Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום (יום קר) הרכב התחיל להתחמם, בעיקר ברמזורים. כשנעמד ברמזור החום מתחיל לטפס ומגיע כמעט עד האזור האדום ואז אני מתחיל בנסיעה. עד האזור האדום לא הגעתי כי כשהרכב מתחיל בנסיעה אז החום יורד לאמצע (לתחום הנורמאלי) בתוך לא יותר מ 5 שניות. ממש המחוג צונח. ואז מרגישים ריח של נוזל קירור. בתוך הרכב השטיח יבש והדלקת חימום לא משפיעה על טמפ' המנוע.





הצינור העליון שמחבר בין הרדיאטור למנוע חם מאוד ומרגישים שהוא בלחץ.

הצינור התחתון בין הרדיאטור למנוע קריר ולא מרגישים שיש שם לחץ.

חימום המנוע עובד אבל עוצמת החום טיפה יותר חלשה ממה שהיה מקודם.

לא חסרים מים במיכל העיבוי.

כשהמנוע כבוי שומעים צליל חלש מאוד של שחרור אוויר מפקק הרדיאטור.



הרדיאטור הוחלף לפני חודש כי בישן הייתה נזילה. עד היום הכל היה בסדר.



האם כל הסימנים מראים על טרמוסטט תקוע או שיכולות להיות עוד סיבות?



הרכב הוא יונדאי לנטרה 1996 ידנית 1.6.

פורסם

הסימנים מעידים בראש ובראשונה לבדוק תרמוסתת שחשוד כתפוס (סגור)

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

נהג שודים שלום,

לא הצלחתי להבין מדבריך האם המאוורר של הרדיאטור נבדק ?

מי שאחראי על הפעלת המאוורר הוא יוניט חום שמוברג ברדיאטור.

לפי מה שאתה מתאר לא ניראה לי הגיוני שהטרמוסטט תפוס מפני

שבמצב כזה המנוע היה רותח קבוע ולא לסירוגין (עמידה/נסיעה).

דווקא בגלל שבנסיעה החום בסדר (אוויר זורם דרך הרדיאטור באופן

חופשי) ובעצירה החום עולה אני מציע לך לבדוק ראשית את המאוורר

ולאחר מכן את היוניט חום.

בהצלחה, דודו.

פורסם

צינור עליון חם עם לחץ לעומת צינור תחתון קר יכול להעיד על תרמוסתת סגור ו/או רדיאטור סתום.

רדיאטור הוחלף - אז לא רלוונטי שתהיה לו בעיה.

ומאחר שהפרש הטמפ' מעיד על חוסר סירקולציה, פעולת המאווררים אינה רלוונטית גם כן.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

כאשר אין מים במעבר הצינור התחתון סימן לכך שהטרמוסטט תקול ואינו נפתח לשם מעבר המים דרך המפצל לצינור התחתון .

 

גש למוסך ובקש לערוך בדיקה למערכת קירור המים , מאמין מאוד שזה גם מה שהם יגידו לך .

טרמוסטט חדש + גומית O-RING מומלץ מקורי!

וכל השאר כמו בית טרמוסטט ומכסה טרמוסטט תלוי במצב שהם נמצאים ואם הם זקוקים להחלפה .

 

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

חימום המנוע עובד אבל עוצמת החום טיפה יותר חלשה ממה שהיה מקודם.

 

 

וכמו שציינת כאן למעלה הטרמוסטט נמצא בתוך מפצל(מעבר מים ) מים שמחובר לראש המנוע

ולטרמוסטט שליטה על מעברי המים אשר מהם מגיע מים לצינורות הרדיאטור הפנימי (אשר שולטים בחום המזגן )

.

פורסם

כמו שאמר רז. או טרמוסטט או רדיאטור סתום.

אצלי ברנו קליאו, תופעה זהה, זה היה רדיאטור סתום.

בכל מקרה עלות של כ- 300-400 ש"ח לשניהם, לא סיפור רציני.

אל תחכה לגמירת ראש מנוע !!!

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

עדכון: שלשום הוחלף טרמוסטט מקורי, הוסיפו נוזל קירור וניראה שהבעיה נעלמה. נסעתי למחורת והכל נראה בסדר אבל לקראת הערב שוב התחיל להתחמם ברמזורים ומכיוון פתחי האיוררר בתוך הרכב יצא טיפה אדים לבנים.

הצצתי מתחת לדשבורד והריפוד שם היה ספוג בנוזל קירור. כניראה שהרדיאטור הפנימי נזל, מה שגרם לאיבוד המים ולחימום הרכב ולא הטרמוסטט. או ששילוב שני הדברים.

הבאתי את הרכב שוב למוסך וכניראה שיבטלו את הרדיאטור הפנימי. אם ביטול רדיאטור פנימי יפתור את הבעית ההתחממות אז מתישהו בעתיד אנסה להגיע מתחת לדשבורד ולהחליף את הרדיאטור בעצמי.

היום הרכב צפוי להשתחרר מהמוסך. אעדכן בהמשך.

ובינתיים אשמח לשמוע אם מישהו יודע איך אפשר להגיע לרדיאטור הפנימי בלנטרה.

פורסם

הייתה לי את אותה הבעייה בדייהטסו שרייד שהייתה לי לפני איזה שנה בערך, אכן היה מדובר ברדיאטור פנימי תקול/סתום וכל המיים הגיעו כבר לריצפה של פנים הרכב. פשוט ביטלו אותו ע"י כך שחיברו בין 2 הצינורות שמיתחברים אליו. תראה איך עשו זאת שם וזה גם יוכל להכווין אותך בערך איך אתה מגיע לרדיאטור הפנימי.

:)
×
×
  • תוכן חדש...