Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2009


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השבוע נצפה בכביש ב"ש -דימונה נוסע.. משאית מגירוס יפיפיה עם לוחית רישוי "רכב אספנות".

לצערי לא היה לי איך לתעד את הדבר המדהים הזה.

 

כמו כן במסוף מטענים "קונטראם" אשדוד, עדיין עומדת (ומתפוררת לצערי הרב) החיפושית קבריולט שממתינה לבעלים (העסוק?) שיציל אותה.

כמו כן עומדת שם פורד מוסטאנג שנות ה 60\70 צבע אדום קבריולט במצב לא מזהיר במיוחד ממתינה לשחרור.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 524
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוקי מה שאתה מתאר כאן זה חוקי בכלל?

זה לא נחשב זיוף?

 

על הפיאט 127 שלי למשל רשום אומנם פיאט , אך כשפותחים את מכסה המנוע מתגלה לוחית ועליה רשום באנגלית כמובן "סיאט ספרד"

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טנדר ישן (שברולט?) בלוד,

משהו שלא הצלחתי לזהות - באחד המוסכים של פתח תקוה

 

הרכב נראה לי בהחלט פיאט בלילה

רכב מיוחד ונדיר מאד.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציעו לי 2 ב.מ.וו 700 במחיר של 10,000 ש"ח לרכבים יש רשיונות אבל הם לשיפוץ בנוסף יש רכב ללא רשיונות לחלקים ועוד חלקים שהגיעו לשיפוץ. רציניים בלבד יקבלו מס' טלפון בפרטי אין לי קשר לבעל הרכב אך אין לי עניין שיטרידו אותו במשפטים של 5 אני בא לקחת כי הוא לא מעוניין. הוא רוצה למכור הכל בעסקת חבילה.

 

גם 5 זה מעל ומעבר!

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם 5 זה מעל ומעבר!

חן.

ראיתי כבר מכוניות בחיים שלי.

3 מכוניות + חלקים ב 10,000 ש"ח לא נראה לי מוגזם. מה שכן קונה רציני שיגיע אליו למושב אולי יוכל להסתדר איתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט 78, 1.3, ידנית, למכירה ב-2000ש"ח בלוח WINWIN.

 

http://www.winwin.co.il/Cars/Search/SearchResults/Page.aspx?search=dae286e0c70d30245c06e7fed5459341

 

נכון, הפרסום מלפני חודש וחצי, אבל מי יודע... אולי היא לא נמכרה עדיין.

בתמונה היא ניראית מצויין.

פסט 78.JPG

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט 78, 1.3, ידנית, למכירה ב-2000ש"ח בלוח WINWIN.

 

http://www.winwin.co.il/Cars/Search/SearchResults/Page.aspx?search=dae286e0c70d30245c06e7fed5459341

 

נכון, הפרסום מלפני חודש וחצי, אבל מי יודע... אולי היא לא נמכרה עדיין.

בתמונה היא ניראית מצויין.

הוא בטוח לא מכר אותה כי היא מפורסמת אולי איזה שנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שסיאט רכשו את קו היצור לא נראה לי שפיאט יכלו לאמר משהו בכלל. פיאט אף פעם לא היתה בעלים של סיאט אלא רק עשתה איתם שיתופי פעולה ברמה זו או אחרת.

ראה דוגמת ה127 שעם הזמן הפכה למיורה עד שנעלמה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שסיאט רכשו את קו היצור לא נראה לי שפיאט יכלו לאמר משהו בכלל. פיאט אף פעם לא היתה בעלים של סיאט אלא רק עשתה איתם שיתופי פעולה ברמה זו או אחרת.

ראה דוגמת ה127 שעם הזמן הפכה למיורה עד שנעלמה לגמרי.

 

באמת חשבתי שסיאט נקנו ע"י פיאט, אבל אוקיי, השאלה עומדת בעינה - האם היה הבדל כלשהו בין ה-124 הספרדית לאיטלקית?

 

כשלאדה קנו את פס הייצור של ה-124 ידוע לי שהם ערכו פה ושם שינויים (שבעיקר השפיעו לרעה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה תקופה, בה פיאוט היו בעלים של סיאט.

 

כלומר בהתחלה היה שיתוף פעולה וייצור דגמים ברישיון, אחר כך השתלטות מלאה של פיאט על סיאט, ולאחר מכן פיצוץ והליכים משפטיים.

 

ואז סיאט עברה לבעלות ממשלת ספרד, ונאסר עליה לייצר דגמים של פיאט.

 

כך נולדו מוצרים כמו סיאט רונדה, וסיאט פורה, כלומר פיאטים, שעברו שינויי עיצוב כאלו ואחרים.

 

לגבי לאדה -

 

הרוסים לא קנו פס ייצור של דגם מתיישן, שעבר זמנו, והופסק ייצורו במפעל מקור, כמו שרבים חושבים לפעמים.

 

הם קנו רישיון לייצור פיאט 124, כשהדגם הזה היה עוד חדש יחסית (איזור 1970), והיה בשיא היצור על יד פיאט עצמה.

 

פיאט, וגם יצרנים אירופאיים נוספים שלחו מספר מכוניות לרוסיה לבחינה, ולבסוף נבחרה פיאט 124, למרות שלא הייתה מודרנית (עדיין הנעה אחורית), כמו הרנו 12 למשל, שגם השתתפה במכרז של ממשלת רוסיה.

 

לבקשת הרוסים, הוכנסו מספר שינויים בפיאט 124 המקורית. מטרת השינויים היתה התאמת הרכב לתנאים מקומיים, והם לא היו "שינויים לרעה". אני לא זוכר את כל השינויים שהוכנסו, אבל מה שאני זוכר זה החלפת ברקס אחורי מדיסק לתוף, מנוע שונה עם גל זיזים עליון (הנפח נשאר אותו דבר), קלאץ' גדול יותר, מרווח גחון גדול יותר, מתלים חזקים יותר, סרן אחורי שונה, ועוד דבר קטן ונחמד- בפגוש הקידמי הוסיפו פתח ל"מנואלה" להתנעה ידנית של המנוע. בסה"כ היו כמה מאות שינויים.

 

יש לציין שכל הדברים האלו עלו במהלך מבחני דרכים שעשו הרוסים לפיאט 124, הם דרשו מהאיטלקים לתקן אותם לפני תחילת הייצור, וכך היה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...