Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בימים אלו אני וחבריי לפנל עובדים על יום צילומים/טיול נהיגה-מסעדה שכזה..הכל עדיין בחיתולים אבל אם יש כאלה שמעוניינים להצטרף אז אפשר בה"פ, יותר מנשמח וככה יהיה גם אפשר להכיר יותר טוב מי נמצא מאחורי המקלדת, החבר'ה במרכז עשו ועושים זאת, הגיע הזמן שגם הצפוניים ילכו בדרך זו.

אני אשמח אם תעדכן אותי בעיניין הזה. יש מצב שאני אוכל להגיע.

כמובן לא ביום גשום כי הגג אצלי דולף:-(

פורסם
טיולים בימים חורפיים זה אחד הדברים... הנוף מדהים ואין כמעט תנועה.

 

ויש אפילו כמה שמוכרים לעיניין הזה וכמעט כל חודש עושים טיולים כאלה (גם שיבש בחוץ).:wink:

 

אךך תענוג.

פורסם

גם בצפון לא חסרות מכוניות מעניינות פשוט החבר'ה פה פחות מגובשים ולא זורמים על טיולים ופעילויות משותפות.

אנשים מהמרכז נוסעים לצפון בשביל להנות מכבישי הצפון ואנשים שיש להם את זה מטר מהבית לא מזיזים את התחת וחבל,אבל יש עוד תקווה.

פורסם

המכוניות פחות חשובות, נו טוב הן כן חשובות אבל באמת שאין כמו הכבישים והנוף של הצפון... ובימים של חורף בכלל אין מה לדבר.

 

עם הייתי גר בצפון זה היה הופך ליהיות מנהג שבועי טיול כזה. אבל נכון לעכשיו קצת יקר הדלק לעשות טיול כזה כל שבת מהמרכז. ולצפוניים בהחלט מומלץ להתחיל להתגבש ולהנות מהכבישים שיש לכם, שבת כזאת מוציאה עצבים ומעלה חיוך להרבה זמן... :wink:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

בכבישים היפים האלה בצפון יש עוד משהו פחות סימפטי...כמות הבוחנים הכי גדולה בארץ. אני אישית די נמנע מלהגיע לשם לבד אבל בשיירה פחות איכפת לי...

פורסם

לא יודע על איזה בוחנים אתם מדברים, בכבישים שאנחנו מטיילים בהם ובשעות שאנחנו שם עם תמצאו נפש חייה חוץ מכם זה יהיה נס. והיו כבר מספר לא מבוטל של טיולים עם מכוניות שמושכות המון צומת לב ולא היה שום דבר (נו טוב אולי פעם אחת התחשק להם לנסות לרדוף אחרי פרארי 360 בסיבובים והם הבינו שלא ילך להם אז הם חתכו די מהר...), וגם שנתקלנו בניידות בד"כ הם היו נעמדים עם הפה פתוח ומסתכלים על המכוניות.

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

כמו שנתנאל אמר, יש לכם מזל. הם היו עם פה פעור כי ראו שיירה של פורשה ופרארי. העובדה היא שיש שם כמות בוחנים מטורפת ושיירה של 10-20 רכבים משופרים תגרום לעצירה של לפחות אחד הרכבים וזה כבר די יקלקל את הטיול.

אומנם הבוחנים אצלנו זה לא הבוחנים הנאצ**** של המרכז, ואצלנו הם רגילים כבר לרכבים שיוצאים בסופי שבוע מהכפרים אבל עדיין יש סיכוי טוב שמישהו יחזור מהטיול מבואס.

פורסם
בכבישים היפים האלה בצפון יש עוד משהו פחות סימפטי...כמות הבוחנים הכי גדולה בארץ. אני אישית די נמנע מלהגיע לשם לבד אבל בשיירה פחות איכפת לי...

 

תאכלס צודק, כל חור עומדת לה ניידת.

 

אני גם גר בצפון.כל יום שנוסע שאני נוסע למכללה, וזאת דרך מאוד יפה לטיול, רואה ומכיר לפחות 3 ניידות שמסתתרות להן במקומות הקבועים שלהם, וכל פעם עוצרים מישהו וכל הנסיעה הזאת עד למכללה לוקחת כ 20 דק'.

 

תמיד מחפשים, ויחפשו.

פורסם

ביום שבת הקרוב צפוי מזג אוויר לא רע ואף יפה בצפון, מישהו מרים את הכפפה למפגש נהיגה בכבישי הצפון+ארוחת צהריים להכיר את החבר'ה מאחורי המקלדת?

 

:?:

 

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

סחתיין על התמונות, אבל יש שם איזו קליאו שמסתירה את הנוף... :lol:

 

דבר איתי אם מתארגן משהו שהוא לא המוני מדי ו/או במגמת מפגש עם עצמים טופוגרפיים,

 

אתה מכיר כבר את המספר (ואתה עדיין חייב לי מדבקה מסויימת...) :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אבל אתה לא גודש!!! איך מדבקה איך??

לפי מה שמסתמן עכשיו לפי הביקוש, אנחנו נעשה משהו צפון מרכז משולב סטייל שוקו וניל.

×
×
  • תוכן חדש...