Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

יש לי סיטרואן קסנטיה טורבו דיזל שנת 99.

ברכב הוחלף גג לפני שקניתי אותו (לפני כשנה וחצי).

1. הרכב כיום ללא טסט - לא חידשתי אותו לאחר שפחח רכב בדק אותו והתברר לי עניין הגג.

2. צריך לתקן חלון חשמל אחד

3. צריך להחליף ריפוד גג מתפרק.

4. סביר להניח שאצטרך להחליף טורבו בקרוב - יש שריקה לא נעימה מהכיוון.

 

האם כדאי להחזיר אותו לכביש או למכור אותו לחלקים?

הסכום שהושקע בקניית הרכב ובטיפולים עד היום מגיע לכ 25,000 ש"ח.

 

תודה.

פורסם

1. האם הגג, פרט להיותו נת"ב בטיחותי, מהווה בעייה אחרת?

2. עלות נמוכה מאוד בקניית מנגנון חדש מפירוקיה.

3. יש תמונות?

4. שוב, אפשר להביא מפירוק בעלות נמוכה יחסית.

 

לשרוף בטוח לא, מקסימום תמיד אפשר למכור, אפילו לסוחר ולהרוויח כמה גרושים בחזרה.

פורסם

תשרוף, תשרוף.

 

לאחר מכן פתח יד 2, ופרסם מודעה בזו הלשון:

 

למכירה סיטרואן קסנטיה טורבו דיזל שנת 99, במצב מצויין.

 

:lol:

פורסם

תבינו, אם אני עושה טסט, למראית עין אפשר להמשיך לנסוע ברכב ללא בעיה, כך נסעתי עד שנגמר הטסט(לפני כ 4 חודשים).

פורסם

הרכב הזה לא שווה שום השקעה! זה דגם נבלה, לא מוצלח ומכוער. יש כאלה, חולי סיטרואן, שיגידו לך לשפץ ולהמשיך להשקיע בדראק הזה. אני חושב שאתה צריך לוותר ולהתקדם לרכב נורמלי. עלויות טיפול/תיקון לרכב הזה מטורפות, הרכב לא אמין בצורה מטומטמת. אני מדבר מנסיון מר של חבר עם הרכב הזה. הוא החליף פעמיים מנוע ו3 פעמים גיר. השקיע יותר מ50 אלף שח על הרכב ומכר ב10K. ב10K הייתי שורף אותו במרכז העיר בשביל שירד הכאב הנפשי ובשביל להראות לצרפוקקים שהם מייצרים זבל. :twisted:

פורסם

יש לי חבר שמכר רכב בחלקים במיר יותר גבוהה ממחיר מכירה.

חלק - חלק. זה צריך מנגנון, זה צריך מצערת, זה צריך עוד איזה חלק.

כדאי לבדוק. לא הייתי ממשיך. תמיד צריך לדעת להגדיר גבול ל STOP-LOSS

פורסם

למרות שאני רוצה לראות אותו נשרף XD אין לך דרך כל שהיא לפרק ולהרוויח עליו אפילו קצת ? לא חבל על ה25 שהלכו כבר ?

למרות שאם אתה כבר מחליט לשרוף בבקשה סרטון :)

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

קח עצה - תפרק כל מה שעדיין תקין ותפרסם אותו למכירה בכמה שיותר אתרים ובעיקר ביד 2.

אני מאמין שאם יש הרבה חלקים זה יגיע ל2000 שקל ואפילו יותר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

איך הגעת ללישרוף , תעשה ממנו רווח קטן אך לפחות משהו מחלקי חילוף או במכירת הרכב לברזל.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...