Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ב 306 כשמנסים לאותת נשמע זמזום חזק ואין איתות (שני הצדדים).

אחד הממסרים בתא הפיוזים מזמזם.

 

החלפתי את הממסר באחד חדש מקורי והבעיה עדיין קיימת.

ברגע הראשון אחרי החלפת הממסר האיתות עבד ומיד חזר לזמזם.

 

האם יש למישהוא רעיון למקור הבעיה?

האם יש המלצה לחשמלאי טוב באזור המרכז (ת"א\חולון)?

 

תודה נתן.

פורסם

אכן , אם האיתות מצוקה עובד - אז הריליי עצמו של האיתותים עובד כראוי והאשם הוא בידית ברוב הסיכויים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

אז פשוט מחליפים ידית?

אם כן, איפה מומלץ לקנות \ להחליף?

 

דברים פשוטים אני עושה לבד (קונה אצל ג'אן בד"כ).

פורסם

לפני שאתה מחליף ידית, כדאי שתבדוק את כפתור איתות המצוקה עצמו, מנסיון ייתכן והבעיה היא בשחרור לא מושלם או לא תקין שלו.

(נתק את החיבור מאחורי הכפתור ובדוק אם ידית האיתות חזרה לתפקד)

במקרה שאכן הבעיה בידית האיתות כדאי שתעיין בקישור הבא:

http://motorica.net/viewtopic.php?t=389

פורסם
לפני שאתה מחליף ידית, כדאי שתבדוק את כפתור איתות המצוקה עצמו, מנסיון ייתכן והבעיה היא בשחרור לא מושלם או לא תקין שלו.

 

רק כדי לוודא שהסברתי את עצמי:

הבעיה היא באיתות רגיל, איתות מצוקה פועל תקין.

 

אתה אומר בעצם שיתכן ש איתות המצוקה לא שוחרר כראוי ולכן האיתות לא עובד טוב?

 

תודה על הלינק, מגניב.

 

נתן.

  • ספונסר פורום
פורסם

בעת ניתוק של מתג החרום,האיתותים לא יעבודו כלל.

הבעיה היא במתג החרום,

בצע בדיקה פשוטה,הפעל את האיתות לאחד הצדדים,ולחץ ממש בעדינות על מתג החרום,אם האיתות חוזר לעבוד בצורה תקינה,החלף מתג חרום.

בברכה,אורן

פורסם

תודה רבה!

הבעיה נפתרה.

 

אכן לחיצה עדינה על הכפתור גרמה לאיתות לעבוד.

 

60 ש"ח עבור לחצן חדש אצל ג'אן וכמה דקות עבודה (פירוק פנל פלסטיק מסביב לשעון זמן, פרוק שעון, שליפת לחצן והחלפתו) והאיתות חזר לפעולה.

 

תודה על תשובה ואבחון מדויקים ומהירים.

נתן.

×
×
  • תוכן חדש...