Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבר נובמבר, בחוץ יורד גשם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שכן, גאנז של 92 לא תהיה שוב, ובאמת יהיה מעניין לראות אותם מופיעים.

 

הייתי בהופעה שהיתה בארץ. לא מהמשובחות.

 

לגבי הגשם:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5MltrnVOG2s דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וכמובן:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה יותר מתאים (וקיטשי :wink:) מלשבת בבית ולהתענג על יצירת המופת הקלאסית הזאת?

 

אם אפשר במקום ה"יצירת מופת" זאת, לרתום אותי למתקן עינויים אינקוזיציוני, לעקור לי את השיניים בלי הרדמה ולקדוח לי את פיקות הברך במקדחה ידנית לא חשמלית... אז אני בכיף מתנדב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הייתי בהופעה שהיתה בארץ. לא מהמשובחות.

 

יש לי עדיין קלטת וידיאו שקניתי במכולת בשנת 1992 כדי להקליט הופעה של GUNS N'ROSES מצרפת, פריס ששודרה בערוץ ה-1 (והיחידי). הופעה של להקת רוק ששודרה במלואה (יותר משעתיים וחצי זמן שידור) בערוץ הממשלתי הישראלי בשי הרייטינג. הייתם מאמינים עכשיו בשנת 2009? מה שיותר משובח, זה שאת GUNS N'ROSES חיממו SOUNDGARDEN ואת הופעת החימום שידרו גם כן. עדיין יש לי את הקלטת ואני צופה בה פעם בכמה שנים. פשוט אדיר.אחר כך בשנת 1993 או 1994 שידרו גם בערוץ ה-1 הופעה של GUNS N'ROSES ממועדון ה-RIZ בלוס אנג'לס, אבל הקלטה של שנת 1989.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
ואני בכלל הצעתי לאישתי שבתור שיר כניסה לחופה נבחר את NOVEMBER RAIN,גם בגלל שהתחתנו באוקטובר ועוד יותר בגלל הסימליות שבו (הכלה מתה!!)....

 

כמובן שזה הוצע בקטע של צחוק אבל עד היום אני יישן על הספה,בקטע של ברצינות...

 

:wink:

 

עד היום מעולם לא הבנתי ממה הכלה מתה :|

 

היה גשם במסיבה שלאחר החתונה,ואז ישר עוברים להלוויה.

 

בכלל בסוף רואים שאקסל (שישן לבד) מתעורר בבהלה כאילו זה היה סיוט.

 

הסברים ANYONE? :?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני מכיר מישהי שהיה לה כרטיס להופעה ולא הלכה כי למחרת היתה לה... בחינת בגרות. אמרתי לה אז שהיא פסיכית, כי הופעה כזו לא תחזור, אבל בגרות אפשר לעשות שוב. אבל היא לא הלכה.

נוער נטול ערכים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני מכיר מישהי שהיה לה כרטיס להופעה ולא הלכה כי למחרת היתה לה... בחינת בגרות. אמרתי לה אז שהיא פסיכית, כי הופעה כזו לא תחזור, אבל בגרות אפשר לעשות שוב. אבל היא לא הלכה.

נוער נטול ערכים...

 

ולמחרת כל העיתונים (ידיעות, מעריב) עם תמונות בשער הראשי של אקסל מההופעה ועוד כמה עמודים של תיאור ההופעה עם תמונות. נדמה לי שזאת הייתה ההופעה הכי גדולה בארץ, סביב ה-60,000 אנשים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

התייחסתי להופעה בפריז...

זו בארץ לא היתה מוצלחת במיוחד. זכורה לי כחסרת אנרגיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עד היום מעולם לא הבנתי ממה הכלה מתה :|

 

עודף סוכר בדם מהקיטש...

אין ספק שהשיר הוא דוגמא משובחת של הז'אנר, למי שאוהב. לא חייבים להיות חובב דיסקו כדי לדעת ש-Dancing Queen הוא שיר מצויין מסוגו, ו-November Rain גם (אם כי מסוג אחר).

 

אני חושב שאפשר לפתוח שרשור של הדיסק המביך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא יודע מה אתתכם, אבל זה השיר שלי:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PscogedAWTI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...