Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה היום יקנה פג'ו 106 דגם XR 1.1.

 

ביום יום אני משתמש בה לנסיעה בין עירונית לא ארוכה במיוחד..

השאלה שלי היא אם פעם בשבוע או שבועיים אני יוכל ליסוע בבין עירוני למקומות דיי רחוקים(נגיד 40-50 דק' נסיעה)

ואם פעם בשנה אפילו יהיה אפשרות ליסוע לאילת..

 

אני יודע שזה אפשרי הנסיעות האלה אבל השאלה אם זה יפגע באוטו בעקבות המנוע ה"חלש"

פורסם

יש לנו בבית פג'ו 205 מנוע 1.1 (זהה לזה שנמצא ב 106 והסקסו).

מבחינת צריכת הדלק אצלי הוא עושה בלי בעיות 17-16 ק"מ לליטר מחוץ לעיר .

בעיר הצריכה משתנה תלוי בפקקים , אופי הנסיעה וכו'.

 

מבחינת כוח, בעיר ובאיזורים מישוריים (גם בינעירוניים) הכוח מספיק בהחלט.

שמגיעים לעליות מבינים שזה לא הרכב המתאים פשוט קשה לו עם עליות המנוע יצלצל וכנראה שיתחמם לך.

 

המזגן בהתקנה מקומית (אלכס) מעמיס מאוד על המנוע הקטן וכדאי לא להשתמש בו ,

מה גם שתפוקת הקירור שלו חלשה ויש הרבה בעיות מסביב למזגן

(נזילות מים מזוקקים לתוך תא הנוסעים ,בעיות חשמל עם המתגים , המנוע נכבה בעת נסיעה עם מזגן ,רדיאטור חימום דורש החלפה כל כמה שנים ,

ובעיקר המזגן גוזל אחוזים ניכרים מכוח המנוע והדבר מתבטא בצריכת הדלק שעולה משמעותית).

 

הרכב שלנו עבר רק 69,000 ק"מ , טופל כל חייו במוסך מורשה פג'ו ,ברצוני להדגיש שהבעיות נובעות לא מכשל באחזקה , פשוט זה המחלות של הרכב ומה שלא ניסתי להשקיע כספים לתקן את המחלות ,הם נשארו.

 

את בעיית ההתחממות בעליות אני ינסה לפתור ע"י נסיעה למוסכניק מומחה (מהפורום) שיראה אם יש משהו נוסף שניתן לעשות.

(הוחלפה רוב מערכת הקירור וגם זה לא עזר).

פורסם

תודה רבה על התשובה..

 

אבל החסרת חלק חשוב..

אני יוכל ליסוע איתו בבין עירוני למקומות דיי רחוקים פעם בשבועיים.. נסיעות של 60-70 קילומטר?

פורסם

אם רכב במצב תקין נסיעה של 60/70 ק"מ לא מזיזה לו. היו לי פיאט 127 (900 סמ"ק), פיאסטה (1100 סמ"ק), שעשו 1000/1500 ק"מ ביום בלי שום בעיה.

פורסם

באיזורים מישוריים (ללא עליות כבדות) אין בעיה לסוע 100 קמ"ש .

אני נוסע המון בבין עירוני ואין בעיה.

 

אבל לדעתי עדיף לקנות את המנוע החזק יותר (1.4 ) ,

אני קניתי את ה 1.1 רק בגלל שזאת היתה הזדמנות חד פעמית. (קניתי אותה עם 33,000 ק"מ מיד ראשונה+ספר טיפולים מלא).

×
×
  • תוכן חדש...