Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלוח הבקרה יש משהו שמדבר על "חיישנים" שניתן להתקין. על מה בדיוק מדובר? אני לא מכיר חיישנים עבור מחשבים, האם מדובר בחיישן GPS ללפטופ למשל או משהו דומה?

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני נוטה מניח שמדובר על חיישנים של טמפרטורת מעבד/Northbridge/כרטיס מסך, מהירות מאווררים וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אני נתקלתי בזה - מדובר ב"חיישנים" שיודעים את מקומך.

איך הם עובדים ואיפה הם ממוקמים אני לא יודע אבל כשהייתי עם הנייד בצפון קיבלתי נתוני טמפרטורה מ"חיפה" וכשאני בבית זה חוזר לירושלים.

 

איך, מה, למה? לא התעמקתי עדיין.

פורסם

ממש לא רק חיישנים שיודעים את מקומך. את מקומך מנחשים אולי מכתובת ה- IP, בהנחה שאין לך GPS.

 

חלונות 7 תומך באופן מובנה (ז"א ללא תוכנות נוספות) בחיישנים שונים, למשל:

 

ambient light sensor

מזהה את עוצמת האור בסביבה ומתאים את התצוגה בהתאם

 

g-sensor

מזהה תאוצה (וזוית הטייה)

 

proxemity sensor

מזהה את מרחק המשתמש מהמסך באופן אולטרסוני (כמו חיישן רוורס)

 

עריכה: מיקרוסופט מכנים זאת

Windows Sensor and Location Platform

 

http://www.microsoft.com/whdc/device/sensors/default.mspx

:turn-l:
פורסם

http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Using-location-and-other-sensors

 

וציטוט מהיר.

"...For example, with a location sensor and your computer, you may be able to find a nearby restaurant, get directions to that restaurant, send the directions to a friend, and then follow the directions on a map as you travel to your destination..."

 

תמיכה בחומרה צד שלישי? כנראה.

אבל מוזר שזה עובד אצלי.

פורסם

רעיון מעניין.

אני אבדוק = למרות שהגאדג'ט הספציפי (טמפרטורה) לא נראה לי שיעבוד ללא חיבור לרשת.

פורסם

לא מספיק שיש לו חיישן תאוצה וחיישן רוורס?

 

אם חלונות 7 יהיה אחראי על הפעלת ABS או כריות אויר, יקח ליישום 3 דקות לעלות, ואז

תצטרך ללחוץ YES בחלון

 

Building_message_windows2_img1.gif

:turn-l:
פורסם
לא מספיק שיש לו חיישן תאוצה וחיישן רוורס?

 

אם חלונות 7 יהיה אחראי על הפעלת ABS או כריות אויר, יקח ליישום 3 דקות לעלות, ואז

תצטרך ללחוץ YES בחלון

 

Building_message_windows2_img1.gif

מזל שהחלונות שקופים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...