Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

ברשותי מנוע 4 פעימות 130CC של חברת Robin .

 

אני מנסה להדליק אותו על ידי סיבוב הפולי עם רצועה ממנוע קטן אחר , אך ללא הצלחה (אין לו כבל משיכה ).

 

הגעתי למסקנה שאין סיבה שהוא לא יעבוד מבחינה מכאנית אלא בעייה חשמלית (לאחר בדיקה פנימית וחיצונית והחלפה והשחזה של הדברים הרלוונטים) , לקחתי את החוט שמתחבר לפלאג וניסתי לראות אם יש ניצוץ כאשר נוגעים בגוף המנוע , ויש ניצוץ .

עכשיו לקחתי את הפלג וחיברתי לו את החוט ונגעתי בגוף באותה נקודה .. ונאדה .. אין ניצוץ בין המתכות של הפלאג.

 

אז נגעתי עם המוט שעובר לאורכו של הפלאג בגוף והפלא ופלא יש ניצוץ .

החלפתי כבר 3 פלאגים דנדשים .

 

האם מישהו יוכל לומר לי מה הבעייה ?

תודה מראש לעונים ...

 

Obelix

פורסם

תבדוק אם אתה לא מסובב את המנוע בטעות, בכיוון ההפוך, טפטף כמה טיפות דלק

לתוך הקדח של הפלאג ,הברג אותו למקום,(הידוק ידני מספיק) ונסה להניע

פורסם

הבעייה היא נטו חשמלית ....

היתיעצתי עם מכונאי טרקטורונים והוא אמר שיכול להיות שהקווייל לא תקין והוא נותן פחות מדיי מתח...

אבל אני לא בטוח שהבעייה היא בקווויל אלא בחלק שכאילו הופך את ההיתנגדות המגנטית למתח , אני חושב שהוא לא תקין .

פורסם

אני יגיד לך מניסיון עבודה עם מנועים כאלו לא הקוייל ולא המגנט שעל גלגל התנופה ניפגמים

 

הם הדבר האחרון שיכול ליהרס במנוע הזה

אפעילו אם הם חלודים הם עובדים

 

חוצזנ קשה לי לנטר את הבעיה שהמנוע לא בידיים שלי כי זה מוזר מה שכתבת בקשר לפלאג

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבעייה בהחלט מוזרה מאוד ....

גם לי אמרו שהקוייל לא הולך כל כך מהר, ובכל זאת המתח שהוא מייצר הוא גדול בכלל ...

גם כאשר אני ללא הפלאג ורק עם החוט וההלבשה מפח , מקרב את זה למתכת במנוע והניצוץ הוא זעיר .. ולרוב רק בנגיעה מוחלטת ..

פורסם

שלום.

בדברך צינתה שאין לא חבל התנעה אם ביגלל שחסר או שלא הולך שם כבל משיכה בכלל?

ואים לא הולך כבל משיכה להתנעה איך מניעים אותו.

המנוע למה יועד במקור?

האם ניסתה להחליף את החוט מהכוהל למצת (אים הוא חוט פחם יתכן שיש לא נתק)

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

המנוע מסתובב על ידי פולי עם רצועה שמחובר למנוע אחר . (הוא מסתובב לכיון הנכון ..)

החוט הוא לא חוט פחם אלא חוט ברזל רגיל מלופף שנמצא בתוך מבודד מגומי .

המנוע במקור שלו יועד למנוף קטן (הוא היה מחובר בפולי לתמסורות ...).

פורסם
המנוע מסתובב על ידי פולי עם רצועה שמחובר למנוע אחר . (הוא מסתובב לכיון הנכון ..)

החוט הוא לא חוט פחם אלא חוט ברזל רגיל מלופף שנמצא בתוך מבודד מגומי .

המנוע במקור שלו יועד למנוף קטן (הוא היה מחובר בפולי לתמסורות ...).

 

 

שלום.

הכל טוב ויפה איך היו מנעים אתו ולמה? אני צריך לדעת אם הניעו אותו

בעזרת מצבר או בלי מצבר. ומה היה מסובב אותו להתנעה.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

את המונע הנ"ל הניעו עלי ידי משיכת חבל .

כשאני מצאתי אותו הוא היה ללא החלק הזה .. (היה לידו מפורק לגורמים - חלודה)

הוא היה מונע ללא מצבר .

המנוע עובד על עיקרו המגנטים שנמצאים על גלגל התנופה שמומרים למתח שעובר דרך הקוייל ומאצים אותו ומשם בחוט לפלאג.

פורסם
את המונע הנ"ל הניעו עלי ידי משיכת חבל .

כשאני מצאתי אותו הוא היה ללא החלק הזה .. (היה לידו מפורק לגורמים - חלודה)

הוא היה מונע ללא מצבר .

המנוע עובד על עיקרו המגנטים שנמצאים על גלגל התנופה שמומרים למתח שעובר דרך הקוייל ומאצים אותו ומשם בחוט לפלאג.

 

 

 

שלום.

או סוף סוף תשובות אכשו שים לב. פרק את הצלחת שמשמשת את החבל

היכן שהמגנטים (מגנטו) על הציר חיב להיות קייל (שגם) מירב הסיכוים

שהשגם או שבור או עקום או אפילו חסר סדר את זה ותניע את המנוע... :wink:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

זה הדבר הראשון שבדקתי ... אך השגם שלם ונראה כחדש ללא כל עיוותים.

הלבשתי מספר פעמים את גלגל התנופה על גל הארכובה בכדי לראות אם יש תזוזהצ והתוצאה נחרצת על פי מראית עין.אין תזוזה.

הדבר היחידי שעוד יכול להיות זה הקוייל , מתוך בדיקה מעמיקה הובא לצומת ליבי שקויילים מתבלים לאחר שימוש מוגבר בהם . (אני לא יודע כמה זמן המנוע הזה עבד ...)

הציפוי של הסלילים בקווייל סופגים אליהם כל מני חוליירות ופשוט נפרדים לעיתים מהסליל- מה שפוגע באופן ניכר בתיפקודו.

 

האם יש טעות במחקרי ?

האם יש לך עוד רעיונות מה יכול להיות הבעייה ?

 

תודה

Obelix

פורסם

להערכתי .. סביב ה 10 שנים לפחות ,

הטנק דלק שלו היה רקוב לגמריי ברמה שהחלק עליון שלו נפל מעצמו פנימה .

פורסם
להערכתי .. סביב ה 10 שנים לפחות ,

הטנק דלק שלו היה רקוב לגמריי ברמה שהחלק עליון שלו נפל מעצמו פנימה .

 

 

 

אתה מסטול!!!

רק תגיד לי איך יניע הרי ברור שהרנגים תפוסים ואין קומפרסיה

או יש חלשה מאוד... פרק את הראש והצילנדר ותנסה לשחרר

את הרנגים בעדינות ובסבלנות ואז תרקיב ובמעת מזל גם יניע

בהצלחה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ואני מסטול ..... :D

אחי ... תעיין בהודעה הראשונה שלי בת'דר הזה ...

החלפתי ושיפצתי טיפ טופ הכל שם .

אם זה השחזת שסתומים ושיחרור רינגים ופאקונג ראש וצד ,שימון , ניקויי פנימי וחיצוני .. ניקוי קרבורטור וכו ...

אני אולי סנילי .. אבל עוד לא מעשן :shock:

:)

×
×
  • תוכן חדש...