Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים, היום הוחלט בכנסת בעקבות בקשה של תלמידי כיתה י"א ו-י"ב להעלות את זמן הבחינה המעשי ל-40 דקות (מיותר לציין שהידע שלהם במכוניות, נהיגה, ובטיחות שווה לידע שלי בניתוחי מוח). אנו רואים עד כמה רחוק יכול ללכת משרד הרישוי כדי להוציא עוד כסף.

חברים יקרים: יש לי הצעה.

שפרו את הרמה של הלימוד, ולא את מבחן הנהיגה. אני נהג חדש, וכל מה שאני לומד זה מאבא שלי שיש לו 30 שנה רשיון. המורה שלי לא לימד אותי מה לעשות שהתחת של האוטו ניזרק, ומה לעשות שיש או אין abs ברכב. תתחילו להקפיד על דברים אחרים במקום להקפיד על "החזקת הילוך בצומת" (שדופקת את הקל'ץ ולא מביאה שום תועלת, להיחפך) ועוד הרבה דברים.

איתמר.

פורסם

חחח :lol: אני מבטיח לך שאף אחד מחברי הפורום פה הוא לא בכיר במשרד התחבורה או בוחן או אחד מתלמידי הי"א שביקשו להעלות את זמן הבחינה :lol:

 

אני מסכים עם הדעה שלך אבל אני לא מבין כ"כ איך היא מתקשרת להודעה שלך ולנושא עצמו... אבל אם זה יעשה לך טוב אני לא אבקש מהבוחן שלי שיעשה לי בחינה של 40 דקות וגם לא לבד (כן גם אני קראתי את הכתבה :lol: ).

 

תומר.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
"החזקת הילוך בצומת" (שדופקת את הקל'ץ ולא מביאה שום תועלת, להיחפך) .

איתמר.

 

 

 

דווקא כן תורם.

לבטיחות.

 

כאשר אתה עם הילוך משולב, יהיה לך סיכוי יותר גבוה להתחמק מרכב שמגיע מאחור במהירות כי יקח לך פחות זמן להתחיל לזוז, וגם אם במקרה יכנסו בך מאחור, אם תעזוב את הדוושות מהמכה, רוב הסיכויים שהאוטו יכבה ויעצר ולא יגלוש לתוך הצומת.

 

יובל.

פורסם
"החזקת הילוך בצומת" (שדופקת את הקל'ץ ולא מביאה שום תועלת, להיחפך) .

איתמר.

 

 

 

דווקא כן תורם.

לבטיחות.

 

כאשר אתה עם הילוך משולב, יהיה לך סיכוי יותר גבוה להתחמק מרכב שמגיע מאחור במהירות כי יקח לך פחות זמן להתחיל לזוז, וגם אם במקרה יכנסו בך מאחור, אם תעזוב את הדוושות מהמכה, רוב הסיכויים שהאוטו יכבה ויעצר ולא יגלוש לתוך הצומת.

 

יובל.

 

אז בעלי רכב אוטומטי אוכלים אותה בכל מקרה, לא כן ?

פורסם
"החזקת הילוך בצומת" (שדופקת את הקל'ץ ולא מביאה שום תועלת, להיחפך) .

איתמר.

 

 

 

דווקא כן תורם.

לבטיחות.

 

כאשר אתה עם הילוך משולב, יהיה לך סיכוי יותר גבוה להתחמק מרכב שמגיע מאחור במהירות כי יקח לך פחות זמן להתחיל לזוז, וגם אם במקרה יכנסו בך מאחור, אם תעזוב את הדוושות מהמכה, רוב הסיכויים שהאוטו יכבה ויעצר ולא יגלוש לתוך הצומת.

 

יובל.

 

 

 

יש בזה קצת היגיון, אבל אתה מדבר שטויות! אם מישהו יחזור עליך ריוורס? כאילו זה מין חוק מטופששששש..

אבל גם כך אחרי הבחינה המעשית כולם שוכחים מזה בכלל

פורסם
ומי בידיוק ה :loco: :loco: :loco: **** האלה שביקשו את זה???????????

 

בא לי לקלל עכשיו אז הלכתי להרגע.....

 

ה :loco: שמבקשים את זה הם *הטסטרים, ואם היה לך רישיון היית יודע את זה.

 

*טסטר (בהנחה שלא פגשת בחיים שלך מישהו כזה) -זה לא המברג של אבא. זה השמן שיושב לצידך במבחן עם יד מחוץ לחלון ויד על המשענת ראש שלך, ואומר לך לאן לנסוע.

פורסם

למה שמישהו יבקש דבר כזה? למי יש סיכוי לעבור טסט ככה? 40 דקות לנהוג בלי פאשלה?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
למה שמישהו יבקש דבר כזה? למי יש סיכוי לעבור טסט ככה? 40 דקות לנהוג בלי פאשלה?

 

הטסט שלי היה 40 דקות. אבל נתתי לטסטר תחושבת ביטחון אז הוא הוציא עיתון והתחיל לקורא ואני שמעתי רדיו איתו, והוא התעקש על תחנה 96.6... לך תבין אותו

×
×
  • תוכן חדש...