Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה !!

בגלל שכבר יומיים יורד גשם והכבישים רטובים אין מצב לצאת לכיוונים אז ני מסדר תאוטו מבפנים

אורן נשמה אין מצב שאני יהיה חפר..ולא בכזאת עבודה ועוד ברמת השקעה כזאת

אתה מוזמן לקפוץ לעזור קצת

 

(האוטו נשמע אשששש אני חייב לעלות סירטון שלו עובד )

אני יטפל בבעיה היום

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT

פורסם

מחכה לסירטון לשמוע תצליל של הפנטרה הזאת!!

נראה כולכך טובבב מת לראות תהמשך!

 

בהצלחה בכיוונים!!

[הפסיק הגשם]

Only RWD

פורסם

הגיהנום ממש בפתח!! (בעיות קטנות שנפתרות כל הזמן).

דרך אגב האוטו נוסע (1.2 באר).. וכן הוא נוסע:twisted:

 

דרך אגב אורן אני עכשיו עובד לידך ממש..

אפשרי לקפוץ להגיד שלום אחרי הצהריים או לשבת על אווזי/נאפיס..

פורסם

אורן - תמשיך לעשות צ'אט מהשרשור ואני אכה אותך.

 

ניר - תמשיך להשתמש בנקודות כתחליף לסימני פיסוק ואני אכה גם אותך.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

עידכון נוסף:

האוטו נוסע ונוסע יפה מאוד עכשיו נשאר להריץ אותו ולבדוק שהוא תקין לנסיעה יום יומית.

עד כה אפשר להגיד שהאוטו עושה עבודת קודש, קודח יפה את ההילוכים.

(ניר תעלה סירטונים של האוטו)

שבוע טוב.

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT

פורסם
אז ני מסדר תאוטו מבפנים

אורן נשמה אין מצב שאני יהיה חפר..אשששש

 

לשמוע תצליל

נראה כולכך טובבב מת לראות תהמשך!

 

 

שניכם מוזמנים להתחיל לכתוב בשפה עיברית תקנית ולא בקשקושים שאתם כותבים. אזהרה אחרונה בהחלט!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברק, כמה הרכב שוקל?

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
שניכם מוזמנים להתחיל לכתוב בשפה עיברית תקנית ולא בקשקושים שאתם כותבים. אזהרה אחרונה בהחלט!

 

הבנאדם רשם turbo עם O אז עברית תקנית זה כבר גדול עליו...

מפש איביזה טורבו 2001-2 ה"פ

פורסם
הבנאדם רשם turbo עם O אז עברית תקנית זה כבר גדול עליו...

 

יש אנשים שלא יודעים עברית.. קורה, אל תירד עליהם..

גם אתה לא ידעת מה זה *** (מתחיל באות ה-7) עד שאני הגעתי.:twisted:8)

פורסם

חראם. אני אקשור אתכם אחד לשני. גב לגב, שאפילו לא תוכלו להתנשק.

 

וברצינות, תפסיקו לעשות צ'אט מהשרשור.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
הבנאדם רשם turbo עם O אז עברית תקנית זה כבר גדול עליו...

 

הייתה סיבה הגיונית (גם אם אינפנטילית) לבחירת הכינוי שלו.

נו, מה עם איזה סירטון נחמד? אין לי זמן לנסוע עד אליך בזמן הקרוב לראות את הפדלאה.

פורסם

סופש האחרון היה טיול של מועדון 242. היה אקשן, סירטונים של המפלצת הזאת ב1.6 באר יעלו בהמשך:wink:

(אני יערוך את ההודעה הזאת ויעלה את הסירטונים).


×
×
  • תוכן חדש...