Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך את דעתכם בקשר לקניית IBIZA 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רוצה להגיד לי שה2004 יהיה ממש שונה מה2005 מבחינת הטכנולוגיה?

אני מחליף אותו כל שנתיים

 

נוסע לא הרבה כבר יחסית באזור ה25 אני מאמין אולי אפילו פחות!

אתה בטוח שהשוק שלהן חרא?

הפונטו והיאריס מכוניות שאני לא אוהב את הצורה שלהן :(

 

מה אתה ממליץ?

פורסם

אתה גם לא אוהב את הצורה של היאריס TS? או שיש צורך ב5 דלתות ?

 

מה עם פוקוס 1.6 ידנית 5 דלתות?

 

אגב אני לא חושב שלאיביזה תהיה צריכת דלק כזו גרועה.

 

גיא.

פורסם
אתה גם לא אוהב את הצורה של היאריס TS? או שיש צורך ב5 דלתות ?

 

מה עם פוקוס 1.6 ידנית 5 דלתות?

 

אגב אני לא חושב שלאיביזה תהיה צריכת דלק כזו גרועה.

 

גיא.

 

הפוקוס 1.6 זה אופציה מאוד רצינית שאני חושב כליה

היאריס ts זה הקופה הצורת ספורט הבת זונה?

פורסם

25000 בשנה זה לא מעט ותיקח את זה בחשבון!!!!

 

אין שינוי בין 2004 ל- 2005 מבחינה טכנולוגית , לא לזה היתה כוונתי ,אלא לעניין שאם אתה מחזיק רכב בממוצע שנתיים העסקה לא כדאית ובטח שלא באיביזה .

 

תנסה לשמוע לי עזוב אותך מהאוטו אין תמורה למחיר ובטח שלא בשנת דגם ישנה

 

אני ממליץ בחום על היאריס וגם על הפונטו החדשה (בטיחותית מאוד) גיר אוט' בעל תפעול

 

ידני (SPEEDGEAR)

 

קח בחשבון דבר פשוט בעוד שנתיים תעמיד את הרכב למכירה זה יהיה בדיוק בתום תקופת

 

האחריות בסיאט (שנתיים בלבד) , השוק של הדגם "על הפנים" ובטח שיהיה קשה לך למכור

 

רכב בן שנתיים ללא אחריות ועוד סיאט...

 

 

ותחשוב על זה טוב טוב !!!

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם
הפוקוס 1.6 זה אופציה מאוד רצינית שאני חושב כליה

היאריס ts זה הקופה הצורת ספורט הבת זונה?

 

כן אחשלו, זה הבת זונה.

 

אכפת לך אולי לדבר נורמלי? או שאתה רוצה שכל התשובות שנענה לך יהיו "זה אוטו בן זונה" :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הפוקוס 1.6 זה אופציה מאוד רצינית שאני חושב כליה

היאריס ts זה הקופה הצורת ספורט הבת זונה?

 

כן אחשלו, זה הבת זונה.

 

אכפת לך אולי לדבר נורמלי? או שאתה רוצה שכל התשובות שנענה לך יהיו "זה אוטו בן זונה" :p

 

רוני

 

סליחה אחי לא התכוותי לדבר לא יפה :roll:

פורסם
25000 בשנה זה לא מעט ותיקח את זה בחשבון!!!!

 

אין שינוי בין 2004 ל- 2005 מבחינה טכנולוגית , לא לזה היתה כוונתי ,אלא לעניין שאם אתה מחזיק רכב בממוצע שנתיים העסקה לא כדאית ובטח שלא באיביזה .

 

תנסה לשמוע לי עזוב אותך מהאוטו אין תמורה למחיר ובטח שלא בשנת דגם ישנה

 

אני ממליץ בחום על היאריס וגם על הפונטו החדשה (בטיחותית מאוד) גיר אוט' בעל תפעול

 

ידני (SPEEDGEAR)

 

קח בחשבון דבר פשוט בעוד שנתיים תעמיד את הרכב למכירה זה יהיה בדיוק בתום תקופת

 

האחריות בסיאט (שנתיים בלבד) , השוק של הדגם "על הפנים" ובטח שיהיה קשה לך למכור

 

רכב בן שנתיים ללא אחריות ועוד סיאט...

 

 

ותחשוב על זה טוב טוב !!!

 

אז מה אתה ממליץ אחי?

 

דבר חופשי :)

×
×
  • תוכן חדש...