Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמי אילן אני נוהג על מאזדה לנטיס 2003 אוטומטית קילומטרז' 130,000

בשנה האחרונה הרכב נסע בערך 10,000 ק"מ מכיוון שהוא רכב ב' (יש לנו רכב עבודה)

ראשית אני מתנצל על השאלה החוזרת אך לא קיבלתי תשובות מספקות מהשירשורים הקודמים.

לפני שלושה שבועות נדלקה לי מנורה בדוק מנוע תוך כדי נסיעה ושניה לפני שנידלקה הרגשתי שהאוטו מגמגם (לוחץ על דבשת הדלק והאוטו לא מגיב) הגימגום היה בדיוק לשניה.

עצרתי את הרכב הצד ודוממתי את המנוע, לאחר מספר דקות ניסיתי להניע שוב אך ללא הצלחה.

גררתי את הרכב למוסך ומסתבר שניגמר המצבר.

קיבלתי את הרכב עם מצבר חדש והמנורה לא נדלקה שוב באותו היום.(כנראה איפסו את המחשב)

למחרת תוך כדי נסיעה המנורה נדלקה שוב וגם הפעם הרגשתי גימגום במנוע (הרכב לא מגיב לדבשת הדלק למספר שניות בלבד).

הפעם פניתי למוסך מורשה עד רעננה, במוסך פתחו את החיישן אויר שנימצא על הצינור לפני הכניסה של האויר למנוע והראו לי שצד אחד מלוכלך והשני נקי.

בקיצור ניקו לי את החיישן ע"י ספרי החזירו למקום והמנורה כבתה למשך שבוע (300 ק"מ).

פניתי שוב למוסך המורשה הפעם חיברו את הרכב למחשב התקלה היא P0421 ממיר קטליטי והמלצה של המוסך להחליף את הממיר.

עלות החלק 4300 ש"ח ועבודה 500 ש"ח.(הרכב לא עלה על הליפט אבל את בדיקת המחשב ביקשתי להריץ פעם נוספת)

העדפתי לחזור הביתה לברר את העניין יותר לעומק.(בנתיים לא עשיתי כלום)

היום שבוע אחרי הביקור האחרון במוסך נסעתי ברכב פעם ראשונה 30ק"מ לקראת סוף הנסיעה המנורה התחילה להבהב ואוטו כמעט ולא מגיב לדבשת הדלק.

השאלות שלי

איכן נימצא הממיר הקטליטי ברכב הנ"ל (בסעפת או על הצינור) ?

יגעל מהפורום ממליץ לפנות לאיגור אגזוזים ולכן פניתי הוא נתן הצעת מחיר לחלק חילופי ממיר קטליטי יורו3 (כנראה הכוונה לתקן)

מחיר 1200 אם הממיר נמצא על הצינור ו1500 אם הממיר בסעפת ,האם עדיף לשלם יותר ולקבל חלק מקורי?

במקרה שאני עושה בדיקת גזים והאוטו לא מזהם האם זה אומר שהממיר תקין?

כמה חיישנים יש ליד הממיר אחד לפניו ואחד אחריו ?

לפי הסיפור האם יש מצב שרק הממיר דפוק או כנראה יש בעיות אחרות ?

האם ישנו מצב שהמחשב דפוק כמו בטיוטות ?

 

תודה מקרב לב

פורסם

במאזדה לאנטיס 2003 הממיר שנפגם בדרך כלל הוא הממיר הראשון ( ממיר הספעת ) שסופג את רוב הזיהום , הממיר האחורי מקבל רק את שאריות הגזים ולכן מחזיק מעמד בדרך כלל יותר זמן .

 

אנו ממליצים בחום על התקנת ממיר בדרגת יורו 4 במאזדה לנטיס בכדי להימנע מהנורה בלוח השעונים מלחזור ולהידלק .

פורסם

שלום

 

מה המחיר של ממיר קטליטי בסעפת ?

האם הממיר שבסעפת גורם לאוטו לא להגיב לדבשת הדלק ?

 

תודה מקרב לב

פורסם

שלום

אני אשמח לקבל טלפון של משהוא שמבין במאזדה לנטיס 2003

(מקצוען אמיתי במיוחד בתחום של מנוע וצינור פליטה)

 

 

תודה מקרב לב

פורסם

בוקר טוב,

חוויתי את אותה הבעיה בלאנטיס 2004 עם קלומטראז זהה

מס' התקלה שציינת הוא אכן ממיר סעפת שיושב על סעפת הפליטה

כשמפרקים אותו צריך להזהר על חיישן הלמדה, כמו כן הברגים שמחברים את הממיר לאגזוז נותים להשבר בפתיחה, יש לפתוח בזהירות רבה.

אחרי סקר מחירים שעשיתי , המחיר היה סביב 1000 שקל תחליפי ועוד כ500 שח עבודה, לבסוף אני קניתי משופץ מפרוקיה בחצי המחיר, עלה כולל עבודה 700 שקלים.

לאחר ההחלפה חל שיפור בסחיבה של הרכב והמנורה אכן כבתה

אם אתה מתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן לך על ממיר חדש

אם אתה מתכוון למכור בשנה הקרובה , לך על משופץ

בהצלחה

פורסם

תודה לכולם

 

החלפתי ממיר חלופי בסעפת שעומד בתקן יורו 4 אצל אבי חלפים המחיר 1200 ש"ח כולל עבודה (מנורת בדוק מנוע כבתה)

לטענת מבצע העבודה הממיר הישן שבסעפת היה מלא בדלק שרוף שסתם את הממיר( תזכורת האוטו עבר 130 אלף )

והמליץ לבדוק פלגים וסליל הצתה בעזרת בדיקת מחשב נוספת.

 

השאלות שלי

 

האם פלגים לא מתאימים וסלילי הצתה פגומים במאזדה לנטיס 2003 אוטו יכולים להרוס את הממיר החדש?

מה הבדיקות שיש לעשות על מנת לא לפגוע בממיר שוב?

במקרה שיש לעשות בדיקות ותיקונים נוספים אני אשמח לקבל המלצה למי לפנות (אזור השרון)

מה מחיר פלגים מתאימים למאזדה לנטיס 2003 ? (פלגים טיטניום)

מה המחיר לסליל הצתה במאזדה ? (אני יודע שיש 2 סלילי הצתה )

 

האוטו עבר טיפול לא במוסך מורשה לפני חודשיים ופלגים הוחלפו לטענת המוסך

פורסם
תודה לכולם

 

החלפתי ממיר חלופי בסעפת שעומד בתקן יורו 4 אצל אבי חלפים המחיר 1200 ש"ח כולל עבודה (מנורת בדוק מנוע כבתה)

לטענת מבצע העבודה הממיר הישן שבסעפת היה מלא בדלק שרוף שסתם את הממיר( תזכורת האוטו עבר 130 אלף )

והמליץ לבדוק פלגים וסליל הצתה בעזרת בדיקת מחשב נוספת.

 

השאלות שלי

 

האם פלגים לא מתאימים וסלילי הצתה פגומים במאזדה לנטיס 2003 אוטו יכולים להרוס את הממיר החדש?

מה הבדיקות שיש לעשות על מנת לא לפגוע בממיר שוב?

במקרה שיש לעשות בדיקות ותיקונים נוספים אני אשמח לקבל המלצה למי לפנות (אזור השרון)

מה מחיר פלגים מתאימים למאזדה לנטיס 2003 ? (פלגים טיטניום)

מה המחיר לסליל הצתה במאזדה ? (אני יודע שיש 2 סלילי הצתה )

 

האוטו עבר טיפול לא במוסך מורשה לפני חודשיים ופלגים הוחלפו לטענת המוסך

מניסיון במזדה לנטיס סליל הצתה פגום פלגים גמורים יכולים לגרום לתופעה שציינת חוסר תגובה מדוושת הגז, כמו כן גם להתחממות יתר של הממיר ולההרסותו.

במזדה לנטיס מומלץ לשים רק סלילי הצתה מקוריים (תחליפיים נהרסים אחרי זמן קצר) ופלגים מקוריים של דנסו.

כמו כן האם הרכב לפעמים מקרטע בלחיצה על דוושת הגז?

פורסם

תודה על התשובות

 

זכריה - בנסיעה חזרה מההחלפה של הממיר (מפתח תיקווה להרצליה ואחר כך לנתניה) האוטו לא זייף בכלל .

האוטו זייף רק לפני ההחלפה של הממיר.

 

רפי - האם התכוונת חיישן(מנורה אזהרה) בדוק מנוע או חום מנוע (מנורת חום מנוע לא נדלקה )

האם מנורת בדוק מנוע אמורה להדלק במקרה שיש בעית פלגים או סליל הצתה (שרפת דלק לא נכונה) ?

 

בברכה

אילן

פורסם

רפי יש לך המלצה למוסך שיבדוק לי 4 גזים

סריקת מנוע ואולי יבין מה הבעיה שלי אם יש בכלל בעיה

 

אבל באזור תעשיה פולג החדש ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם



 

לצערי הרב אחרי החלפת ממיר סעפת התקלה חזרה

מנורת בדוק מנוע נדלקהשוב

שבועיים אחרי החלפת הממיר ואחרי בדיקת 4 גזים שיצא בסדר גמור

היום בזמן נסיעה המנוע התחיל לגמגם ומנורת בדוק מנוע התחילה להבב

תוך כדי הבבוה המנורה האוטו כמעט ולא הגיב לדבשת הדלק ונסע בקושי 20 קמש

לאחר דקות ספורות המנורה הפסיקה להבהב ודולקת קבוע

האוטו חזר להגיב לדבשת הדלק אך המנורה עדיין דולקת קבוע

 

אני אשמח לדעת מה הבעיה שיכולה להיות למרות החלפתי ממיר ובדיקת 4 גזים בסדר גמור

 

אני מזכיר אני נוהג על מאזדה לנטיס 2003 אוטו

130000קמ

לפני חודש קריאת תקלה

P0421

החלפת ממיר קטליטי סעפת חילופי תקן יורו 4

 

פורסם

עד שלא תסרוק את הרכב ותחזור עם קוד תקלה עדכני שקיים כעת לא ניתן לפסוק על כשל בממיר.

למרות שאני מאמין שלרוב הזול יקר וקיים סיכוי סביר שהתקלה חזרה, תקח בחשבון שתקלה זו יכולה לנבוע מעוד סיבות ולא רק מכשל בממיר.

בכל מוסך מורשה ניתן לראות את הגרף של חיישן החמצן הראשוני והשני ועל פי הגרפים ניתן לקבוע את יעילות הממיר.

יכול מאוד להיות שהיעילות של הממיר החליפי אינה עומדת בדרישות יצרן וזה מה שמהווה לך בעיה על אף שהממיר כביכול בתקן יורו 4.

פורסם

שלום.

 

לדעתי הבעיה בסלילי ההצתה.

 

הדלק לא נשרף ומגיע טרי לממיר, החיישן חמצן מזהה נתונים גבוהים ולכן הנורה נידלקת שהיעילות ממיר לא טובה.

 

או חיישן חמצן או סלילי הצתה/פלאגים.

 

פנה למוסך רצוי מורשה להתחברות לסורק תקלות.

 

אם יש קודי תקלות, אז בקש לאפס אותם ולחזור למוסך כעבור כמה ימים לסריקה חוזרת, כדי לוודא שהקודי תקלות שהיו יחזרו שוב, ושאלו לא היו קודי תקלה זמניים.

 

לפעמים במוסך(לא כ"כ מקצועי נניח) מנתקים איזה קונקטור תוך כדי פעולת המנוע/סוויץ פתוח, ואז נירשמת תקלה במחשב ניהול.

 

נדיר מאוד מאוד שממיר חדש יגרום לדוושה לא להגיב.

סלילי הצתה או פלאגים לא תקינים יגרמו להרס הממיר.

 

תפסיק להחליף חלקים מבלי לסרוק את המחשב ניהול!!

פורסם

ba

החלפת הממיר בוצעה רק לאחר סריקת תקלות

התקלה שנקראה פעמיים הייתה

p0421 ממיר קטליטי ולא שום דבר אחר(סריקת מחשב מוסך מורשה מאזדה עד רענן)

לאחר החלפת הממיר נעשתה בדיקת 4 גזים וכל התואות היו תקינות למדה ו co co2

 

האם ישנו מצב שבסריקת תקלות תצא רק התקלה החמורה יותר

כלומר קוד תקלה ממיר ולא סליל הצתה?

 

האם תקלה כמו שציינתי 0421 מצביעה רק על תקלה בממיר או יכולה להצביעה על תקלות אחרות ?

 

איזה בדיקות ניתן לבצע במקביל לסריקה כדי לשלול בעיות ? כמו סליל פלגים וכו

 

תודה לכל העונים

פורסם

שלום לכולם ותודה לעונים

 

ביצעת סקירת תקלות לרכב : תקלה מספר P0300

"ניצוץ כללי לא מספיק"

 

לטענת החשמלאי (רפי מוסך עד רעננן מורשה מאזדה) כנראה שסליל הצתה פגום

אך לפני החלפה של סליל הצתה העדיף לעשות כיוון ידני לחיישן של גלגל הארכובה תחתון בטענה שיש מרחק גדול מדי ביו שני חלקי החיישן

ביצע איפוס מחשב מנוע וכמובן שהמנורה כבתה.

 

שאלות

לכמה זמן כבתה המנורה ? רטורי

יש למשוהא דעה בעניין ?

אני אשמח לכמה שיותר תגובות

×
×
  • תוכן חדש...