Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

 

לאחר תקופה ארוכה של שלילה,_שנגמרה בשעה טובה,_עכשיו הגיע הזמן לרכוש רכב.

עקרונית אני מחפש הרבה הרכב בקצת כסף, לכן אני פוזל לכיוון האלפא במודלים 2002-2005.

 

אשמח על כל פיסת מידע מאחר והדבר היחיד שאני יודע עליו הוא שהוא מוצא חן בעיניי.

 

בתודה, רוני.

פורסם

יותר מפנקת מה156, קצת פחות ספורטיבית.

עלויות אחזקה יקרות מאוד.

צריכת דלק של טנק.

בקיצור מתאימה לאנשים שיודעים מה הם רוצים בדיוק.

פורסם

כן אני מסכים עם עידן,ה156 תהיה מהנה יותר,אמינה יותר וגם יפה יותר.

לדעתי תוכל לרכוש שנתון גבוהה יותר מ166 מקבילה.

תקבל גם צריכת דלק שפויה יותר עקב מנוע קטן יותר שעושה עבודה נפלאה!.

מה תקציבך?

פורסם

קח בחשבון שיש הבדל רציני בין איך שהרכב ניראה בשנת 2002 לבין איך שהוא נראה ב 2005 .

לטעמי ,הרכב נראה מדהים ,אפשר להגיד קלאסיקה בהתהוות ,בעיקר ממודל 2005.

למעשה ,גם אני פוזל כרגע לעבר 166 (רק עם הפרונט החדש) ורצוי ידני.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

מה בדיוק מייק ראת ההאחזקה?

ביטוח?

דלק?

מחיר חלפים?

אמינות נמוכה?

בלאי גדול מהרגיל?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ביטוח יקר מאוד מאוד

דלק 1:5/6 ממוצע עירוני ובין עירוני (אצלי לפחות).

אמינות נמוכה לא הייתי אומר, אך חובה אם רוכשים לפחות שיהיה היסטוריה של הטיפולים במוסך מורשה.

בלאי גודול? תלוי איך שמרו על האוטו, אם החניה שלו הייתה בצל וכו'..

×
×
  • תוכן חדש...