Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה עד עכשיו

שבוע הבא אני רוצה לסיים

תושבת לקולרים של המים מזגן וטורבו

ואז הגדלת צינורות דלק התקנת משאבה

החלפת מצערת התקנת מזרקים סגירת צינורות מים ושמן

לבנות אינלט לטורבו ,לבנות תושבת לכוהל הצתה

התקנת אגזוז

התקנת ניהול ..ולחכות לטיונר למפה ראשונה

בטוח שכחתי עוד מיליון דברים שאני צריך נחכה לראות מה שבוע הבא

ברק תמוןנות חדשותלךללל 111 (Small).jpg

ברק תמוןנות חדשותלךללל 144 (Small).jpg

ברק תמוןנות חדשותלךללל 130 (Small).jpg

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחכה לסיום הפרויקט, בהצלחה!

ניפגש בג'ימקנה הקרובה :evil:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אז ככה אפשר לראות בתמונות את העברת החשמל של הניהול מפתח מקורי שנמצא ברכב המחשב ימוקם מתחת למערכת המיזוג

חיווט החוטים לחיישנים הבאים:

חיישן הצתה המקורי של המנוע

חיישן מים של האלטק

חיישן אויר הממוקם בסעפת יניקה

חיווט למצערת מנוע צעדים

חיווט למזרקים 500CCשל חברת RC

וכמובן למודול הצתה וכוהל

כרגע אני בשלב החיווט שני יסיים אני ישרש את כל הצמה בשרשור תעופתי ופלסטיק מגן

עידכונים בשבוע הבא.

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT

פורסם

היום:

בגלל שהירידה מהטורבו הייתה מגעילה ברמות על זרקתי אותה ובניתי חדשה.

רדיאטור, צינורות מים.מאוורר,הגה כוח,תושבות לצינורות הגה כוח,טיימינג(זה היה יקר מאוד)

משאבת מים חדשה מחוזקת ,מותחן טיימינג 1400שח שחטו אותי!! ,פולי מנוע רצועת אביזרים

וכל מיני דברים שאני לא זוכר כרגע (אין תמונות שכחתי תמצלמה בבית)

 

נישאר:

מדידות לאגזוז ,הרכבת ברקסים צלחות ורפידות חדשות (280 ממ) וצביעה לקליפרים,

צריך למצוא סרן אחורי של איביזה טורבו מה שלא מצאתי עד עכשיו,בוקסות פולוריטן למשולשים

החלפת קו דלק ל8ממ,התקנת משאבת דלק ולסיים להתקין תניהול

מקווה לסיים (:

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT

פורסם

היום נגמרה העבודה על הניהול פיניש לצנרת פליטה וצינורות שמן מים לטורבו

כמו כן הגיעו המופות לצנרת גדישה והפורק תפס את מקומו

מחר יגיעו צינורות מים עמידים בחום ועוד כמה הפתעות

 

מבטיח לעדכן בתמונות בקרוב מאוד

FIAT X1/9 .127.133

GOLF MK2 1.8 TURBO 20 VT


×
×
  • תוכן חדש...