Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש בפורום - מצורף קישור (ותמונות)

 

הקישור נמחק. אתה מוזמן להעלות לכאן במסודר את שאלותיך ולא קישור לאתר אחר, תודה, יאשה.

פורסם

מצטער, לא ידעתי שאסור להפנות לאתר אחר.

הקישור הועתק:

 

התחלתי לשפץ את הרכב שלי

בימים אלה הרכב נשמע כמו טרקטור עקב חור בסעפת הפליטה

כיום זה נראה כך:

20091221_222758_exhaust1.jpg

 

לאחר חיפושים רבים מצאתי סעפת משודרגת במצב מצוין

תמונה - לפני ניקוי וצבע

20091221_223214_exhaust2.jpg

 

מספר תמונות לאחר הצביעה:

 

20091225_151804_PC240939.jpg

 

20091225_151923_PC240943.jpg

 

וכמובן בידוד חום

 

20091225_152253_PC240971.jpg

 

20091225_152410_PC240973.jpg

 

היום הותקנה הסעפת - יש לי כבר ברכב דוד אמצעי מפרדת אל-חלד של Custom Chrom ודוד אחורי גם הוא מפלדת אל חלד של MAGNEX

 

איזה צליל, לא יאמן, פשוט לא יכולתי להפסיק לנהוג

; איזה כיף לנהוג ברכב (לאחר שנה שהוא היה רועש)

פורסם

נראה כמו אריקה מוקדמת עם מנוע קמ-שפט בודד.

 

דרך אגב, ככל הזכור לי, במנועים האלה, היניקה והפליטה נמצאים בשני צדדים שונים של הראש, אז למה משמש בעצם בידוד החם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה לכל המגיבים

מדובר בפורד אסקורט, שנת 92, 1600 יד ראשונה - זהו הדגם קרבורטור (גרמניה) האחרון לפני דגמי ההזרקה

קרבורטור כפול, פילטר פתוח, צנרת 2"

דוד אמצעי - פלדת אל-חלד של Custom Chrom

דוד אחורי- פלדת אל-חלד של Magnex

 

נכון, היניקה ופליטה נמצאים בצדדים מנוגדים, אך תמיד טוב להוריד את הטמפ' בתא המנוע

(הרי הסטרטר ומדחס המזגן נמצאים ליד)

פורסם

אני שמעתי וראיתי כבר כמה פעמים סעפות פליטה מצופות שכאלה שניסדקו ככל הנראה מחוסר יכולת לפיזור חום.

 

אני לא יכול לקרוא לזה תופעה אבל בהחלט נתקלתי בכמה מקרים כאלה ולכן באופן אישי משתמש בבידוד רק במקרים שזה פוגע בביצועים, אבל שוב, זאת דעתי האישית מנסיוני האישי ולא תורה מסיני עם הוכחות מדעיות מאחוריה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...