Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמידות בפני שחיקה מהירה . לא נוסע יחסית הרבה ,הצמיגים אצלי כ 5 וחצי שנים (55 אלף ק"מ),האחורי נראה ממש טוב ועם הרבה מאוד בשר, הקדמיים שיוחלפו נשחקו יותר אבל עדיין יש בשר בערך 4ממ.

 

לרנו קליאו דור ראשון.165/65/13

לא מחפש צמיג ספורטיבי אלא צמיג חזק ועמיד (אני לא בטוח שאני חייב קוד מהירות H) שיחזיק כמו האליאנס.

סהכ אני מרוצה מאוד מהאליאנס וחבל שלא משווקים אותו יותר (עלה לי 260 שח לצמיג בזמנו).

תודה.ׂ

 

אגב מישהו יודע מה מקדם השחיקה של האליאנס הזה ? ואיפה רשום קוד האחיזה ?

פורסם

מה שכתוב על הצמיג DOT CDYY 77H A170 400kg 44 psi

הרכב - 1 פוליאסטר, 2 פלדה, 2 ניילון .

 

איפה כתוב traction ? (אחיזה)

איפה כתוב TREADWEAR ? (שחיקה)

 

תודה

 

והאם בריא לצמיג מדי פעם לשים ספריי צמיגים של סאן אוף גאן הצהוב הגדול ?

פורסם

כל אחד מהצמיגים האלה עדיפים על אליאנס מבחינת הבטיחות ויחזיקו זמן וקילומטראז' סבירים.

אין צמיגים ספורטיביים במידה הזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על הרשימה .

פרטים נוספים שמצאתי על הצמיגים של אליאנס : TREADWEAR 500 , TRACTION A, TEMP A

הרכב סוליה כולל 5 מרכיבים ובהם 2 STEEL . הצמיג מוגדר כSTELL BELTED

 

הייתי באוטו דיפו יש להם כעת מבצע -

 

גודייר שצויין פה המחיר עלה ל 390 שח והשני ב 55 אחוז הנחה. כלומר 283 שח לצמיג .

הבעיה היא שהצמיגים ישנים משנת 2007 ויותר חמור - מקדם שחיקה 300. כלומר נשחקים מהר יחסית.

 

יש שם קומהו (תוצרת סין או ויטנאם) ב 290 שח לצמיג והשני ב 60 אחוז הנחה. כלומר 203 שח לצמיג.

מקדם שחיקה 400 ויותר טריים מ 2009.

 

טייפון ווסטלייק לא הסתכלתי בכלל.

 

מה דעתכם ? אני מחפש צמיגים עמידים יחסית לשמש ולאורך שנים, האם אין בארץ צמיגים עם מקדם 500 וחגורות פלדה כמו אליאנס ?

פורסם

מקדם 500 בא על חשבון אחיזה ובטיחות , אבל מה זה חשוב?

 

גם צמיגים עם מקדם 300-400 יחזיקו לך 3-4 שנים.

לגבי צמיגים מ2007 - אני לא הייתי קונה , הייתי קונה את הקומהו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

האם ניתן להסיק שיש הבדל בעמידות של צמיג אם הוא H או רק T ?

(H 210 קמש , T 190 קמש ) האם צמיד למהירויות גבוהות יותר הוא בהכרח עמיד יותר ?

פורסם

היצרן ממליץ על קוד H אז אסור לשים T כי זה לא רק מהירות סופית אלה החוזק המבני שלו.

אני נתתי דוגמה ספציפית לקיה קרניבל אבל זה תקף לכל המכוניות.

אתה לא באמת תנסע 210 קמ"ש זה יותר קוד לעומס ומשקל.

 

ומדד שחיקה 500 יש רק לאליאנס -יש לי כזה כצמיג ספייר בוונדורה, הוא לא מתייבש כלל והוא גם לא שחוק ולא אוחז .

אני מתקין צמיגים עם מקסימום 350 ואני נוסע 60K-70K שזה בערך 3-4 שנים ואז צריך להחליף.

אליאנס מחזיק גם 10 שנים כי זה פלסטיק במקום גומי.

לחיפושית שלי שמתי אליאנס רק בגלל שיש מחסור רציני בצמיגים ואני קניתי את הרביעייה האחרונה בארץ והמדד שחיקה הוא 270.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

תודה . לא מצאתי בשום מקום בספר רכב או חוברת טיפולים או רשיון - על הקוד H ומכאן באה השאלה אם יש משמעות מעבר למהירות. אני מניח שהתשובה חיובית.

 

אגב ברשימה של אתר TIRES4U דווקא רק למקסיס ולסונאר יש קוד H 77 (כמו לאליאנס) אם זה אומר משהו ?

 

ודבר נוסף ציינת פלסטיק אבל ההרכב של הצמיג לאליאנס לא שונה מהותית מצמיגים אחרים בדופן יש PLY1פוליאסטר ובסוליה יש 1פוליאסטר 2ניילון 2 פלדה

פורסם

פעם היתה לי קליאו מודל 98 עם מנוע 1400 סמ"ק שקניתי אותה חדשה מהסוכנות.

לא היתה דרישה לצמיגים עם קוד מהירות H, גם הצמיגים המקוריים הבאו עם הרכב היו T.

אין מניעה להרכיב צמיגים עם קוד מהירות T קליאו רגילה (אני לא מדבר על קליאו ספורט).

אל תקנה באוטודיפו, תבדוק בפנצ'ריות קטנות באיזור מגורייך (מאיפה אתה בארץ?).

תחפש KLEBER (לא משנה היכן מיוצרים, גם בפולין) או DUNLOP (תוצרת יפן).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פעם היתה לי קליאו מודל 98 עם מנוע 1400 סמ"ק שקניתי אותה חדשה מהסוכנות.

לא היתה דרישה לצמיגים עם קוד מהירות H, גם הצמיגים המקוריים הבאו עם הרכב היו T.

אין מניעה להרכיב צמיגים עם קוד מהירות T קליאו רגילה (אני לא מדבר על קליאו ספורט).

אל תקנה באוטודיפו, תבדוק בפנצ'ריות קטנות באיזור מגורייך (מאיפה אתה בארץ?).

תחפש KLEBER (לא משנה היכן מיוצרים, גם בפולין) או DUNLOP (תוצרת יפן).

 

תודה. כל אזור המרכז מרשלצ יהוד עד רמת גן תל אביב ופתח תקווה - זה בסדר מבחינתי.

 

לגבי הקומהו באוטו דיפו -למה לא מצויין ברשימה של TIRES4U ? הם יבואנים בלעדיים ?

אני מחפש צמיג שלא ישחק מהר (שיחזיק 5שנים בישראל) - האם הדנלופים למינהם לא ישחקו מהר כי הם נחשבים ספורטיבים ?

ולגבי הקלבר - ראיתי שצוינו כאן 2 דגמים VIAXER הפשוט וה DYNAXER HP2 שהוא כנראה מחוזק יותר ?

ואני חושב שראיתי על אחד הצמיגים לעיל TMP B מה זה אומר ? תודה רבה

פורסם

"צמיג ישיר" פ"ת :

http://www.d.co.il/63264820/42570/

 

או "צמיגי אנטון" (יש סניף ביפו וברשל"צ):

http://pancher.dpages.co.il/

תבדוק את מה שיש להם במלאי + תאריכים.

 

DYNAXER HP2 מומלצים.

 

אני עוד פעם חוזר ואומר - אין צמיגים ספורטיביים במידה הזאת

אלה צמיגים צרים.

כל הצמיגים מהרשימה שנתתי בתחילת הדיון יחזיקו לפחות 60 אלף ק"מ או 3 שנים.

לגבי 5 שנים - אני לא בטוח, כי לרוב הצמיגים הרגילים מתייבשים מהר יותר מאשר נשחקים.

יכול להיות גם שבאליאנס שלך כבר מזמן יש מין סדקים קטנים של יובש, פשוט אתה לא שמת לב לזה.

 

לדעתי עדיף להחליף צמיגים טובים כל 3 שנים מאשר לא בטיחותיים כל חמש, מיוחד במידה שלך ובמחירים של המידה הזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קומהו כנראה ירדו מהפרק - מאמר קצת ישן שמצאתי על פגמים במשטרה

 

חשד: המשטרה רכשה צמיגים פגומים

 

 

משטרת ישראל רכשה לאחרונה במזרח הרחוק מאות צמיגים החשודים כפגומים. התוצאה: מספר תאונות דרכים, כולל אחת בה נהרג שוטר עמיר בן דוד פורסם: 09.11.04, 12:30

...רק אחרי התאונה הקטלנית החלו לקשר בין שלושת המקרים. בשלב זה גם התעורר חשד שהבעיה היא בצמיגים של חברת "קומהו", המיוצרים במזרח הרחוק. מדובר בצמיגים שהמשטרה רכשה במסגרת מכרז....גורמים בענף הרכב ציינו אתמול שלמרות החשד לקיום פגם בצמיגים, ייתכן שהנקרים נבעו מחוסר התאמה בין הצמיג לרכב שבו הותקנו. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ,פורד, נמסר כי דגמי אקונוליין המשווקים בארץ הגיעו במקור עם צמיגים אחרים מתוצרת גודייר או האנקוק, וכי המשטרה היא זו שהתקינה את צמיגי קומהו.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3001814,00.html

×
×
  • תוכן חדש...