפי ההתאחדות שלא בצדק ואני מצפה ממך - לפחות לברר את הדברים לפני שאתה כותב דברים שגובלים בשקר.

אני ממש מבקש שתתקן את הנזק שאתה גורם. זה לא מתאים ליו"ר עמותה שרוצה לקדם ספורט מוטורי.

בברכה,

אלון חלווה

פורסם

רבים על מה שאין:

"אבא אחד מגיע הביתה ומספר למשפחתו שהוא חושב להזמין רכב חדש למשפחה. האמא והילדים מיד מתחילים בוויכוחים סוערים: אני יושבת מקדימה ילדים, כנסו מאחור, הילדים צועקים כל אחד - אני רוצה לשבת מקדימה והוויכוחים הסוערים ממשיכים. לאן ניסע, מתי ניסע מי ישב איפה וכן הלאה.

מתסכל האב על כולם ואומר: "חברים, צאו לי מהאוטו"

 

על מה רבים פה? על מחר? על היום שאחרי?

את היום שאחרי יש ליצור בסינרגיה ובחברות.

מסתמן כמובן כי כל חלקה טובה במדינתנו מדרדרת למלחמות יהודים על אוטו שעוד לא נרכש.

השאלה היא, האם בכלל מסוגלים כל הגורמים לשבת יחד וליצור מציאות? הדגש הוא על יצירת מציאות ולא היגררות לתוכה.

אנשים שפועלים ועושים הם יוצרים את המציאות.

כן, שליחות ציבורית היא משימה כפויית טובה כמעט תמיד ובאופן די גורף (ואני אומר את זה משנים של נסיון) מה שצריך להזין את העוסקים במלאכה הוא האחד שאומר תודה - על 1000 שמקטרגים, אחרת, עוגמת הנפש רבה ואין אנרגיה לעסוק במלאכה כפוית הטובה הזו.

 

נקודת זכות יש כן בשרשור הזה - נלחמים על מה שאכפת ממנו ולא על מה שלא, כלומר, יש הרבה אמוציות וזו נקודת האור, כי לכל הכותבים והמגיבים (והקוראים - שעד כה הייתי רק בין אלו ויש עוד הרבה אני מניח) אכפת ממה שהם מדברים עליו ולא, זה לא משנה אם זה בגלל כסף, הישגים אישיים, פרסטיג' או אכפתיות טהורה לגבי הספורט המוטורי באשר הוא.

 

אולי ינסו כולם לעשות ישיבה מתורבתת וחברית ולהבין שרק ביחד יזוז פה משהו?

רק יחד מצליחים ליצור מציאות ולשנות אותה באם יש צורך (ראו עשרות תיקוני חקיקה בכלל התחומים לאורך שנות קיום המדינה, תיקון לחוק זה, תיקון לחוק זה וכן הלאה - אבל רק אם יש צורך ולזה ימים יגידו).

רק ביחד יש כח ויצירת לחץ נכון ומובנה על הגורמים הבירוקרטים והכלכליים כאחד.

אז אפשר לשבת כולם יחד?

 

שבוע טוב לכולם

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

פורסם

אמרתי כבר "כסף מעוור עיניי חכמים" ,זו הרעה החולה שאליה ניתב משרד הספורט את כולם

דבר שני

התוצאה האומללה של ריבוי ההתאחדויות ,הזהרתי?

הדבר השלישי

ספורט עממי.

פוחדים לגעת? 2500 ש"ח להתאחדות שילמו?

אודי

כולם ביחד? שכסף לא הסתובב באויר ,ידענו כולנו להוציא בהכנעה ובאהבה עבור הספורט שאנו כל כך אוהבים ,היום?

ביום שכולם ישימו יד בכיסם ויוציאו עבור עבודה משותפת אפשר יהיה לכרות ברית ולהוציא כתב אמנה להמשך המאבק

מירוצי מכוניות

פורסם

ברק וכול השאר,הוא אשר אמרתי בתחילת השירשור.

 

לאחד כוחות,ולנטרל כל מחשבה על כמה נרוויח עכשיו או כמה נרוויח לאחר מעבר התקנות,מעבר החוק מעל הכול. ומי שלא יכול להפנים את זה אז כנראה הספורט המוטורי לא חשוב לו באמת והוא צריך לשבת בצד.

 

כרגע מדובר על השקעת כסף והרבה כמו שאלון ציין,אז בבקשה כולם מוזמנים להשקיע,את הפירות נקטוף בהתיד...

 

נ.ב.

ברק,הבג"ץ היא הפעולה החוקית הכי חזקה שיש במדינה,מעבר לזה נשאר לשבת ולחכות....

 

 

קובי

פורסם

אני כבר לא מבין כלום...

מצד אחד אומרים לי שאין מה לעשות או לעזור יותר בעניין IRDA מכיוון שהכל כבר נעשה או בדרך להעשות וכל פעולה נגד תקח אותנו אחורה שנים,כל מה שנשאר לנו העמותות "שבחוץ" הוא להמתין יחד עם כולם ובזה נתרום הכי הרבה.

מצד שני מחזרים אחרינו בכל מקום ככח נהגים עתידי....

אז אני לא מבין...יש לנו כח או אין?

אני יצאתי מבולבל..

פורסם
אני כבר לא מבין כלום...

מצד אחד אומרים לי שאין מה לעשות או לעזור יותר בעניין IRDA מכיוון שהכל כבר נעשה או בדרך להעשות וכל פעולה נגד תקח אותנו אחורה שנים,כל מה שנשאר לנו העמותות "שבחוץ" הוא להמתין יחד עם כולם ובזה נתרום הכי הרבה.

מצד שני מחזרים אחרינו בכל מקום ככח נהגים עתידי....

אז אני לא מבין...יש לנו כח או אין?

אני יצאתי מבולבל..

לכל גוף ספורטאים יש כוח. הייצוג ניתן למי שמרכז את מירב העוסקים בענף.

אף אחד לא צריך "לשבת בשקט". תצטרפו לעמותות הקיימות כל אחד בתחום עיסוקו ותעזרו בעשייה. קרי:

1. תקנונים

2. הוצאת אירועים

3. הקמת מוסדות מסודרים

4. גם תרומת כסף - היא לא מילה גסה.

 

אם לדוגמא תבוא מחר עמותת ראלי שבה יותר ספורטאים ממה שקיימים היום בעמותה הנוכחית המייצגת את התחום - דיי ברור שבקשתה לייצג את התחום בתוך ההתאחדות הקיימת - תענה בחיוב. כך גם לגביי ספורט עממי, ראלי קרוס, עבירות אופנועים, קארטינג או כל תחום אחר.

אלון

פורסם
לכל גוף ספורטאים יש כוח. הייצוג ניתן למי שמרכז את מירב העוסקים בענף.

אף אחד לא צריך "לשבת בשקט". תצטרפו לעמותות הקיימות כל אחד בתחום עיסוקו ותעזרו בעשייה. קרי:

1. תקנונים

2. הוצאת אירועים

3. הקמת מוסדות מסודרים

4. גם תרומת כסף - היא לא מילה גסה.

 

אם לדוגמא תבוא מחר עמותת ראלי שבה יותר ספורטאים ממה שקיימים היום בעמותה הנוכחית המייצגת את התחום - דיי ברור שבקשתה לייצג את התחום בתוך ההתאחדות הקיימת - תענה בחיוב. כך גם לגביי ספורט עממי, ראלי קרוס, עבירות אופנועים, קארטינג או כל תחום אחר.

אלון

 

אלון, גם אני לא מבין, אשמח אם תעשה סדר:

1. כמה קולות בוועדה שמקבלת החלטות בהתאחדות?

2. איך מחולקים הקולות?

3. כיום STI ו-PSI מייצגים את הספורט המוטורי העממי, האם אנחנו (מועדון אלפא רומאו שמונה 100 חברים מתוכם כ-40 פעילים בפעילויות מוטוריות) יכולים להצטרף כשווים (כמו מייסדים ללא תקופת המתנה או ניסיון וכד') בנושא קבלת החלטות?

 

אתן לך שתי דוגמאות:

1. אם יוחלט שמכוניות בנות 20 שנה ומעלה לא יכולות להשתתף בספורט מוטורי עממי, זה יכול להתאים לSTI ו-PSI אבל לנו, ממש לא

2. נניח שיוחלט שמכוניות בעלות מעל ל-260 כ"ס מחוייבות בקשת התהפכות גם בספורט מוטורי עממי, לנו לא תהיה בעייה עם זה, ל-STI תהיה בעייה גדולה

 

אם אתה יורד לסוף דעתי, אתה מבין את חשיבות העניין שכל מועדוני הרכב ייוצגו בצורה שווה, לא לכולם יש את אותם האינטרסים במדוייק.

אגב, אתה מוזמן לכתוב גם בפורום שלנו (אלפא רומאו).

עוד דבר, אני לא יו"ר העמותה, אני אחראי ספורט מוטורי בלבד.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

לדעתי, כל מה שיוחלט יהיה חייב להיות מבוסס על הנהוג בחו"ל ולו מטעמיי ביטוח. אני לא רואה חברת ביטוח מבטחת פה משהו שלא נוסה כבר בהצלחה בחו"ל.

אני לא רואה רכב בספורט עממי עם רול באר. הוא לא יעלה על הכביש. לא רואה את משרד התחבורה מאשר את זה. לשאלתך, אני בטוח שמה שתציגו בדיונים שיערכו ילקח בחשבון. אכן מי שיחליט בסוף בנושא הספורט העממי, זה STI ו PSI בלי קשר לכמות הייצוג שלהם בהתאחדות ולכמות הייצוג של נהגיי הראלי. הם אוטונומיים לחלוטין. אני לא רואה אותם מתעלמים ממועדונים אחרים - נהפוך הוא. הם קראו לכולם להצטרף אליהם. על איזה בסיס? צריך לשאול אותם.

שאלת כמה קולות בהתאחדות ואני עונה שוב - אין משמעות לקולות בהתאחדות. ההתאחדות לא מחליטה על תקנוני הספורט העממי - רק הזרוע העוסקת בספורט עממי מחליטה ושם יש שני מועדונים שהזמינו את כל השאר לסייע להם בעבודה, למיטב ידיעתי. אף נציג ראלי בהתאחדות לא יקבע איך יראה הספורט העממי - אין לו שום זכות הצבעה בנושאים אלו - זה מופיע שחור על גבי לבן בתקנון.

אני לא מצליח להבין איפה הבעייה שלכם. הכל כבר מוכן לכם - כבר הומצא הגלגל בחו"ל - קחו תקנונים מחו"ל - תרגמו אותם - סכמו בינכם את ההתאמות הנדרשות לארץ וזהו. לא מסכימים על משהו - תערכו הצבעה בין כל החברים. זה מה שאני מנסה לפחות להוביל בראלי.

אי אפשר לרצות את כולם - ברור שחלק יצאו לא מרוצים - אבל חייב להיות לזה סוף. כולם חייבים לראות את טובת הכלל מעבר לטובתם האישית. זו דעתי.

אלון

פורסם

אני לא מצליח להבין איפה הבעייה שלכם. הכל כבר מוכן לכם - כבר הומצא הגלגל בחו"ל - קחו תקנונים מחו"ל - תרגמו אותם - סכמו בינכם את ההתאמות הנדרשות לארץ וזהו. לא מסכימים על משהו - תערכו הצבעה בין כל החברים. זה מה שאני מנסה לפחות להוביל בראלי.

אי אפשר לרצות את כולם - ברור שחלק יצאו לא מרוצים - אבל חייב להיות לזה סוף. כולם חייבים לראות את טובת הכלל מעבר לטובתם האישית. זו דעתי.

אלון

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

מחזק

פורסם

דני - כשיהיה כסף יהיה אפשר לאחד כוחות? זה לא עובד הפוך? כשיהיה כסף (אם יהיה) אז יהיה עוד יותר על מה לריב, אז על מה רבים עכשיו? על האוטו שעוד לא נקנה? על מה שאין? קשה לי לקבל שכסף יפתור בעיות, אתה בעצמך אוהב לצטט מרבנן שאומרים כסף יעוור עיני צדיקים ויסלף דברי חכמים.

 

אלון - ספורטאים הם כח? לא בארץ, אולי בדיוק בגלל שלא יודעים להתאגד.

בכמה ענפי ספורט תומך משרד הספורט תקציבית אבל הספורטאים ממשיכים לעבוד במלצרות או הייטק ולהתאמן בערב בספורטק לאור נאונים או במקרה הטוב באדר יוסף. אתלטיקה, ירי, קשתות וכהנה וכהנה... אגב, אפילו כדורגל, עדיף להעביר ערוץ כישראל משחקת אל מול העולם ופה, אי אפשר לומר שאין כסף.

 

כך שאני באמת לא מאמין שכסף יפתור את הבעיה.

 

אחדות קודם -הצלחה אח"כ.

הסיבה שספורט מוטורי מוצלח כ"כ בעולם, היא כי יש סדר וארגון. לכן, גם ענפי ספורט אחרים עתירי ממון בעולם לעומתנו, רבים על מה שאין במקום ליצור עוד ולא לריב, הרי אם ימשיכו המריבות החברות הגדולות לא ירצו לדרוך בענף, אפילו מכבי אבדה ספונסר אחרי 30 שנה, אז מה נגיד?

 

בקיצור, מזל טוב על הקמת המועדון המוטורי הישראלי 2010 - יישר כח על המלאכה.

 

בואו נעשה, יבוא או לא יבוא כסף, מעשים יוכיחו וימים יגידו.

 

רק טוב

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

פורסם

אודי

בעל הממון בעל הדבר,

ספורטאי צריך לנהוג ותו לא

אתה תראה וכולם יראו שברגע שהמצב יגיע לכלל ביצוע ספורט דרך מממן כולם ידומו

מירוצי מכוניות

פורסם

אודי לבנון כתב:

 

דני - כשיהיה כסף יהיה אפשר לאחד כוחות? זה לא עובד הפוך? כשיהיה כסף (אם יהיה) אז יהיה עוד יותר על מה לריב, אז על מה רבים עכשיו? על האוטו שעוד לא נקנה? על מה שאין? קשה לי לקבל שכסף יפתור בעיות, אתה בעצמך אוהב לצטט מרבנן שאומרים כסף יעוור עיני צדיקים ויסלף דברי חכמים

 

שיהיה כסף הוא לא יהיה בידיים של הספורטאים לכן לא יהיה שום ריב,זה גם יענה לך על ריבוי ההתאחדויות הקיקיונית שעומדות לקום.

 

אודי כותב:

אחדות קודם -הצלחה אח"כ.

הסיבה שספורט מוטורי מוצלח כ"כ בעולם, היא כי יש סדר וארגון. לכן, גם ענפי ספורט אחרים עתירי ממון בעולם לעומתנו, רבים על מה שאין במקום ליצור עוד ולא לריב, הרי אם ימשיכו המריבות החברות הגדולות לא ירצו לדרוך בענף, אפילו מכבי אבדה ספונסר אחרי 30 שנה, אז מה נגיד?

 

סדר וארגון בעולם קם ממורשת,חינוך ותרבות, לגבי ענפי ספורט עתירי ממון הם בהחלט תולדה של מינוף כשרונות לתועלת פיננסית

אני יכול להסכים כי המריבות של האגו,חוסר הפירגון,חוסר האמון בעשייה ה"ציונית" שנעשתה עד היום היא "אם כל חטא" ולכן המון אנשים טובים פרשו,אבל אני שוב חוזר ואומר המינוף יתחיל לכשיכנסו כוחות שוק פרטיים לתמונה.

אני שוב חושב ואומר בקול רם

משרד הספורט במתכונתו הנוכחית ,הגם שלא התכוון לכך, היווה פקטור בכל ההתמוססות של ההתלהבות הראשונית שלנו,עשה המון טעויות

הקשיב לעצות אחיתופל,לא למד ממדינות בעלות LEGACY בתחום,לא נסע לבדוק בעצמו איך מתנהלים בחו'ל ולכן גם הוא לא חף מביקורת.

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...