Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כניסה לחנייה וחגורת בטיחות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לשאלה החוקית,

אני לא מבין למה זה כ"כ עקרוני לאנשים להוריד את החגורה. זה עולה כסף להשאיר אותה ?

 

מילא שטכניקת סיבוב הראש בנסיעה לאחור היא שגויה (ועל זה היה ת'רד נפרד), אבל נגיד שמישהו מתעקש בכל זאת לעשות משהו שגוי, אז למה לא למתוח קצת את החגורה ולהשאיר אותה מחוברת ?

 

לדעתי זה בכלל לא עניין של יכולת, זה עניין של רצון גרידא. ולמי שלא רוצה, לא יעזרו גם 1000 טיעונים והסברים.

 

 

דני G.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

השוטר לא נתן לי דו"ח , הוא נתן לי אזהרה. שהסברתי לו שהורדתי את החגורה כדי להחנות הוא טען שאסור להוריד חגורה בשום מצב. אני אישית זוכר שמותר להוריד חגורה בזמן רוורס , הוא טען שאין דבר כזה.

 

אני מניח שאף אחד לא מערער על אזהרה , אני יודע שאפשר אבל אני לא חושב שמישהו ימליץ לעשות כך.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אם השוטרים לא יודעים את החוקים אז למה מצפים מהאזרחים?

שוטר ליצן.

 

שאלה, איך אזהרות מתבטאות?

אחרי מספר אזהרות X קורה X?

פורסם

אולי אתם לא יודעים אבל ששוטרנותן דו"ח אזהרה , על הנהג לעוד בכמה קריטריונים.

אחד מהם - הנהג מודה בעבירה.

 

כלומר עכשיו אתה לא יכול לעשות כלום כי על פניו קיבלת אזהרה ואתה מאשר כי ביצעת עבירה.

 

ירון מאיר

פורסם
פטורים מחגורה:

נהג מונית בדרך עירונית.

נוהג בזמן נסיעה לאחור.

אדם שרשות הרישוי פטרה אותו בכתב.

מטעמים רפואיים מצויין ב ר.נ או אישור בכתב מרופא של משרד הרישוי.

מלאו לו 14 שנים ומשקל גופו אינו עולה על 35 ק"ג וגובהו אינו עולה על 1.50.

בוחן נהיגה/ מורה נהיגה המלמד נהיגה על אוטובוס או רכב מסחרי.

עובד שב"כ שבידו אישור בכתב מאת ראש השב"כ.

חייל הנוהג ברכב מבצעי וקיבל אישור מקצין מוסמך.

שוטר הנוהג ברכב משטרתי וקיבל אישור מהמפכ"ל.

הנהג והנוסעים ברכב אשר רשות הרישוי פטרה אותם בכתב מחובה להתקין חגורות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ל'

 

 

תשובה מלאה.

אין מה להוסיף.

 

ירון מאיר

פורסם

בדברי הנהג נרשם " הורדתי את החגורה לצורך רוורס "

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שאלה, איך אזהרות מתבטאות?

אחרי מספר אזהרות X קורה X?

 

אחרי אזהרה אחת (למשך שנתיים).

זאת אומרת שבמשך שנתיים אתה לא יכל לקבל אזהרה נוספת, כל עברה שתבצע על הכביש תקבל עליה דוח.

אזהרה כשמה היא, ללא נקודות ללא קנס, לא ניתן לצבור מספר אזהרות, רק אחת.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אולי אתם לא יודעים אבל ששוטרנותן דו"ח אזהרה , על הנהג לעוד בכמה קריטריונים.

אחד מהם - הנהג מודה בעבירה.

ירון מאיר

 

+1 על דבריו של ירון מאיר.

 

דוח אזהרה ירשם במקרים הבאים:

1.לנהג ותק נהיגה של 5 שנים.

2. בשנתיים האחרונות לא נרשם דוח (בדיקה במסוף המשטרתי).

3. הנהג מודה בביצוע העברה.

4. נסיבות ביצוע העברה אינן חמורות.

5. העברה לא רשומה ברשימת העברות שאסור לרשום דוח אזהרה.

 

דוח מסוג זה ניתן לרשום גם למשתמשי דרך (הולכי דרך,נוסע ברכב).

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני מבין שבקבלת האזהרה הודתי על העבירה ,אבל הודתי שהורדתי את החגורה לצורך רוורס. ואם אתם אומרים שמותר להוריד חגורה לצורך רוורס אז בעצם לא הודתי על עבירה :?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

כתוב במחשב במפורש שזה לצורך הרוורס או שהוא כתב דברים ואתה רק מניח שהוא כתב את מה שאמרת?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תנסה להתקשר או לגשת ליחידת התנועה שבה קיבלת את האזהרה.

תדבר שם עם המפקד של השוטר שרשם לך את האזהרה, תביא איתך העתק של הפקודה הרלוונטית (בלינק שהיה כאן), תאמר למפקד שהשוטר שלו טעה מכיוון שלפי תקנות התעבורה אין כאן עבירה כלל.

כמו כן תבהיר לו שאם הוא לא מבטל את האזהרה אתה מבקש להמיר לך את האזהרה בדו"ח ברירת קנס ותוכיח את הטענה בבית המשפט.

אני מאמין שהוא יעדיף לבטל לך את הדו"ח מאשר להתבזות בבית המשפט.

במידה והוא לא מבטל ומשכתב לך דו"ח ברירת קנס, בקש להישפט ואני בטוח שהתובע יבטל לך את האישום.

אני הייתי הולך למשפט רק על הפרינציפ וכדי להשאיר את העבר התעבורתי נקי (ואם היית זכאי לאזהרה, אז ברור שאתה נהג זהיר וללא דוחות).

בהצלחה, אל תשכח לעדכן מה נסגר.

פורסם

בזה אתה צודק. חשבתי שזה ברור.

לפותח השרשור, תעלה לכאן העתק של נסיבות הדו"ח שקיבלת כדי שנראה בעין מקצועית איך אפשר לעזור לך בצורה הטובה ביותר.

פורסם

רק הערה אחת:

אתם חוגרים חגורה כדי להגן על עצמכם מפני פגיעה. לא בגלל שהחוק מחייב אותכם.

 

זה שהחוק (כנראה) מתיר לנסוע אחורנית בלי חגורה לא אומר שרצוי וכדאי לנסוע אחורנית בלי חגורה.

אני מניח שאתם יודעים, ממש כמוני, שהמחוקק אצלנו לא תמיד יודע מה הכי טוב בשבילנו, וגם שחלק מהחוקים כל כך מיושנים שהם בכלל לא רלוונטיים היום (זוכרים שפעם לא היתה חובת חגירה מאחור? אני מניח שהיתר נסיעה לאחור בלי חגורה הוא מאותה תקופה של ההיתר ההוא).

דווקא כשאתם נוסעים אחורנית, הסיכון לתאונה גדל בגלל המצב ה"לא טבעי". יש תמיד סיכוי שייכנס בי רכב מאחור או כל דבר אחר. אני מעדיף להיות חגור בכל מצב.

וכמו שכבר אמרו, זה ממש לא בעיה למשוך עוד קצת רצועה החוצה על מנת להסתובב אחור בקלות.

למי שעדיין מוריד חגורה לפני תמרון רברס, זה הרגל שקל מאוד וכדאי מאוד לשנות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
כתוב במחשב במפורש שזה לצורך הרוורס או שהוא כתב דברים ואתה רק מניח שהוא כתב את מה שאמרת?

 

במפורש כתוב (בכתב יד) תחת סעיף דברי הנהג נרשם: " הורדתי את החגורה לצורך רוורס "

 

השוטר לא יכל לראות אותי לפני הרוורס כי הוא הגיע מרחוב אחר וראה אותי מהפינה של הרחוב תוך כדי שאני נוסע רוורס.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:

×
×
  • תוכן חדש...