Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

 

אני מחפש רכב דיזל קטן וחסכוני כמה שיותר. אני מתלבט מאוד בין C3 לבין פיאסטה, שתיהן שנות 2003, שתיהן במחיר דומה (סביב ה-24 אלף ש"ח), ושתיהן ידניות.

מי מהן יותר עדיפה? אני יודע שה-C3 בקלות יכולה לעשות 20:1, דיברתי עם מישהו שנוהג בכזאת כבר 6 שנים. איך הפיאסטה מהבחינה הזאת? מישהו מכיר תקלות ומחלות של שתי הרכבים?

מהן עלויות האחזקה של שתיהן? כמה עולים טיפולים שוטפים?

 

תודה!

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יש פיאסטה דיזל 2003 ?

לא הייתי לוקח אותה ולו בגלל שזה רכב כל כך נדיר שמן הסתם יש לו רק חלקים מקוריים ביבואן, שמחירם בהתאם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בטיול בצפון איטליה (לפני 3 שנים) נהגתי בפיאסטה דיזל, והופתעתי מאוד לטובה

התנהגות כביש מצוינת (לדעתי טובה יותר מ-C3),

תצרוכת דלק בהרים 19 ק"מ/לליטר, באוטוסטרדה 25 ק"מ/לליטר.

שימושית מאוד בגאז שהכיל בקלות שתי מזוודות.

 

עד כאן, בנהיגה. לגבי קניה כמשומשת, אני מצטרף לדעתו של elibaba , הפיאסטה בארץ נדירה מאוד והשגת חלפים משומשים, קוסמטים ומכניים היא משימה לא פשוטה.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

לא כולם יודעים זאת, אך פיאסטה ו C3 משתמשות באותו מנוע דיזל, שהוא פיתוח משותף של פיז'ו ופורד.

 

ולכן צריכת דלק ושאר הפרמטרים, שקשורים לביצועים, אמורים להיות כמעט זהים.

 

 

 

רכב דומה בסגנון הזה הוא רנו קליאו DCI, משנת 2002 ומעולה, במקרה זה לא אמורה להיות כל בעיית חלפים משומשים, כי המנוע הזה קיים בקנגו, שנמכרה בעשרות אלפי יחידות. וגם גירסת הבנזין של הקליאו נפוצה הרבה יותר מ C3 + פיאסטה בייחד.

 

 

פורסם

הבנתי. כנראה שבאמת ארד מהפיאסטה, מה גם שהיא הרבה פחות מאובזרת מה-C3.

 

למישהו יש עוד המלצות לעוד רכבי דיזל קטנים?

בדקתי פולו קלאסיק וקורדובה, לא ראיתי אקזמפלר אחד עם פחות מ-300 אלף ק"מ, שזה יותר מידי בשבילי.

מה לגבי פונטו דיזל? איך הן?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כדאי להתעזר בסבלנות והרבה סבלנות.

מציאת רכב דיזל משומש במצב טוב זה עניין של זמן ומזל.

אבל גם עכשיו יש כמה פולו SDI עם קילומטראז' סביר(אמיתי???) לרכב דיזל (לא דווקא קלאסיק):

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=34&SubModelID=309&FromYear=2000&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=2&fromHand=&Hand=

 

אני ממליץ לך יותר על פולו\קורדובה מאשר על קליאו\C3 מבחינת האמינות ואחזקה.

החיסרונות של פולו\קורדובה SDI הן נוחות המושבים מתחת לכל ביקורת ומחסור בכח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

את הקורדובה/פולו קלאסיק אני מכיר, הייתה לנו במשפחה פעם פולו קלאסיק נחמדה.

נוחה היא לא הייתה, אבל סוס עבודה כן.

למען האמת אני יותר נוטה לכיוון ה-C3, עם כמה שאני לא אוהב צרפתיות. אבל שילוב של מנוע דיזל עם תיבה ידנית לדעתי יעבוד בסדר.

זמן וסבלנות יש, נכון לעכשיו אני מסתדר בסדר בלי רכב, אז אני לא ממהר.

 

מה לגבי פונטו דיזל וקורסה דיזל? מצאתי פה כמה אקזמפלרים שנראים ממש נחמדים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

למען האמת, יש עכשיו ביד 2 למכירה כ-12 פונטו דיזל, אבל כולן משנתון 2000, ככה שאני מאמין שיש אמת לדעה הרווחת כאן שחלקים לא יהיו.

קורסה דיזל מצאתי 2 למכירה, על פניו נראה אחלה אוטו שבעולם, האם יכול להיות שהמנוע שלו הוא אותו אחד כמו של הפונטו? שתיהם 1700 עם טורבו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אכן, היה שיתוף פעולה בתחום המנועים בין GM (אופל שייכת ל GM) ויש מנועים זהים, שניתן לפגוש אצל שתי החברות.

 

אבל במקרה של פונטו וקורסה המדוברות, אני לא חושב, שזה המצב.

 

כאן מדובר במנועים ישנים יותר, שפותחו לפני שהחל שיתוף פעולה בין שתי החברות.

 

במקרה של פונטו, מדובר בהלבשת טורבו על מנוע 1.7 די ישן, ששימש בגירסה האטמוספרית עוד בטיפו/טמפרה, ואלי אפילו עוד לפני. אין למנוע שום טכנולוגיה מודרנית, ולכן הוא לא חסכוני במיוחד.

 

במקרה של קורסה - אני לא יודע, אם יש למנוע הזה COMMON RAIL, או שזה גם דיזל מהדור הקודם.

 

בכל מקרה, גם קורסה נמכרה רק שנה אחת (ב 2003) וכמות המכוניות על הכביש מזערית.

 

לך על רכב נפוץ, שיש ממנו הרבה יחידות על הכביש, ומוסכים מכירים אותו. זה פרמטר מאוד חשוב.

 

 

פורסם

 

רכב דומה בסגנון הזה הוא רנו קליאו DCI, משנת 2002 ומעולה, במקרה זה לא אמורה להיות כל בעיית חלפים משומשים, כי המנוע הזה קיים בקנגו, שנמכרה בעשרות אלפי יחידות. וגם גירסת הבנזין של הקליאו נפוצה הרבה יותר מ C3 + פיאסטה בייחד.

 

האם ההמלצה תקפה גם למנוע ה-1900?

ואיזה מנוע עדיף מבין ה-1.5 ל-1.9? מבחינת אמינות וחיסכון בדלק

 

תודה רבה!!!

פורסם
אכן, היה שיתוף פעולה בתחום המנועים בין GM (אופל שייכת ל GM) ויש מנועים זהים, שניתן לפגוש אצל שתי החברות.

 

אבל במקרה של פונטו וקורסה המדוברות, אני לא חושב, שזה המצב.

 

כאן מדובר במנועים ישנים יותר, שפותחו לפני שהחל שיתוף פעולה בין שתי החברות.

 

במקרה של פונטו, מדובר בהלבשת טורבו על מנוע 1.7 די ישן, ששימש בגירסה האטמוספרית עוד בטיפו/טמפרה, ואלי אפילו עוד לפני. אין למנוע שום טכנולוגיה מודרנית, ולכן הוא לא חסכוני במיוחד.

 

במקרה של קורסה - אני לא יודע, אם יש למנוע הזה COMMON RAIL, או שזה גם דיזל מהדור הקודם.

 

בכל מקרה, גם קורסה נמכרה רק שנה אחת (ב 2003) וכמות המכוניות על הכביש מזערית.

 

לך על רכב נפוץ, שיש ממנו הרבה יחידות על הכביש, ומוסכים מכירים אותו. זה פרמטר מאוד חשוב.

 

בוקי אתה גדול, המון תודה לך על כל המידע החשוב הזה!

פונטו דיזל יורדת מהפרק, לצערי אני נאלץ להוריד גם את הקורסה דיזל בגלל היותה נדירה. נראה היה אחלה רכב.

כנראה שנשארתי עם C3 בתור הסופר אידיאל? נקווה שאכן אמצא אקזמפלר טוב כזה. אני מאמין שעוד כמה חודשים, יבינו כמה סטודנטים שקנו את כל הרכבים הקטנים שאין אפשרות/צורך להחזיק אותם, ויחפשו למכור 8)

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...