Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש בפורום,

ערב טוב לכם

 

יש לי רכב מאזדה 6 למי שמכיר

 

יש לי את הרמקולים האלו מקדימה ומאחורה

וברצוני להביא עוד מגבר שתי ערוצים לעוד שתי רמקולים

אני מתלבט בין הקיקר או רוקפורד

מגבר 4 ערוצים KX של קיקר 650.4

 

מונו קניתי ביום חמישי SAZ 1500D

 

עכשיו נישאר לי סאב במחיר של עד חמש אלף שקל אפשר לחרוג טיפה אם זה ממש כדאי לי.

תודה רבה לכם חברי פורום יקרים!

פורסם

סאב עד 5 אלף??:shock: בכמעט חצי מחיר אפשר לקנות האבוק או FI Q/BL .וישאר לך 2000+ לאיטום והתקנה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

Cerwin Vega Stroker סאב איכותי וחזק..

 

הא? :lol: אתה לא רציני. אולי הוא קצת חזק, אבל איכותי? :roll:

אחי המליץ על ה-Q, במחיר הזה הייתי מביא דאבל Q מאליקו :twisted: (אבל זה רק אני :wink:).

בכל אופן, תגיד למה אתה מכוון - מערכת איכותית? מערכת מפלצתית? משהו מעורב?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מפלצתי כמה שיותר! אבל שישמעו גם טוב,

ואיטום עשיתי באתחלה אתחלה שהתקנתי את הקומפוננט והמגברים והכל

כמה שכבות טובות של דינמיט אקסטרים (בדלתות קדמיות,אחוריות,גג, ובגז' )

 

ויש לי את המגבר SAZ 1500 למי שמכיר, עכשיו אני מחפש לו סאב מתאים שיתן את התמורה של ה 1500 RMS

ואם יש משהו יותר טוב ממה שהיה לאליקו אני ישמח.

ואני רוצה שישמעו כמה שיותר חזק את הבאסים כי אני חולה על זה. ואוהב שכולם ישמעו אותי כמה כבישים ליפני:twisted::twisted::lol:

פורסם

שיפורי חשמל זה מחר מוכן:)

מצבר אופטימה?:o (פריקה עמוקה)

אלטרנטור אם צריך גם יהיה.

 

אפשר קישור לסאב הזה?

פורסם

סוף סוף בחור רציני.

 

קח לך כזה :http://www.ascendantaudio.com/havoc.php

 

 

ויש גם כאלה:https://ssl.perfora.net/www.ficaraudio.com/sess/utn;jsessionid=154aa4141cd8307/shopdata/0050_Speakers/product_overview.shopscript

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

מה יותר מפלצתי אססין 12 או ארסנל 8?

 

הBTL הוא SPL טהור שדורש תיבה פתוחה וההאבוק 18 ידגיש לך תדרים נמוכים ממש טוב אבל לא יהיה מהיר מספיק כדי לנגן כל מוזיקה.

 

בשני המקרים תיבה ענקים ולא תיכנס בכל רכב.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

×
×
  • תוכן חדש...