Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כניסה לחנייה וחגורת בטיחות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אני הנהג היחיד שמוריד חגורה לפני כניסה לחנייה? (ברוורס כמובן , אני תל אביבי אין חנייה אחרת)

 

תמיד אני מבצע חניות ברוורס ללא חגורה בגלל שאני מעדיף להסתובב ולא להסתמך רק על המראות.

אז אתמול עצר אותי שוטר בטענה שאני ללא חגורה , וממש לא עניין אותו שאני פשוט מבצע חנייה :x

 

אז מה איתכם ? האם אני באמת היחיד?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אמממ... זה אפשרי להחנות ברוורס, גם כאשר אתה חגור.

אומנם זה טיפה לא נוח לגרון, אבל זה עדיין עדיף על זה שיקרה דבר דומה עם השוטר.

אני אף פעם לא מוריד את החגורה, רק כשאני מחנה את הרכב סופית, אני מוריד.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

כוונן והשתמש במראות הצד שלך כראוי ולא תצטרך להסתובב יותר (ולהוריד את החגורה) על מנת להכנס לחניה ברוורס.

ברגע שתעשה זאת, תיווכח כי שדה הראיה שלך לאחור באמצעות המראות טוב בהרבה מזה שתשיג באמצעות סיבוב הגוף לאחור.

בנוסף, הסרת החגורה מסכנת אותך במיוחד כאשר הגוף בתנוחה מסובבת (חשוב מה יקרה אם תתנגש בך מכונית מאחורה כשאתה בתנוחה המסובבת - אתה הרי לא יכול לראות אותה כי אתה לא מסתכל במראות).

פורסם

הגיע הזמן לשנות הרגלים :?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

על פי תקנות התעבורה, כאשר אתה נוסע אחורנית, אין צורך לחגור חגורת בטיחות וזאת על מנת להבטיח את פעולתו התקינה של הרכב.

אם השוטר נתן לך דו"ח, הוא טעה.

פורסם
על פי תקנות התעבורה, כאשר אתה נוסע אחורנית, אין צורך לחגור חגורת בטיחות וזאת על מנת להבטיח את פעולתו התקינה של הרכב.

אם השוטר נתן לך דו"ח, הוא טעה.

 

יש לך אולי קישור לחוק ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

בדיוק מה שרציתי לומר - חייבים לחגור גם מאחור, אבל לא חייבים לחגור גם כשנוסעים לאחור.

וכן, גם אני לרוב מחנה ברוורס בלי חגורה. זה לא הכרחי, אבל יותר נוח.

פורסם

חניה רגילה- בד"כ עם חגורה.

 

חניה/יציאה מחנייה שמחייבת לסובב חצי גוף (בד"כ כדי לראות בזווית העין האם יש הולכי רגל)- ברור שללא חגורה!

פורסם
חניה רגילה- בד"כ עם חגורה.

 

חניה/יציאה מחנייה שמחייבת לסובב חצי גוף (בד"כ כדי לראות בזווית העין האם יש הולכי רגל)- ברור שללא חגורה!

 

לא נראה לי שאתה צודק כל נסיעה ברוורס פוטרת מחובת חגירת חגורה.

מענין הקישור שהבאתם כי כמה שידוע לי על נהגי מוניות היום כל חלים חובת חגירה, תקנו אותי אם אני טועה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

פטורים מחגורה:

נהג מונית בדרך עירונית.

נוהג בזמן נסיעה לאחור.

אדם שרשות הרישוי פטרה אותו בכתב.

מטעמים רפואיים מצויין ב ר.נ או אישור בכתב מרופא של משרד הרישוי.

מלאו לו 14 שנים ומשקל גופו אינו עולה על 35 ק"ג וגובהו אינו עולה על 1.50.

בוחן נהיגה/ מורה נהיגה המלמד נהיגה על אוטובוס או רכב מסחרי.

עובד שב"כ שבידו אישור בכתב מאת ראש השב"כ.

חייל הנוהג ברכב מבצעי וקיבל אישור מקצין מוסמך.

שוטר הנוהג ברכב משטרתי וקיבל אישור מהמפכ"ל.

הנהג והנוסעים ברכב אשר רשות הרישוי פטרה אותם בכתב מחובה להתקין חגורות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
פטורים מחגורה:

נהג מונית בדרך עירונית למה?

נוהג בזמן נסיעה לאחור למה?

מלאו לו 14 שנים ומשקל גופו אינו עולה על 35 ק"ג וגובהו אינו עולה על 1.50. למה?

זה נשמע כמו הילד המעצבן של "כללית", אבל שוב- למה?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ALX- אני לא כ"כ מסכים איתך, לדעתי תמיד טוב גם מבט פיזי בנוסף למראות [אולי סתם להרגשת ביטחון].

 

eyals05- צודק, אני זוכר את הכלל הזה עוד מהתאוריה.

 

Wonka- קיבלת דוח? נסה לבטל אותו?

פורסם

אלו תקנות התעבורה.

וזה מה שקבע המחוקק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...