Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

כנראה שלא נסחתי טוב את השאלה הקודמת שלי, אז הינה:

 

אני מחפש מגבר מונו ומגבר 4 ערוצים, שאמורים להגביר

את הקומפוננט שלי Morel Dotech Ovation 6

ואתה הסאב אינפיניטי שלי שמוציא 300 RMS.

 

התקציב הוא 2.5K לשני מגברים.

הייתי אצל מתקין וזה מה שהוא הציע לי בתקציב הזה:

Hifonics Titan TXi-4406 4-Ch

השני הוא :

Hifonics TXI5006

 

המגברים האלו נכנסו לי ב2.5K לא כולל חוטים והתקנה.

 

השאלה שלי האם יש מגברים יותר טובים/מתאימים לי במחיר הזה מאשר אלו?

תודה לעונים. יום טוב.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

קומפוננט סטנדרט מגיע עם מידבאס טוויטר וקרוס פסיבי שמחלק את התדרים בניהם

להלן "הגברה פסיבית" שימוש ב-2 ערוצים של המגבר

בהגברה אקטיבית לא משתמשים בקרוס ומגבירים אקטיבית את כול האלמנטים

להלן "הגברה אקטיבית" שימוש ב-4 ערוצים של המגבר

 

כיוון שאתה לא יודע מה המונח "הגברה אקטיבית" אני מניח כי אתה מגביר פסיבית

ולכן אתה לא צריך שני מגברים אלא מגבר 4 ערוצים איכותי וחזק ורצוי גם וורסיטלי אם תרצה להגביר סאב ב-2 אום מונו בגישור

אני ממליץ על x-ion160.4 של אודיו סיסטם :

http://www.audio-system.co.il/smod.php?name=line&lid=1

פורסם

אני אגיד לך מה הוא הציע,

הוא הציע שנחבר כביכול את המגבר לקומפוננט, לא כ- 2 לקומפ ו2 לאחוריים ואז לקבל 55RMS לכל יציאה,

אלה לחבר איכשהו (אני לא מבין בזה) רק את הקומפ ולהוציא 110 RMS.

עכשיו, אני לא מבין בזה, אם זה אקטיבי או פסיבי, זה אתה תגיד לי ..

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

מאיפו הגיעו האחוריים.?

לא הזכרתה שיש לך רמקולים אחוריים שאתה רוצה להגביר

יכול להיות שהוא רוצה להגביר את הקומפוננט בגישור =לא מומלץ

או להגביר ב-2 אום סטריאו = לא ברור למה.

 

אם יש לך רמקולים 6X9 אחוריים ,חבר אותם להגברה של ה-HU

ורכוש מגבר 4 ערוצים עבור הקומפוננט והסאב.

פורסם

נשמע כאילו הוא מדבר על גישור, בכל מקרא אם אתה מתכוון להגביר זוג קומפוננט + אחוריים + סאב

אז כן מגבר 4 ערוצים + מונו .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

זה כניראה גישור...

יש ברכב רמקולים אחוריים בדלתות, 6.5"

לא שאני קניתי...

הרעיון היה לחבר רק את הקומפוננט הקדמי (המורל) כדי שיתן יותר עוצב/איכות, (110 RMS במקום 55)

ועוד מונו לסאב.

 

מה דעתכם? ומה אתם מציעים לעשות?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אני ממליץ לך בחום להיסגר על טיפה על האופן שבו אתה רוצה להפעיל את המערכת שלך לפני שתקנה כל מגבר שהוא.

 

למה "לנצל" מגבר 4 ערוצים, שהוא גם ככה לא מהשורה הראשונה, ולגשר אותו לקומפוננט ? לא יותר פשוט וזול לקנות מגבר 2 ערוצים?

 

אני הייתי ממליץ לך לקנות מגבר 4 ערוצים איכותי שיוכל להגביר גם את הקומפוננט באופן איכותי וגם את הסאב באופן מספיק חזק.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יש משהו כזה שיכול להיכנס בתקציב שלי 2.5K ?

אם כן אשמח לדעת עוד פרטים ודגמים...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אין לי מושג,

הדגם של ה HU שלי במחתימה, תגיד לי איך בודקים ואני אבדוק...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

לא ניתן לגשר יציאות ה HU, מהסיבה שהוא לא מיועד לכך.

בהנחה כי הרמקולים האחוריים יוגברו ע"י הרדיו דיסק, הייתי קונה מגבר 2 ערוצים לקומפ' ומונו לסאב.

בתקציב של 2.5K אין בעיה למספר אופציות לא מבוטל.

מתחדשת*

פורסם

חסר ?

סאנדאון SAX100.4D- 2 ערוצים מוקצים לקומפוננטים, כל קומפוננט מקבל 120 RMS, ועוד שניים בגישור מגבירים את הסאב.

סלסטרה FA475- אומנם הסדרה הבסיסית של סלסטרה אבל מי ששמע אותו מותקן ברכב שלי איזה איכות מופקת מהמגבר הזה.

אודיסון LRX4.1 נכנס בתקציב כיד שניה.

ג'נסיס סדרה III 4 ערוצים שרועי מוכר, אומנם קצת מלא התקציב אבל מאוד איכותי.

 

בטוח שלא חסר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לגבי הסאנדאון SAX100.4D

מה הוא מוציא בגישור לסאב? כמה RMS הכוונה?

ואיפה אפשר לקנות את המגבר זה?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...