Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קודם כל- אני מתחתן :lol:

מועד החתונה הכללי הוא אוקטובר (כן, זה קצת רחוק)

זוגתי ואני היינו השבוע במקום שמאוד אהבנו- בעיקר את היחס והדיבור הנעים, אך כל ימי חמישי של אוקטובר תפוסים.

מכיוון שבשלב זה אנחנו די נעולים על יום חמישי, מה גם שהמקום לא דורש תוספת מחיר, החלטנו לגלוש קצת מאוקטובר לשבוע הראשון של נובמבר, אך אבוי- יום חמישי יוצא 4/11...

לי ולזוגתי לא כל כך מפריע העניין, יום האזכרה מצויין בתאריך העברי, אך התאריך 4/11 מתקשר ישירות לערב הרצח ובכל זאת יש אי נעימות קלילה..

אשמח לשמוע דעותיכם

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קודם כל מזל טוב.

 

שמע

הייתי צלם אירועים בתקופה שבה אירע הרצח.

אני יכול להגיד לך שבתאריך הזה בדיוק, שנה אחרי הרצח - היו סגורים לי 10 אירועים.

 

לא חושב שזה משנה. אבל זאת דעתי.

פורסם

מזל טוב,

 

לדעתי אין שום בעייה בתאריך הנ"ל - לא חושב שמבחינת האורחים תהיה רתיעה.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

1.זה לא מועד "דתי" כלשהו (תענית וכולי...).

2.חתונה ביום חמישי חוץ מלהיגמר חצי שעה מאוחר יותר תגרום לך להמון כאבי ראש מיותרים.

3.נובמבר קצת קריר כך שזה יכול לבטל אופציות של חופה בחוץ וכולי (תלוי גם באיזור בארץ).

 

*אני מתעסק בכל מיני אטרקציות לאירועים ועד היום לא יצא ששמעתי או ראיתי מישהו שיגיד שהוא לא יבוא לחתונה או יתחתן ביום זה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לדעתי חמישי זה כבר מזמן אובר-רייטד - הרבה יותר כסף על כלום.

חוץ מנושא הפקקים, היום הרבה עובדים גם ביום שישי (כולל עבדכם הנאמן), כך שזה אפילו לא תירוץ לזה ש"האורחים יישארו לתוך הלילה". הייתי בחתונות שנערכו ביום ראשון (כולל שלי :-D) שהיו הרבה יותר שמחות ומוצלחות מחתונות ביום חמישי.

לא היום בשבוע יחרוץ את גורל החתונה.

 

נ.ב: מזל טוב!

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני דווקא חושב שעדיף שחתונות יהיו ביום חמישי, כי רוב האנשים עדיין לא עובדים בשישי ויותר נחמד להגיע לחתונה בלי לחשוב "שיט, אני צריך לקום מחר בשש בבוקר".

 

במיוחד שלא רוצים מכם תוספת :)

 

לי זה לא היה מפריע. אם זה מש מפריע לך שים באחת הפינות תמונה של רבין.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני התחתנתי ב 23 לאוגוסט 2009 ביום ראשון, אחלה דרך להתחיל את השבוע, אחרי סופ"ש של מסיבת רווקים.:twisted:

 

מזל טוב, או כמו שחבר אמר לי 10 דק' לפני החופה "ברוך הבא ליום הראשון, של הסוף של החיים שלך":wink:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • אחראי פורום
פורסם

אני דווקא חושב שליום חמישי יש משמעות גדולה למהלך האירוע.

בשנתיים-שלוש האחרונות הייתי בלפחות 10 חתונות של משפחה וחברים קרובים.

לכולם היתה את הדילמה אם להתעקש (או שלא) על יום חמישי.

אירועים של אמצ"ש היו קצרים בשעה-שעה וחצי. כולם.

החתונה שלי ושל זוג חברים שהיו בחמישי, הסתיימו בסביבות 2 רק כי לזוגות עצמם כבר לא נשאר אוויר.

לעומתנו, בחתונה של אחי (אמצ"ש) התחיל להתדלדל כבר ב-11 וקצת אחרי 12 האירוע פשוט גווע,

וזו לא הדוגמא היחידה.

במיוחד אם אין לך תוספת מחיר - לכו על זה.

אני מבין את הרגישות של התאריך הספציפי, אבל באמת יום הזיכרון הוא לפי העברי. הייתי הולך על זה בכל זאת.

אגב, יש לי חבר שעבד שנים בתור מנהל אירוע בקייטרינג מכובד במרכז, הוא אמר לי שסטטיסטית ביום חמישי לא מגיעים

5-10% מהאורחים שהזמנת, לעומת 20% באמצ"ש.

 

ומזל טוב!!

וגם ל-megane1600 :-)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה , אני מה שנקרא נשוי טרי (5 חודשים), בכל מקרה השרשור לא עוסק בי אלה בקורבן הטרי...:-D

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אירועים של אמצ"ש היו קצרים בשעה-שעה וחצי. כולם.

החתונה שלי ושל זוג חברים שהיו בחמישי, הסתיימו בסביבות 2 רק כי לזוגות עצמם כבר לא נשאר אוויר.

לעומתנו, בחתונה של אחי (אמצ"ש) התחיל להתדלדל כבר ב-11 וקצת אחרי 12 האירוע פשוט גווע,

 

שלי היתה ביום א' והסתיימה קצת לפני 2 בלילה (ואני לא היחיד).

הייתי בחתונות בימי ה' שגוועו הרבה לפני.

אז אני לא אומר שאני צודק ואתה טועה, אני פשוט אומר שכל מקרה לגופו - לטעמי זה תלוי באוכלוסייה שבאה לאירוע, בדי ג'יי ובמצברוח הכללי. עניין היום בשבוע הוא משני.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...