Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה תתחיל כשתהיה מחלוקת.

 

וזה נראה כך:

 

חלילה קרה משהו - ואתה צריך את האופנוע דחוף בדיוק כשהחבר חוזר לסופ"ש שלו. אתה מציע בעדינות - אבל הוא אומר לך שהוא חיכה לזה במשך שבועיים ומגיע לו.

 

פה תתחיל הבעיה.

 

בכלליות - לא הייתי מערבב עסקים עם חברים (אותה סיבה שאני לא רוכש מחבר טוב למרות שהוא היה עושה לי הנחות ענק)

פורסם

לדעתי לא כדאי לעשות זאת מכיוון שזה יגרום לחיכוחים ומריבות מיותרות...זה רק ירחיק בינכם כמו שכבר נאמר לפני כן "עסקים וחברים לא מערבבים".

ודבר נוסף זה ממש לא נוח לדעתי להתחלק עם מישהו בכלי רכב שלך כי הכול צריך להיות מתוכנן מראש....ז"א כמו שאמרת סופשים זה שלי...אמצע שבוע שלך...ואם יקרה שמישהו צריך להתחלף והשני גם כן צריך את הרכב, מה יקרה אז....תחשוב על זה.:?:

פורסם

לא ממליץ,לפי הראייה שלי זה מתכון לבעיות.

למשל אני לא יוכל בחיים לקנות אוטו עם חבר אפילו לא שאני יהיה נשוי,כל אחד אוטו משלו,לי יש שריטה שהרכב חייב להיות תמיד נקי[לא רק הרכב,כל דבר בחיים שלי],מספיק שינהגו לי ברכב ויכניסו זבל זה יעלה לי את העצבים.

פורסם

תשבו ותחשבו על כל הבעיות , תגדירו מראש מה קורה בכל מקרה ותכתבו את זה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אצלי זה היה קצת אחרת:

אני קניתי בשלמות. החבר מימן את כל השאר - טיפולים, תיקונים, טסט, ביטוח, שטיפה וכד'.

מתי שרציתי, הרכב עמד לרשותי, לא היתה לנו בעיה אפילו פעם אחת.

 

ככלל, כל מה שאמרו קודמי - נכון וכדאי לך לאמץ זאת.

בכל כלל יש יוצא מן הכלל, לא תמיד כדאי להעמיד זאת במבחן.

.

 

דומה לשלך רק מעט שונה

ברשותי 12 רכבים בגילאים 24 שנים ועד 36 שנה.

את כולם אני מימנתי,ועל מנת להחיות חלק מהם מסרתי אותם לסטודנטים ששילמו טסט ותחזוקה,אחרת לא הייתי מצליח להציל אותם,והם היו הולכים לפרוק.

 

נשמע מסובך ? ממש לא !

רק צריך טביעת עין טובה.

פורסם

עם החבר שלך לא הייתי קונה אוטו.

לא מכיר אותו.

 

עם החבר שלי, כן.

גם עסק הייתי פותח איתו.

גם למלחמה הייתי הולך איתו.

גם את אחותו הייתי... לא משנה...

 

כל אחד והחברים שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב שיש הבדל גדול,

 

יש לי חבר שהוא כמו אח (מעדיף אותו על אחי ;) )

 

הייתי פותח איתו עסק, הייתי מלווה לו את כל הכסף שיש לי, הייתי עוזר לו בכליה, באשך, ובלבלב

 

אבל לא הייתי קונה איתו רכב במשותף.

 

עסק זה עסק, אם יפול או יצליח - זה עניין של תרומתו של אדם.

 

על רכב יכולים לבוא ריבים שהם אינם על תרומתו של אדם, אלא על שטויות כגון "אני צריך דחוף" או "למה עשית ככה" או "תראה איך אתה נוהג, רק שאתה נוהג יש X"

פורסם

שניר,

 

בעסק משותף, יש יותר סיבות לריב ומחלוקת מאשר ברכב משותף.

כשאין רכב זמין, תמיד אפשר לשכור רכב או לקחת מונית אם זה ממש דחוף.

כשמישהו מהשותפים לוקח החלטה שגויה, זה נזק שנשאר בעסק ולא תמיד ניתן לפתרון.

אם הברחת לקוח - זה לקוח אחד פחות לעסק.

אם תמחרת בהפסד - זה הפסד לעסק.

אם לא עמדת ביעדים כלפי לקוחות - פגעת במוניטין העסק.

אם תמחרת גבוה מידי - הברחת לקוח.

אם ביצעת הזמנה שגויה - זה אובדן כספי.

 

אולי החבר הכי טוב שלך לא גונב ממך, אבל בניהול שגוי, יתכן וגם לא ישאר מה לגנוב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קשה להמליץ על דבר כזה, כשמעורב בעניין כל כך הרבה כסף.

בכלל, ברגע שמשהו קשור לכסף בארץ (כנראה שלא רק בארץ)

אנשים מאבדים את הראש מהר מאוד.

 

אם כבר, כדאי לשקול משהו כזה, שאחד קונה את הכלי

והאחר משתמש בו מתי שהוא צריך, ומשלם בכל פעם שהוא משתמש

(דלק כמובן, ומשהו על טיפולים וביטוח, צריך לחשב את זה כמובן).

קצת כמו "לקחת את האוטו מההורים מדי פעם".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...