Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

אני מעוניין להתקין באוטו שלי רמקולים קומפוננט מקדימה.

אין לי מגבר, וההד יוניט הוא של פיוניר שמוציא 50 (22 RMS).

אני יודע שללא מגבר לא שווה להתקין קומפוננט, אבל איך שאומרים דברים טובים באים טיפין טיפין, אז עכשיו יש כסף לקומפוננט ואח"כ נראה

אז שאלות:

1. באוטו שלי (מצורפת תמונה) יש תא איחסון לאורך הדלת הקדמית, ואין הכנה לרמקול. מה שאני רוצה לשאול זה האם יש איזשהו קיט כזה שמתלבש במקום התא הזה? ברור לי שגם צריך לקדוח בדלת, אבל אני לא רוצה לעשות סתם טבעת MDF כזאת ושזה יראה מאולתר.

2. איזה קומפוננט מומלץ בתור בינוני-טוב? התקציב שלי עומד על 1000.

 

(וגם אם מישהו מכיר מתקין טוב באיזור המרכז אני מאוד מאוד אשמח!)

 

תודה לכולם! :D

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם
שלום חברים!

אני מעוניין להתקין באוטו שלי רמקולים קומפוננט מקדימה.

אין לי מגבר, וההד יוניט הוא של פיוניר שמוציא 50 (22 RMS).

אני יודע שללא מגבר לא שווה להתקין קומפוננט, אבל איך שאומרים דברים טובים באים טיפין טיפין, אז עכשיו יש כסף לקומפוננט ואח"כ נראה

אז שאלות:

1. באוטו שלי (מצורפת תמונה) יש תא איחסון לאורך הדלת הקדמית, ואין הכנה לרמקול. מה שאני רוצה לשאול זה האם יש איזשהו קיט כזה שמתלבש במקום התא הזה? ברור לי שגם צריך לקדוח בדלת, אבל אני לא רוצה לעשות סתם טבעת MDF כזאת ושזה יראה מאולתר.

2. איזה קומפוננט מומלץ בתור בינוני-טוב? התקציב שלי עומד על 1000.

 

(וגם אם מישהו מכיר מתקין טוב באיזור המרכז אני מאוד מאוד אשמח!)

 

תודה לכולם! :D

 

למה שלא תקנה קודם מגבר?

פורסם

שכחתי את התמונה, עכשיו אני מצרף.

 

מדובר סטארלט.

 

לא שווה לי לשים מגבר כי: א. אין לי סאב, ב. כי אין רמקולים טובים מקדימה.

 

אחרי שיהיו רמקולים טובים, נתקדם הלאה...

toyota_starlet_d.JPG

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם

אין לך הרבה ברירות.

או שאתה בונה קיק-פאנלים ואז אתה יכול למקם שם את הרמקולים.

או שאתה עושה בניה בדלת לרמקול - מה שאומר השקעה גדולה ויקרה.

 

מה המיקום המקורי באוטו לרמקולים ואיזה מידת רמקולים יש שם ?

מה הדרישות שלך מהמערכת באוטו ? למה אתה שואף להגיע ?

כמה אתה מתכנן להשקיע בהמשך ?

 

 

דרך אגב ההגה לא קצת הפוך באוטו שלך ? :wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
שכחתי את התמונה, עכשיו אני מצרף.

 

מדובר סטארלט.

 

לא שווה לי לשים מגבר כי: א. אין לי סאב, ב. כי אין רמקולים טובים מקדימה.

 

אחרי שיהיו רמקולים טובים, נתקדם הלאה...

 

בעעעעעעעעעע....

למה יש לך הגה בצד ימין ????? :roll:

×
×
  • תוכן חדש...