Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבת רכב רגיל לרכב שטח - באגי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי שאלה לגבי הסבת רכב.

אני וחברים שלי מאוד אוהבים את תחום המוטוריקה אבל מתוקצבים נמוך לצערי.

לכן חשבנו לעשות משהו ככה קצת פרוע ולהנות בלי השקעה יותר מדי , ולקנות רכב זול וישן (ג'אסטי,205,איביזה וכד')

לחתוך אותו (גג,דלתות וכל מה שאפשר להוריד ממנו - משקל) ולקרוע אותו בשטח עד שתצא ממנו נשמתו לגמרי.

אנחנו חלילה לא מתכוונים לעלות איתו על הכביש, והירידה לשטח מאיזור הבית שלי היא ממש פחות מ 300 מטר נסיעה.

אני שואל אם למשל באגי נוסע מרחק כזה ורואה אותו ניידת, אם היא עוצרת אותו ויכולה לתת לו דו"ח ,

ונניח שלא הייתי כזה שכונתי וקונה באגי מסודר כמו שצריך לשטח, עדיין הייתי צריך לעשות את הנסיעה הקצרצרה הזו לשטח, עדיין שוטר יכול היה לתת לי קנס?

ומה בעצם הופך רכב לבאגי?

הרי הרכב שאני יביא במילא יאבד את הצורה שלו ואני ירתך אליו קורות ברזל... אז אם הוא יראה כמו באגי זה בסדר?

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

דבר ראשון אם ברצונכם לבחור רכב שיספק לכם הנאה מרובה יותר , מומלץ שתחפש באיזה המרכז או הדרום חיפושיות ישנות שצריכות ישור קו (אז בזמנו מצאתי ב 2500 ש"ח) , לא יהיה לך ולחברך צורך בחיתוכים אלא כמה ברגים לפירוק וכל הפח שעל הרכב יוצא כמו לגו , בנוסף להנעה האחורית זו שתתן לכם הנאה כפולה.

 

בקשר לנושא המשטרות , כל עוד הרכב אינו עולה על הכביש והוא נמצא אך ורק בדרך עפר\שטח\שדה , אין בכך עבירה על החוק , כי הרי מבחינתם אינך מסכן אף אחד בדרך בשדה הפתוח ובשטח , גג את הכלבים והחתולי בר שמהלכים שם.

קרו לי ועמיתיי מספר מפגשים עם לנדקרוזרים והילקס משטרתיים בשטח כתוצאה של שוטרים\מתנדבים שהיני מכיר שברצונם היה לבדוק בסך הכל שהרכב אינו גנוב (עקב מכת גניבות הבדואים בדרום הארץ) , זה נגמר בבדיקת רישיונות נהיגה ולהתראות , האירוע קרה לפני כשנתיים.

 

ואין להשוות בין השתיים , יש באגי חוקית בחוק וישנה באגי שלא , הבאגי שאינה חוקית זו הבאגי שכל חובבן קונה פיאסטה ישנה וחותך לה את הגג והדלתות , או כמו ההוא שברח לי השם של שהחליט לעשות אז בזמנו באגי עם פאג'רו קצרה שנת 07 שרק הוציא מהחברה. :roll:

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

גם בשדה ובשטח אתה כן מסכן אנשים, תאר לך שאתה עם הבאגי שלך נוסע ואני עם שלי ופתאום תאונה! איזה ביטוח נפעיל בדיוק במקרה של פגיעה גופנית?

 

ועכשיו תחשוב שיש איזה הולך רגל בשדה או רוכבים עם אופנוע\טרקטורון\סוסים\גמלים, איזה ביטוח תפעיל במקרה של תאונה איתם?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הסיכויים הם ממש אפסיים שתפגוש מישהו בשטח בסיטואצייה של תאונה , אך זה החסרון בבאגי שאינך מבוטח בנושאים הללו במקרה של חס וחלילה סיכוי של פגיעה בשטח , כמו כן הבאגי מהסוג החוקיות שמגיעות מחברות שונות בניגוד לזה אפשרי לבטח אותן (כמו טרקטורון)

 

למרות כל זה איני חושב שמשטרות יעשו משהו בנוגע לשאלת פותח השרשור, הם בקושי אוכפים את החוק בכביש, אז בשטח?:roll:

אני גר כ-4 מטרים מן השטח (מאחורי הבית) ופעם אחרונה שראיתי ניידת שם זו הייתה ניידת סיור של מגב לפני כחצי שנה.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

הבנתי אותך, תודה על התשובה.

עוד שאלה קטנה...

אם אני לא אניע את האוטו עד היציאה לשטח, כלומר יגרור אותו\ידחוף אותו ותראה אותי ניידת, אין לה שום סיבה בעצם לעצור אותי כי אני לא נוהג באוטו בכביש, זה בדיוק באותו סיטואציה אם אני אדחוף מקרר על גלגלים.

מה אתה חושב? אמת או לא?

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

יש לך טעות בסיסית.

 

אסור לך לנהוג באוטו ללא רישוי/אוטו שעבר חיתוכים/הסבות/שינויים וכו' בכל שטח המדינה, לא משנה אם זה בכביש ציבורי או בפרדס או במדבר.

 

פשוט, בשטח הסיכוי להיפגש עם שוטור הוא נמוך יותר, אבל אם זה יקרה, אתה תאכל אותה.

 

 

פורסם

קשה לי להאמין שאני גם אפגש עם שוטר וגם הוא יהיה כל כך מניאק לדפוק אותי שאני נוסע בשטח ולא מסכן איש ( עם כל החולי נפש שמסתובבים היום על הכבישים...)

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

 

פשוט, בשטח הסיכוי להיפגש עם שוטור הוא נמוך יותר, אבל אם זה יקרה, אתה תאכל אותה.

 

ליידעתך הרבה , ובמידה שלדוגמה פותח השרשור או אני פגשתי (לא פעם ולא פעמיים) ג'יפ של מתנ"א (לנדקרוזר שבמידה וירצה לתפוס עבריין בשטח אני לא חושב שהכלי שלהם לא יעשה את העבודה בכמה דקות) שמהלכות להם בשאנטי ורואים עשרות טרקטורונים שילדים בני 16 רוכבים עליהם , באגיים למינהן בשלל צבעים והמינים, והם פשוט ממשיכים הלאה.

הם לא מתעסקים בזה כי זה כנראה לא מעניין אותם , ובטח שלא רוצים לקחת את הסיכון בלנהל מרדף בתוך השטח שנהג הבאגי או הטרקטורון עלול לאבד את חיו כתוצאה מהתהפכות על סלע ענק או וואדי כלשהו.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

אבל גם בכביש לא בדיוק עוצרים טרקטורונים ולא מנהלים מרדפים אחריהם.

זה לא הופך את העיניין לחוקי ומותר.

 

 

פורסם

וזה לא אומר שלא יגיע היום ויתפסו אותם באיזה מבצע כזה או אחר

 

גם למספר חברי פורום לא אומרים כלום על קסנון, אז זה אומר שאם אני אשים גם לי לא יגידו כלום? זה סיכון והשאלה היא אם אתה מוכן לקחת את הסיכון הזה על עצמך.

 

באגי קנוי מהחברה בגדול זה כמו כלוב התהפכות עם מושבים ומנוע, סביר להניח שאם הוא מתהפך הנזג לנוסעים יהיה קטן יותר מאשר בחיפושית או כל עגלה אחרת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא מזמן היה מבצע של המשטרה באזור השרון בו נתפסו כמה וכמה כלים מאולתרים כאלו.

בדרך כלל לא מחפשים את הכלים האלו. מידי פעם עושים "מבצע" ותופסים כמה כלים ואז חוזרים לשגרה. בכל מקרה, חוקי זה לא.

 

אם אין לך בית פרטי עם חניה פרטית בה אפשר לאכסן את הרכב בסוף היום ולטפל בו - זאת בעיה כפולה ומכופלת כי גם השכנים עלולים לעשות לך בעיות כשיגלו גרוטאה מתפרקת, חלודה ומלוכלכת שחונה להם מול הבית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מישהו יודע מה העונש שאפשר לקבל ע"פ החוק אם תופס אותך שוטר נוסע בשטע על באגי "מאולטרת" כזאת מרכב ישן?

(במידה והרכב לא גנוב כמובן)

פורסם

יש מגוון רחב של עברות שאפשר להלביש על מקרה כזה, החל מנהיגה ברכב ללא רישיון רכב בתוקף, דרך נהיגה ברכב ללא ביטוח חובה ועד נהיגה ברכב עם ליקויי בטיחות .

רובן נגמרות בזימון למשפט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...