Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ואחה"צ טובים.

שמי יונתן, אני סטונדט שגר בראשון לציון ולומד ברחובות.

נכון להיום אני נוסע על שברולט קורסיקה 95' שבהחלט מספקת את הסחורה מבחינת כוח אך לאחרונה היא התחילה "לעשות שטויות".

יותר מדי נורות נדלקות, תיקונים רבים וכו'[בחודשיים האחרונים המנוע קנס אותי ב-3000 ש"ח - אלטרנטור ושסתום מנוע].

אם להוסיף את צריכת הדלק הלא נוחה למדי שלה - 1 ל-7.5 בעיר בנסיעה רגועה [מנוע 2200 סמ"ק די מיושן] הרי שהגענו לאוטו שלי כסטודנט נורא קשה להחזיק ואין לי בו צורך.

 

התקציב עומד על 60K-65K עם אפשרות חריגה קלה.

יש לי מספר תנאים שאשמח אם תקחו בחשבון בעת בחירת ההמלצה שלכם.

מהחשוב ביותר לפחות חשוב:

- לא צרפתי.

- אמינות גבוהה ככל שאפשר.

- עלות חלפים סבירה.

- גיר אוטומטי.

- צריכת דלק נוחה [1 ל-9 בעיר זה כבר בסדר גמור מבחינתי].

 

אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם,

יונתן.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

דייהטסו סיריון החדשה או סוזוקי סוויפט החדשה.

שתי סופר מיני קטנות, חסכוניות ואמינות שמתאימות מאוד לסטודנט צעיר שמחפש תחבורה נעימה. בתקציב שלך אפשר לגרד לדעתי את המודלים הראשונים של שתיהן והן בהחלט עומדות בדרישות שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראשית, תודה רבה על תגובתך.

שנית, יש לי בעיה קשה עם מכוניות קטנות - יש לי מן שריטה כזו שאני לא רואה עצמי נוהג באחת כזו.

בנוסף, חשוב לי להזכיר שהאוטו שאני נוסע עליו עכשיו זה מנוע 2200 והאוטו נורא חזק, וזה גם מאוד חשוב לי,

לצערי הסיריון והסוויפט פשוט לא נותנות את התחושה האמריקאית שאני מקבל מהאוטו הנוכחי שלי.

 

חשבתי על סיויק סדאן 1600.

הבנתי שאפשר להשיג את הדגם של 2004 יחד עם סאנרוף בערך בתקציב שלי. מה דעתך?

 

אופציה נוספת היא הלאנסר קלאסיק 1600 מודל 2006 רגילה אך נודע לי שהאוטו צמא למדיי, למעלה מהמצופה.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם
ראשית, תודה רבה על תגובתך.

שנית, יש לי בעיה קשה עם מכוניות קטנות - יש לי מן שריטה כזו שאני לא רואה עצמי נוהג באחת כזו.

בנוסף, חשוב לי להזכיר שהאוטו שאני נוסע עליו עכשיו זה מנוע 2200 והאוטו נורא חזק, וזה גם מאוד חשוב לי,

לצערי הסיריון והסוויפט פשוט לא נותנות את התחושה האמריקאית שאני מקבל מהאוטו הנוכחי שלי.

 

חשבתי על סיויק סדאן 1600.

הבנתי שאפשר להשיג את הדגם של 2004 יחד עם סאנרוף בערך בתקציב שלי. מה דעתך?

 

אופציה נוספת היא הלאנסר קלאסיק 1600 מודל 2006 רגילה אך נודע לי שהאוטו צמא למדיי, למעלה מהמצופה.

 

מישהו?

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

לא מבין כלכך ברכבים, אבל לי יש את הלנסר מודל 2006 הצריכה שלה בתוך העיר, עומדת על 1 ל9 עד 1 ל10, ומחוץ לעיר על בסביבות ה1 ל11.

 

האוטו דווקא בסדר, די חזק (לא משהו מיוחד), נראה יפה לדעתי, מרווח, נוח ובטיחותי.

 

לדעתי יש לו 2 בעיות, צריכת דלק גבוה (יחסית) וההילוך השני ארוך מדי לדעתי דבר שפוגע מאוד בתאוצה שלו מ0 ל100.

בסך הכל ממליץ עליו, לא היו לנו בעיות כלל איתו עד עכשיו.

×
×
  • תוכן חדש...