Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מישהו מכיר את המוסך "חן" מורשה מאזדה-פורד

נמצא ברח' שמוטקין 16, א. התעשיה הישן ראשל"צ

מישהו היה אצלו?

אני צריך לעשות טיפול 94000 למאזדה 3, 2006 (90Kבאיחור קטן) ואני מקבל הצעות מחיר ענקיות פשוט

(1311-1625ש"ח כולל) ממוסכים בחולון (אני לא יכתוב שמות, אך כולם מכירים אותם)

המוסך בראשל"צ נתן הצעה סבירה יחסית (1200+)

מישהו מכיר את המוסך?

 

תודה מראש לעזורים...

פורסם

מוסך "חן" מורשה מאזדה ואיכותי ביותר .

מטופלת שם במאזדה השניה של אחי , והם אנשי מקצוע טובים .

 

אפשר שיהיה הבדל במחיר בין מוסכי יבואן - אבל בדוק כי הצעות המחיר הן בדיוק על אותם טיפולים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מוסך "חן" מורשה מאזדה ואיכותי ביותר .

מטופלת שם במאזדה השניה של אחי , והם אנשי מקצוע טובים .

 

אפשר שיהיה הבדל במחיר בין מוסכי יבואן - אבל בדוק כי הצעות המחיר הן בדיוק על אותם טיפולים .

 

אייל .

 

תודה רבה על התגובה :)

 

יש עוד מישהו בעל ניסיון איתם?

פורסם

טיפול 90,000 ש"ח במוסכי היבואן עולה כ 850 ש"ח + מע"מ (כ 1,000 ש"ח), לפני בעיות אם וכאשר ימצאו.

קיבלתי הצעות מחיר משני מוסכים (לא מורשים), בערך 500 ש"ח לא כולל פלאגים אם ידרשו (ונדרשו :-)), יצא 950 ש"ח סה"כ.

פורסם
טיפול 90,000 ש"ח במוסכי היבואן עולה כ 850 ש"ח + מע"מ (כ 1,000 ש"ח), לפני בעיות אם וכאשר ימצאו.

קיבלתי הצעות מחיר משני מוסכים (לא מורשים), בערך 500 ש"ח לא כולל פלאגים אם ידרשו (ונדרשו :-)), יצא 950 ש"ח סה"כ.

 

כן, יש לי הצעה מי מוסך לא מורשה כולל פלאגים ב500

אבל אני רוצה רק מורשה

 

בעיה המחירים האלו, ואין עוד מורשה בראשל"צ... :(

פורסם
כן, יש לי הצעה מי מוסך לא מורשה כולל פלאגים ב500

אבל אני רוצה רק מורשה

 

בעיה המחירים האלו, ואין עוד מורשה בראשל"צ... :(

 

מדוע אתה מעוניין רק במוסך ורשה ?

גם אני הייתי באותה התלבטות, והגעתי למסקנה שמוסך מורשה לא מבטיח לך יתר על מידה,

יתרה מכך, נתקלתי גם במוסך מורשה עם חוות דעת לא חיוביות.

 

אם חשוב לך רכיבים ספציפיים שיהיו מקוריים, אתה יכול לדרוש זאת גם ממוסך לא מורשה,

לדוגמא, במסגרת הטיפול והמחיר שהצגתי, ביקשתי שסנן הדלק יהיה מקורי.

פורסם
מדוע אתה מעוניין רק במוסך ורשה ?

גם אני הייתי באותה התלבטות, והגעתי למסקנה שמוסך מורשה לא מבטיח לך יתר על מידה,

יתרה מכך, נתקלתי גם במוסך מורשה עם חוות דעת לא חיוביות.

 

אם חשוב לך רכיבים ספציפיים שיהיו מקוריים, אתה יכול לדרוש זאת גם ממוסך לא מורשה,

לדוגמא, במסגרת הטיפול והמחיר שהצגתי, ביקשתי שסנן הדלק יהיה מקורי.

 

מורשה = מכירה קלה יותר של הרכב בעתיד (מאזדה)

פורסם
טיפול 90,000 ש"ח במוסכי היבואן עולה כ 850 ש"ח + מע"מ (כ 1,000 ש"ח), לפני בעיות אם וכאשר ימצאו.

קיבלתי הצעות מחיר משני מוסכים (לא מורשים), בערך 500 ש"ח לא כולל פלאגים אם ידרשו (ונדרשו :-)), יצא 950 ש"ח סה"כ.

 

אתה יכול בבקשה לשלוח לי ה"פ של המוסכים המדוברים?

 

תודה

פורסם

אין יתרון למוסך מורשה.

 

אני עבדתי במורשה רנו ותאמין לי שבעל המוסך היה מרכיב חלפים תחליפיים

וכאשר מגיע נציג יבואן אז פתאום מסתירים ממנו את החליפיים ומראים לו שאנו מרכיבים רק מקורי.

 

אני בטוח שמוסך כמו של בני ל. יכל לשים בכיס הקטן את כל המוסכים המורשים כי שם אין בעלי מקצוע כמו הוותיקים שיכולים לעשות בית ספר לכל הצעירים שעובדים במורשה (אצלנו במורשה רנו עבדו המון צעירים במשכורות רעב).

 

היתרון במורשה זה רק שיש להם את המחשב דיאגנוסטיקה המקורי אבל זה כבר לא ממש יתרון כי לכל מוסך מורשה משרד תחבורה כבר יש מחשב אוניברסלי עם תוכנה זהה למקורי.

 

ללכת לטיפול במוסך מורשה ולשלם 50 אחוז יותר... חבל.

 

גם שם ממש לא מקצוענים - הנה ראה כתבה על שלומיאלים -

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3820115,00.html

 

מעסיקים עובדים כמו פס יצור - עובדים על פרמיות - לסיים כל רכב כמה שיותר מהר.

 

זו דעתי

פורסם
אין יתרון למוסך מורשה.

 

אני עבדתי במורשה רנו ותאמין לי שבעל המוסך היה מרכיב חלפים תחליפיים

וכאשר מגיע נציג יבואן אז פתאום מסתירים ממנו את החליפיים ומראים לו שאנו מרכיבים רק מקורי.

 

אני בטוח שמוסך כמו של בני ל. יכל לשים בכיס הקטן את כל המוסכים המורשים כי שם אין בעלי מקצוע כמו הוותיקים שיכולים לעשות בית ספר לכל הצעירים שעובדים במורשה (אצלנו במורשה רנו עבדו המון צעירים במשכורות רעב).

 

היתרון במורשה זה רק שיש להם את המחשב דיאגנוסטיקה המקורי אבל זה כבר לא ממש יתרון כי לכל מוסך מורשה משרד תחבורה כבר יש מחשב אוניברסלי עם תוכנה זהה למקורי.

 

ללכת לטיפול במוסך מורשה ולשלם 50 אחוז יותר... חבל.

 

גם שם ממש לא מקצוענים - הנה ראה כתבה על שלומיאלים -

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3820115,00.html

 

מעסיקים עובדים כמו פס יצור - עובדים על פרמיות - לסיים כל רכב כמה שיותר מהר.

 

זו דעתי

 

אז אל מי אתה ממליץ לי? (אזור ראשל"צ)

×
×
  • תוכן חדש...