Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי מועדון אלפא,אינני מכיר את המועדון הזה וגם לא את הכותב

?אם תשאלו לדעתי האישית? וזוהי דיעה פרטית בלבד

כל המועדונים של הספורט העממי צריכים להיות מיוצגים ע"י גוף אחד בתוך ההתאחדות

אותו גוף אוטונומי שמייצג את הספורט העממי בהתאחדות שמתחתיו כל עמותה או מועדון

 

מצורף לינק להתרשמות, מועדון אלפא רומאו: http://iaroc.org.il/modules.php?name=Forums

הכותב מייצג את התחום המוטורי במועדון המונה 100 חברים ועוסק (במסגרת המגבלות) בספורט מוטורי עממי.

 

לגבי הדעה הפרטית (ואני מכבד אותה), נשאלת השאלה: נראה הגיוני שנציג אחד ייצג מאות, ושלושה נציגים או ארבעה ייצגו 10 או 20 איש?

ביום מין הימים כשיהיה ספורט מוטורי בארץ, הספורט העממי יהיה הדומיננטי (ולשיטתך ייוצג על ידי נציג אחד) מכיוון שכמעט כל אחד יוכל לעסוק בו לעומת קבוצה מצומצמת ביותר שתוכל לעסוק בספורט היקר כל כך שאותם 3 או 4 נציגים מייצגים.

התאחדות אמורה לייצג את נציגי כל המועדונים העוסקים בתחום המוטורי ולא רק גופים נבחרים שמייצגים ציבור מאוד מצומצם.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
כולם מיוצגים בצורה שוויונית?

 

שלשה נציגים לראלי ספרינט מייצגים ספורטאים מעטים.

נציג אחד לראלי קרוס, אני לא יודע לומר כמה ספורטאים הוא מייצג.

נציג אחד לספורט עממי, מייצג מאות ספורטאים.

 

 

נדב

 

שקרן נשאר שקרן.

כל תחום הוא אוטונומי לפי התקנון! לא משנה כמה נציגים יש לו. אפרופו לספורט העממי יש 2 נציגים 1 לכל עמותה.

לפיכך - STI ו PSI אוטונומיים לחלוטין להוביל לאן שהם רוצים את הספורט העממי.

לפיכך- הכותבים פה על 10 נהגי ראלי המובילים את כל הספורט העממי אינם מבינים על מה הם מדברים. מדוע לא יפנו ל STI ו PSI?

גיבוב שקרים וחוסר ידע - זה כל מה שאני רואה פה בשרשור.

ואם כבר שאלת כמה ספורטאים נדב - כמה ספורטאים פעילים בדיוק עמותת הראלי מייצגת? נשמח לשמוע.

נהגי הראלי של IRDA - גם בחודשים האחרונים הוציאו מכיסם (בעיקר תרומות של נהגים) ומקופת IRDA (כסף של נהגי הראלי בלבד) אלפי שקלים לקדם את עניין ההתאחדות (הרשות כידוע לא בדיוק עוזרת בנושא). איפה בדיוק היו כל מטיחיי הביקורת שמצייצים פה את המילים שהכתיבו להם?

למה בדיוק הם לא דוחפים יד לכיס לקדם את הספורט. צועקים בג"ץ - אבל כשמגיע הרגע - אף אחד מאותם מאות "ספורטאים" - לא מוכן להירתם כספית. רוצים בג"ץ? תפנו - מי מונע מבעדכם.

להגיד שנהגי הראלי עוצרים את הספורט העממי זה לא פחות מהכפשה (שמעניין מי מאחוריה) הגובלת בלשון הרע.

 

האמירה האידיוטית שהראלי שולט בהתאחדות יכולה לנבוע רק מהסתות פרועות שלא מפסיקות לרגע מצד מובילי המתנגדים הבודדים שפרשו (כמה נהגים אתם, תזכיר לי? פעילים, כן?). מה לא ברור בתקנון - כל ענף אוטונומי! נהגי הראלי לא יכולים להשפיע על כלום בספורט העממי - אבל כרגיל נדב - אתה תמשיך לאכול כל שקר שיאכילו אותך.

 

אלון חלווה

 

נ.ב.

למישל - על מה אתה מתלונן בדיוק? הצגת מועמדות למשהו? לא בחרו בך?

דני לוי לא קובע כלום ב IRDA. אינו חבר ועד ואין לו כל סמכות. גם בתחום הביטוח הוא לא פועל לבד אלא עם עזרתו האדיבה של ברוך שליט (ובאמת תודה ברוך, ברצינות). אין לו מנדט להחליט וכל מה שישיג אם ישיג, יובא להכרעת הנהגים.

 

איך אמרת לאחד הנכבדים שאיתו דיברת השבוע, נשמות רעות, בעלי אינטרסי וחסרי ידע יורים לעצמם ברגל פעם אחרי פעם. הגרועים מבין השלושה - הם חסרי הידע - לפחות מול בעלי האינטרסים והנשמות הרעות - יש דרך להתמודד.

אלון

פורסם

ועוד דבר נדב - ע"פ התקנון שלא טרחת לקרוא - אם STI ו PSI יחליטו מחר לפרוש ולהקים התאחדות נפרדת - התקנון מחייב את העמותות האחרות לתמוך בכך. כמה פשוט! כמה חבל שחסרי ידע יורים לכל הכיוונים בלי להכיר את החומר.

טיפש זורק אבן לבור - עשרה חכמים לא יוציאו אותה!

אבל שכחתי, זה הקו החדש אצלכם, נדב - התאחדות לכל דורש. כל שלושה נהגים שקוראים לעצמם ספורטאים זכאים להתאחדות, נכון?

 

למי שמחפש שיוויון - אז קיבל את תשובותיו.

ועוד נקודה אחרונה למחשבה עבור כלכם - מי מוביל את ענף הכדורגל? הקבוצות המקצועיות או קבוצות החובבים בליגות למקומות עבודה? גם בספורט המוטורי - הגיוני שענפי הספורט - הספורטאים יובילו. הספורט העממי כשמו כן הוא - ספורט עממי - לא הוא צריך להוביל את המדיניות המקצועית בארץ. הוא צריך להתעסק אכן, בספורט עממי - וכך נעשה אכן בתקנון. גם אם לא היה לו כל נציג - אלא משקיף בלבד - זה עדיין לא היה משנה - אף נהג ראלי לא יכול, לא רוצה ולא יקבע ל STI או ל PSI איך יראה הספורט העממי - זו הממלכה הבלעדית שלהם - יותר ברור מזה - אין!

תבחרו אם להאמין לבעלי האינטרסים האחרים המגיבים פה - או לכתוב בהודעותיי. בדבר אחד דני צודק - להכל יש תיעוד, הכל כתוב, הכל קיים ביד הרשות. בקיצור - מי שמכיר את הנפשות "הטובות" שתוקפות פה את IRDA - יודע בדיוק מה האינטרס האישי של כל אחד ואחד מהם, מהם תיסכוליו ולפיכך, יכול לשפוט בעצמו את אמיתות "צעקותיו".

לילה טוב - כרגיל יש מי שיוציא לעושים במלאכה את החשק לעשות.

אלון

פורסם

ודבר אחרון בהחלט בעניין מלחמות נהגים, ללילה זה - כל ותיקיי IRDA הודיעו על פרישתם בבחירות הקרובות מהועד המחליט. הם ימשיכו לתרום מניסיונם, והרבה מכספם -כמו שעשו בשבועות האחרונים - אבל מי שיקבע - זה הועד החדש שיהיה מקרב הספורטאים הצעירים. הם עשו זאת כדי למנוע חיכוך ולהשכין שקט תעשייתי - אבל כרגיל "נשמות טובות" ימצאו סיבות חדשות לעורר מלחמות. חבל רק שגם שולחו של מר קוניאצ'ני לא בחר לעשות זאת - אז כנראה כל המלחמות - היו על המסלול.

ולמישל - באופן אישי - אולי היה ראוי שמלחמותיך האישיות עם דני לוי או יריבותך עם ברוך שליט - יעשו בערוצים פרטיים ולא על הגב של IRDA.

מה שכתבת אינו האמת המלאה וגם אם יש בו "נגיעות" קלות של עובדות - הן מוצגות בצורה דמגוגית.

נמאס. אחד ממועדוניו של ברוך שליט צורף להתאחדות כגורם מקצועי - כראוי - את היריבות בינכם בתחום האירגון - תשאיר לתחום האירגון. לפחות אני נחשפתי לכך שבשבועות האחרונים ברוך אכן עושה כל שביכולתו להשכין שקט תעשייתי ולקדם תחומים מקצועיים בהם הוא בקיא. אולי ראוי שגם אחרים יעשו כך - במקום להשתלח פה בפורום בשק החבטות הלאומי החדש - התאחדות IRDA.

תתביישו לכם,

אלון

פורסם
מצורף לינק להתרשמות, מועדון אלפא רומאו: http://iaroc.org.il/modules.php?name=Forums

הכותב מייצג את התחום המוטורי במועדון המונה 100 חברים ועוסק (במסגרת המגבלות) בספורט מוטורי עממי.

 

לגבי הדעה הפרטית (ואני מכבד אותה), נשאלת השאלה: נראה הגיוני שנציג אחד ייצג מאות, ושלושה נציגים או ארבעה ייצגו 10 או 20 איש?

ביום מין הימים כשיהיה ספורט מוטורי בארץ, הספורט העממי יהיה הדומיננטי (ולשיטתך ייוצג על ידי נציג אחד) מכיוון שכמעט כל אחד יוכל לעסוק בו לעומת קבוצה מצומצמת ביותר שתוכל לעסוק בספורט היקר כל כך שאותם 3 או 4 נציגים מייצגים.

התאחדות אמורה לייצג את נציגי כל המועדונים העוסקים בתחום המוטורי ולא רק גופים נבחרים שמייצגים ציבור מאוד מצומצם.

 

דמגוגיה לשמה! 3 נציגים מייצגים את הספורט המקצועני שיוביל את הספורט המוטורי בארץ והוא כולל: ראלי, ראלי ספרינט ואת שאר הענפים הנגזרים - "היל קליימב", "אוטו-גראס", אוטו-קרוס וכו'.

2 נציגים מייצגים תחום אחד בלבד - שמו ספורט עממי - אוטונומי לחלוטין ואמור להיות תחום חובבני. לא מקצועי.

בכל מקרה הגוף המייצג את הספורט העממי אוטונומי לחלוטין בהגדרה. בתקנון.

כשמציגים את זה ככה - זה נראה הרבה יותר טוב. נכון?

האם מישהו טוען שהספורט העממי החובבני צריך להוביל את העשייה המקצועית? האם ככה זה בעולם? האם מועדוני הג'ימקאנות באירופה - על מאות אלפי ומיליוני נהגיהם מכתיבים ומובילים את ה FIA? FIM?

מי מאכיל אתכם בשטויות הללו? תפתחו עיניים, חברים.

תמיד יהיו יותר ספורטאים חובבים מספורטאים מקצוענים. תמיד בכל תחום, בכל התאחדות, לגורם המקצועני יהיה יותר ייצוג.

כפי שאמרתי - במקרה של IRDA זה גם פחות משנה היות והתקנון גורם לכך שכל תחום אוטונומי (קובע לעצמו - למי שלא הבין עדיין).

אלון.

 

נ.ב.

ראובן - אתה במקרה מעורב בניסיון שהיה להקים התאחדות נפרדת לספורט עממי? אם כן, ראוי לפחות שתגיד - בשם הגילוי הנאות.

אם לא - אז תדע שיש ניסיונות כאלו ע"י גורמים בין היתר עיסקיים - אולי תבדוק שוב - מי מאכיל אותך מה ובאיזו כפית.

בחברות,

אלון

 

נ.נ.ב.

כולם רוצים להוביל, לשלוט, כל אחד עם 100 ספורטאים, 1000 ספורטאים, מיליון. מקימים עמותות, מדפיסים חולצות וכובעים, אתרי אינטרנט מפוארים - אבל כשצריך לשים כמה שקלים לבנות התאחדות, לתרגם תקנונים, לבנות מנגנוני ביצוע, אולי לחזור לבג"ץ - פתאום כל אותם אלפים, על רכביהם הספורטיביים המושקעים, על נציגיהם חדי הלשון ומהיריי המקלדת - כולם נאלמים דום ונעלמים!

אם זה לא היה כל-כך עצוב, זה היה סופר מצחיק.

והרשות לספורט מוטורי - במשפט אחד - "הפרד ומשול" - התאחדויות עליך ישראל - והמבין, יבין!

אלון

פורסם

2-דני לוי מונה ליועץ IRDA בוועדה המייעצת ברשות הספורט (אני מקווה שאני לא טועה בהגדרה) התבקשתי ע"י וועד "אירדא"

3-דני לוי מונה לאחראי על נושא הביטוח . יש מישהו אחר שמוכן,טרח,עמל,בזבז זמן גם עבורך? מפיק אירועים? שכחת?

4-דני לוי קבל את מינוי לתרגם בשכר (ללא מכרז) התקנונים עבור ההתאחדות ! תראה לי את המינוי ואת ההחלטה בכתב?

5-דני לוי לא מפסיק להסית את כולם נגד אנשי הראלי שנטשו את IRDA ! מה זה הסתה? גם שולח בריונים:-D

6-דני לוי לא מפסיק לדרוש ולכתוב מכתבים גם למבקר המדינה שלא יתנו את התאחדות הראלי, אלא ל-IRDA בלבד על אף ש-IRDA וויתרה מראש והסתפקה בקבלת הספרינט, כדי לשים סוף למריבות המכוערות דאז! תראה לי מכתב למבקר המדינה כתוב בכתב ידי או בחתימתי.

וכמו שאמרתי התבלעה עליך דעתך משנאה,קנאה ומשטמה.

מירוצי מכוניות

פורסם

בוקר טוב - אפרופו שקר גס...

IRDA מעולם לא ויתרה על תחום הראלי כמו שטוען מישל.

במסמך הבנות שנחתם ופורסם גם פה - הסכימה IRDA לתת לקבוצת נהגים קטנה מונהגת בידיו של מר גבי סרוגו להוביל את תחום הראלי בתוך התאחדות אחת - IRDA או כחטיבה נפרדת בהתאחדות - כמו שקורה עם כל התחומים האחרים.

ציטוט: "החלטה - הוחלט ללכת להתאחדות משותפת אחת".

מר סרוגו בטיעונים מטיעונים שונים (שהסברם משתנה כל פעם שמדברים איתו) בחר לא ליישם את ההסכם ואף בחוצפתו פנה לרשות לבקש התאחדות בנפרד. הרשות, נתלית כיום במסמך זה בטענתה מדוע תמליץ על התאחדות נוספת נפרדת עבור קומץ נהגים. הנושא נדון בין משפטנים ועלול עוד להתגלגל לפתחו של ביהמ"ש. הוא שכתבתי קודם - התאחדויות עליך ישראל. כל מה שצריך זה לאגד 3 עד 5 נהגים, להקים עמותה, לעשות רעש - ולתקוע את כולם עד שיכנעו לדרישותיך.

צריך לציין שלמישל - זה מתאים כמו כפפה ליד. מישל חושב שבשלב זה IRDA צריכה להתמקד רק בספרינטים - התחום בו הוא המפיק העיקרי כיום. נכון, הוא נותן "טיעונים מקצועיים" לנושא - אבל כפי שכל אחד יכול היה לראות - אין הסכמה על הנושא בין הגורמים המקצועיים העוסקים בענף. זה היה מנקה למישל את ברוך שליט מתוך IRDA, את גבי סרוגו ואולי גם עוד כמה שעוסקים בתחום ומסוכסכים על רקע אישי עם מישל (דני לוי, מישהו אמר?) ומשאיר את IRDA ככר הדשא הפרטי שלו.

לא סתם אמרתי - הדור הזה, צריך לזוז הצידה. עם כל הכבוד ויש כבוד, אבל, האגו של כל אחד ומלחמות על רקע אישי בין חלק מהנ"ל פשוט מעכב את כולנו - וההוכחה, ראו את התנהלות הרשות, ראו את המשאבים המבוזבזים על מלחמות אלו (שעלו לדרג עורכי דין), ראו את הזמן המבוזבז במלחמות דעת ציבור בשרשורים הזויים כגון זה.

מרוקניי אנרגיות.

איך אומר חברנו מהמסך הקטן:

"באנרגיות חיוביות - אח גדול"...

:wink:

אלון

 

נ.ב.

לצערי אני מגלה לאחרונה שזו מחלה (מריבות הספורטאים) חוצה גזרות בתחום הספורט המוטורי.

זה קורה באופנועים, זה קורה בקארטינג, זה קורה בדראג ופתאום בשרשור הזה גם מריחים פלגנות בספורט העממי.

כנראה שזה מה שנגזר עלינו - באין מי שיוביל במשרד הספורט - כולנו נמשיך להיות מובלים על ידי גחמות של אדם זה או אחר.

זה ילשין על זה, יסגור להוא את המסלול, יפוצץ אירוע לעמותה הזו... וכך הלאה והלאה.

חבל. פשוט חבל.

אלון

פורסם

לקרוא את כל הבלה בלה הזה ולבכות.

 

מה כל הדיסאורטציה הזו?

 

תביאו מכוניות תביאו מסלול ויאללה בלאגן

 

:-)

 

תקלילו

 

תיפגשו, תשלימו. עשו זאת לטובת כולם.

 

כולם יהודים וכל כך נחמדים

יהודים במאה אחוז

גם השוורצע וגם הווזווז

לכולנו אותו אבא

מרומניה, אלג'יר וכפר סבא

ואם יש צרות ויש יסורים

אז כולנו שפה אחת מדברים

וכל ישראל, וכל ישראל

וכל ישראל חברים

 

אמן סלא

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ההסבר הכי "משכנע" שנאמר לי יחד עם בליל התירוצים של סרוגו לגבי התאחדות הוא שהוא רוצה את הכסף שמוקצב להתאחדויות מהרשות

ואח"כ הוא יחליט מה לעשות.

וכמו שטענתי אז וגם היום: "כסף מעוור עיניי חכמים".

זו הטעות הפטלית של רשות הספורט שעשתה אז וממשיכה גם היום.

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון,

 

כמה שזה מצער אותי לקטוע את רצף ההודעות שלך אני אנסה להכניס כמה שורות.

 

חבל שאתה קורא לי שקרן, ועוד בצורה כזו! סה"כ הסתמכתי על דברים שאתה אמרת לי ולא משהו אחר. מעבר לכך כתבתי:

אני אשמח אם תוכל לתקן אותי בנושא

 

בגלל שכתבת כל כך הרבה מדברי ועוד קראת לי ב"שמות" אני חייב לצטט מה שאתה כתבת לי לפני כמה זמן.

"נראה לך שספורט עממי ינהל את ההתאחדות - את הספורט המקצועני? יש להם נציג אחד בהסכמה - הם ינהלו את עצמם בתחומם. את ההתאחדות יובילו ספורטאי הראלי ולא ספורט עממי א עמותת ראלי קרוס עם 3 רכבים."

 

ברור לי שכל עמותה תקבל אוטונומיה בתחומה, שזה דבר די מובן מאליו כי לכל ענף יש עמותה משלו, אי השוויון נמצא ביצוג כלפי מעלה כלפי הרשויות. לפי היו"ר שלכם אירדה מתיימרת לייצג כל מה שדומה לאוטו, כולל דראג, ראלי, ראלי קרוס, ראלי ספרינט ולא יודע מה עוד. כולם חובבנים חוץ ממך אלון?

 

בנימה זו אני יכול לומר שלדעתי נהגי האוטו קרוס (ג'ימקנה) הם לא פחות מקצוענים מנהגי הראלי בארץ! יש לרובם רכבים שעולים יותר ממכונית המרוץ שלי (וגם שלך וגם מכמה אימפרזות), הם מתאמנים יותר מאיתנו, עוברים הדרכות, יש להם ספונסרים ועוד. ההבדל העיקרי הוא שהרכב שלהם חוקי לכביש ביום יום, שאגב לדעתי גם שלי היה אמור להיות אבל זה כבר סיפור אחר.

 

דני,

הכסף מיועד לצרכי העמותה לטובת הספורט ולא לביתו של אף אחד. כולם עובדים אצלינו בהתנדבות.

 

נדב.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אלון ,

ראשיתו של כל ענף ספורט בארץ ובעולם הוא הספורט העממי , שאינו חובבני כלל ועיקר .מבנה הפירמידה בספורט הוא כלל בסיסי להצלחתו . ההכרזה כאילו כבר יש בארץ ספורטאים מקצוענים בתחום המוטורי הינה יומרנית משהו .

מהתבוננות קצרה בשרשור ניתן להבחין בכל "נטולי האינטרסים" למינהם הרוצים לנכס לעצמם את הספורט המוטורי .

מניסיון (הקמתי אגודת ספורט ועמדתי בראש העמותה ,האגודה הגיעה תוך זמן קצר לאחד המקומות הראשונים בארץ בתחומה .) אוכל לאמר כיוון שבשלב כזה או אחר יש לעסוק בהתארגנות לא פשוטה , בסכומי תקציב (כסף )ענקיים יש ליצור מראש מנגנון דמוקרטי שקוף ולא מבדל ולקרוא לכל מי שחושב שיש ברצונו להיות מעורב -להשתתף .

דני ,

אני מצטער שלא שמעת על מועדון אלפא רומיאו אולם זה הוא מועדון הרכב הגדול בארץ אחרי מועדון החמש -שהוא המועדון היחידי בארץ שהזיז דברים בתחום המוטורי . יש לקחת דוגמא מהתנהלות מועדון החמש מול : משרדי התחבורה והרישוי וכן התנהלותו השקופה כעמותה, ע''מ לקדם את הספורט המוטורי.

אודי.

פורסם

אתם יודעים מה יפה כאן?

 

שמועדון STI ו- PSI כבר לפני כשלוש שנים (בערך) החליטו להצטרף ל- IRDA על מנת שבסוף התהליך יוכלו כל אותם חובבי ספורט מוטורי עממי כמונו לנהוג.

זה כל מה שרצינו - לנהוג.

 

פתאום עכשיו כשקמה התאחדות קיבלו כל שאר המועדונים "אומץ" והחליטו לבוא בטענות.

למה לא עשינו ככה, למה לא ככה ולמה לא ככה.

איפה היו כל אותם מועדונים עד היום ?

ותעשו לנו טובה - רק אל תגידו לא ידענו, כי איך אנחנו ידענו - זה פשוט עניין אותנו, אתכם מעניין רק הכסף שיגיע !

אני לא רוצה לנקוב בשמות אבל כל מי שקשור לספורט העממי יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים.

פתאום קמים מועדונים ומנסים להבין מה נעשה עם הכסף שאמור להגיע לנו, איך הוא יחולק, מי יקבל וכמה.

 

בניגוד לכל אלו את מועדון STI ו- PSI לא עניין כמה כסף נקבל - עניין אותנו לבוא עם הרכבים ולנהוג ! כמה פשוט !

 

מעל במה זו אני אומר לכם ואני מדבר כמובן רק לגבי מועדון STI - אין לי שום בעיה לתת את המושכות לכל מועדון אחר - בואו תחליפו את מועדון STI בהתאחדות IRDA - תעשו אתם את מה שצריך, תשלמו אתם מה שצריך, תתרגמו ותכתבו אתם תקנונים ורק תגידו לנו מתי אפשר לבוא ולנהוג.

 

ככה פשוט - זה הכל !

 

לצערי הכסף הצליח לסנוור את כולכם, והרוע שיוצא מכם הוא פשוט ברמות שגדולות עליי.

 

אז בקיצור רק תגידו לנו איפה לחתום על הוויתור - ותאמינו לי אנו נחתום !

 

ערן גומר

יו"ר מועדון STI


×
×
  • תוכן חדש...