Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיקי ידידי תתחדש, אני עוד זוכר לך את הטיפ שנתת לי על ה-S80 (שהתחרטתי בשניה האחרונה בסוף).

S60 רכב מדהים ! אני מבין שמדובר בדגם SE בעל 140 כח סוס כן ?

נחשב לדגם מוצלח מאוד, רכב יפה, מרשים, איכותי ובקרוב תבין מה זה וולוו, תיזכר קצת בימים עם ה-A6 :)

 

בהצלחה !

 

משה

פורסם

תודה על האיחולים. אכן, למרות מחסור-מה בכוח והעדר תמוה ומטריד של גיר בעל שליטה ידנית (טיפטרוניק וכו') הרכב בהחלט מרגיש איכותי מאוד, במיוחד לאור הדונמים של עור בכל מקום וגימור העץ. אין בכלל מה להשוות לדגמים מ-2001-2004, שנראים הרבה יותר פשוטים. מצד שני, למושבי הספורט המשודרגים והמעובים יש מחיר בדמות מרחב רגליים מצומצם מאחור, אבל לבנות שלי זה ממילא לא משנה (באופן מפתיע, לילדים בגיל שנתיים וארבע יש רגליים קצרות משמעותית משל מבוגר! הידעתם?). בכל זאת, לקבל רכב שכזה במחיר של מאזדה6 בסיסית זה לא רע...

 

שבוע טוב לכולם, מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

זה אפילו מצויין בהיתחשב שהמחיר של האקורד המפוארת חוצה את קו ה270K ש"ח :shock:

מאזדה 6 פרימיום עולה היום באיזור ה190 ככה שאין פה בכלל מה לחשוב, הוולוו מנצחת אותם בנוק אאוט (במידה ואתה מוותר על הסאן רוף)

פורסם

אין לך מה לשכנע אותנו, העיקר שאתה מרוצה, זה הכי חשוב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תודה על האיחולים. אכן, למרות מחסור-מה בכוח והעדר תמוה ומטריד של גיר בעל שליטה ידנית (טיפטרוניק וכו') הרכב בהחלט מרגיש איכותי מאוד, במיוחד לאור הדונמים של עור בכל מקום וגימור העץ. אין בכלל מה להשוות לדגמים מ-2001-2004, שנראים הרבה יותר פשוטים. מצד שני, למושבי הספורט המשודרגים והמעובים יש מחיר בדמות מרחב רגליים מצומצם מאחור, אבל לבנות שלי זה ממילא לא משנה (באופן מפתיע, לילדים בגיל שנתיים וארבע יש רגליים קצרות משמעותית משל מבוגר! הידעתם?). בכל זאת, לקבל רכב שכזה במחיר של מאזדה6 בסיסית זה לא רע...

 

שבוע טוב לכולם, מיקי

 

מיקי, קודם כל איחולים על הרכישה עשית אחלה עסקה אבל אם היה אפשרות לרכוש את גרסת ה-R הייתי קונה לי אחת חבל שלא מייבאים. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
מיקי ידידי תתחדש, אני עוד זוכר לך את הטיפ שנתת לי על ה-S80 (שהתחרטתי בשניה האחרונה בסוף).

S60 רכב מדהים ! אני מבין שמדובר בדגם SE בעל 140 כח סוס כן ?

נחשב לדגם מוצלח מאוד, רכב יפה, מרשים, איכותי ובקרוב תבין מה זה וולוו, תיזכר קצת בימים עם ה-A6 :)

 

בהצלחה !

 

משה

 

 

אני מקווה שאתה זוכר לטובה... לך תזכור בגילי איזה שטויות אני אומר :)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
מיקי, קודם כל איחולים על הרכישה עשית אחלה עסקה אבל אם היה אפשרות לרכוש את גרסת ה-R הייתי קונה לי אחת חבל שלא מייבאים.

 

 

דווקא גירסת הR מאכזבת מאוד לעומת המתחרות בטווח המחירים שלה, הייתרון היחיד זה שהיא סולידית משמעותית מכולן.

(וכן, נהגתי עליה לא מעט והיתאכזבתי לעומת הM3 וחברותיה.)

×
×
  • תוכן חדש...