Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

כמובן שאחרי שגבו ממני על סריקת תקלות + כיוון חיישן גלגל ארכובה 230

המנורה של בדוק מנוע נדלקה שוב.

 

אני מזכיר לכם פעם אחרונה תקלה P0300 חוסר ניצוץ כללי

במקרה ואני צריך להחליף סליל הצתה *2

מה המחיר של סליל מקורי ?

האם כדי להחליף בסליל לא מקורי ומה הפרש בעלות בינו לבין המקורי?

האם צריך להחליף גם דברים נוספים כמו פלגים וכו ?

 

אני לכמה שיותר עצות

בברכה

אילן

פורסם

שלום לכולם

 

אני אשמח להצע

 

סליל הצתה מקורי של מאזדה לנטיס 1130 ש"ח כולל מעמ וכולל עבודה

 

סליל הצתה לא מקורי יפני 650 כולל מעמ וכולל עבודה

 

מה עדיף במקרה שקוד תקלה P 0300

פורסם

החלק הנ''ל מיוצר ע''י חברה חיצונית, כך שניתן למצוא מי מייצר את החלק ולקבלו המחיר זול יותר מבמוסך.

חפש על החלק שברשותך את שם היצרן ובדוק מול חנות חלפים אם יש להם את אותו היצרן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום בקשר לבעיה שהרכב לא מגיב לדוושת הדלק ..

יש לי חבר שהייתה לו את הבעיה הזאת אבל עם רכב טויוטה המליצו לו על כל מיני דברים ובסוף ניקה טוב את חיישן אוויר והסתדר לו טוב והבעיה לא חזרה..

ביי

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

 

 

בשנת 2010 נדלקה מנורת בדוק מנוע לאחר בדיקת מחשב לקריאת תקלה p421 p300

2/2010 החלפתי ממיר קטליטי עליון (סעפת) אצל אבי פארטס ואחרי שבוע גם ממיר תחתון

3/2010 החלפתי סליל הצתה משומש מפירוק

תגובות הרכב - גמגום וחוסר תגובה לדבשת הדלק

 

היום המנורה נדלקה שוב הרכב עמד 9 חודשים מתוך השלוש שנים ועבר אולי 25 אלף

תגובת הרכב גמגום וחוסר תגובה לדבשת הדלק

בתיקון אגזוז לפני חודש ראיתי שהממיר סדוק

 

אשמח לשמוע את דעתכם והמשך פעולות

פורסם

בעקרון אם הממיר נמצא אחרי החיישן ואין חיישן על הממיר אז לא אמור להשפיע על הנסיעה עצמה, אני לא מכיר את החיישנים ברכב שלך אבל מקריאה אני מבין שאתה כבר מכיר את הרכב טוב מאוד.

פורסם

יש לבדוק את סלילי ההצתה, יתכן וסליל הצתה אחד תקול.

 

האם מידי פעם בנסיעה נורת בתקלות(מנוע) מהבהבת?

 

מציע לך לפנות למוסך מקצועי לחיבור סורק תקלות ואיבחון הבעיה לפני שאתה מחליף סתם חלקים.

 

הבעיה הזו יכולה להיגרם כתוצאה מסליל הצתה תקול, מד כמות אוויר לא תקין, לחץ דלק נמוך ועוד שלל סיבות.

פורסם

הממיר שהוחלף ב 2010 היה ממיר חלופי מתקן יורו 4 ( הוחלף אצל יבואן ממירים אבי פארטס)

בזמנו לאחר תיקון הממיר הנורה של בדוק מנוע נדלקה שוב ולאחר סריקת מחשב התקבלה תקלה של סליל הצתה

החלפתי את הסליל במקורי מחלקי פירוק

 

הרכב מגמגם כאשר המנורה מהבהבת ואחרי כמה דקות המנורה מפסיקה להבהב והרכב מתחיל להגיב שוב

 

מחר אני מתכוון לגשת לאבי פארטס ולעשות סריקת מחשב

נראה מה תהיה התקלה שהמחשב יקרא

×
×
  • תוכן חדש...