Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות להחליף בסקסו שנת 2000 הצורה החדשה ממנוע נפח KFX 1400 למנוע 1600 NFZ באופן חוקי?

 

(ברכב יש מחשב של מגנטי מרלי)

 

למי צריך לגשת כדי לאשר (משרד הרישוי \ לובינסקי) ומה יכולות להיות העלויות? יש צורך בהחלפת עוד מכלולים?..

 

תודה מראש ,רביד.

פורסם

מישהו בבקשה.. לא ביקשתי להחליף ל- NFX

 

סה"כ NFZ סמ"ק 1600 - כ"ס 90 , 8 שסתומים, כמו שיש בקסארה וב 306 ובחלק מדגמי ה106 ואפילו סקסו.

 

השאלה אם מספיק לי להחליף מנוע ,לתאם את המחשב ולעדכן על החלפת מנוע או שאני אצטרך גם אישורים כאלה שבלתי ניתנים להשגה או יקרים באופן שלא כדאי להתעסק עם זה??

 

 

תודה רביד.

פורסם

בסופו של דבר יצרתי קשר עם לובינסקי , שלחתי להם את הרישיון רכב , ואמרו לי לחכות שבוע כדי לברר בדיוק מה נדרש בכדי לבצע את ההחלפה..

 

חוץ מהנ"ל הבנתי שיש שני דגמים של מנועי NFZ אחד שעשוי מאלומיניום ואחד מפלדה (יכול להיות דבר כזה?)

ושהראשים שונים עד שנת 2000 מכסה שסתומים שחור ומשנת 2000 מכסה שסתומים כסוף- יש הבדלים ביניהם?

 

תודה רביד!

פורסם

אחרי בירורים בלובינסקי ,כדי להקל על חברי הפורום שמעוניינים להסיב ממנוע 1400 ל 1600 , אלו המצרכים שצריך כדי לבצע את ההחלפה..

5.jpg

פורסם

תודה רביד!

יוזמה מבורכת לקחת על עצמך.

שאלת שאלה, לא ידענו לענות עליה ולקחת את העניין כפרוייקט אישי

על מנת להסביר למי שמעוניין לבצע את אותו תהליך, מהם הנהלים לצורך קבלת האישור.

ישר כוח!

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

בבקשה!

דרך אגב -שווה לבדוק , אולי החלקים ב306 זהים , ויהיה משתלם לקנות רכב כזה שלם לחלקים.. (מנוע+משאבת בלם וכו')

פורסם

יש לי המון מהחלקים שאתה צריך

מוזמן ליצור קשר בפרטי.

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

×
×
  • תוכן חדש...