Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע חברים ?

אני נוסע על קטנוע קטן ופשוט 50 סמ"ק.

חניתי על המדרכה מול הבית של חבר שלי בתל אביב.

לאחר כשעתיים הופתעתי לגלות דו"ח חנייה על סך 500 שקל !

בהערות היה כתוב שלא השארתי מקום לעגלה לעבור על המדרכה.

העניין הוא שחניתי ממש על שפת המדרכה (כחול לבן) במיוחד לא להפריע להולכים רגל העוברים שם.

יותר בקצה המדרכה אין אפשרות לחנות!

 

הדוח הזה הגיוני?

כמה מקום בעצם היה מצפה שאני אשאיר שם? כלומר אומנם המדרכה די צרה אבל חניתי ממש על הקצה.

ואין אפשרות בחיים לתת יותר מרווח ממה שנתתי.

כדאי לציין שאין שום תמרור ברחוב שאוסר על חניית אופנועים וקטנועים.

פורסם

ככלל, חניית כלי רכב אסורה על המדרכה, לרבות דו"ג (אלא אם נאמר במפורש אחרת, ואז מוצב תמרור לשם כך).

ברוב המקרים מתעלמים מדו"ג אם כי לא חייבים לעשות זאת, בעיקר כי הם לא מפריעים לתנועת הולכי-רגל על המדרכה וגם כי משקל דו"ג פחות הרסני למדרכות (בעיקר לישנות).

המדרכה קודם כל נועדה להולכי רגל. אם אתה חונה על המדרכה ומקפח זכותו של הולך רגל - מגיע לך דו"ח. לא משנה אם המדרכה צרה או רחבה ושחנית ממש על הקצה. קודם כל תן להולכי הרגל את זכותם.

הולכי רגל, לרבות כסאות גלגלים, קלנועיות, עגלות ילדים ולא לשכוח שיש גם עגלות תאומים.

 

RON23,

בת"א לא חסרים רחובות כאלה, הנה לך עוד שני רחובות שאתה צפוי לקבל בהם דו"ח מאותה סיבה: זנגוויל ומנדלשטאם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כמו כן ניתן לקבל דוח על חניה אופנוע על המדרכה כאשר במקום יש חניה ברורה ומוסדרת לאופנועים.

בת"א כדאי מאוד להקפיד על הנושא הזה, האכיפה לגבי "עברת" החניה הוא מהמחמירים ביותר.

להבא תנסה למצא מדרכה רחבה יותר, כך לא תסתכן בקבלת קנס, גם אם הדבר דורש חניה רחוקה יותר עבור הקטנוע.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אח שלי גר בת"א באותה דירה כבר כמה שנים. כל יום הקטנוע מחנה מול הבית באותה נקודה.

יום אחד, כמו שקרה לך: קנס.

 

למה? ככה.

 

יצויין שמול הכניסה לבית יש מפרץ חניה המיועד לדו"ג, ושדו"ג לעולם אינם חונים בו, תמיד על המדרכה ליד.

אני רוצה לראות מי האימבציל שיחנה אופנוע על הכביש בין מכוניות. הסיכוי לחזור ולמצוא אותו עדיין על 2 גלגליו שואף לאפס.

 

בקיצור או שתשלם או שתנסה להתיש את העירייה במכתבים, מה שבא לך.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

מצד אחד מעצבן, מצד שני אם באמת אין מעבר לעגלה של ילד זה יכול להיות בעייתי.

 

גרשון - חברים שלי בעיקרון מחנים את הקטנוע בין 2 רכבים חונים בד"כ ולא על המדרכה, בינתיים אף פעם לא הפילו אף קטנוע. רק פעם אחת הזיזו טיפה אחד מהם (כנראה הרימו אותו או משהו) אבל לא נפל אף פעם.

פורסם

אם עוברת שם אמא צעירה ובגללך היא צריכה להוריד את העגלה לכביש ולסכן את עצמה ואת התינוק אז זה הגיוני, אפילו מאוד.

בתל אביב יש המון מקומות ייעודיים להחנות את הקטנוע על הכביש, תחנה שם, לא יקרה כלום אם תצעד 20 מטר ולא תחנה על הבית של חבר שלך.

פורסם

בשנת 1989 היה לי סוזוקי X 50 סמ"ק , אני ועוד חבר החנינו את האופנועים באיזור כיכר אתרים ,ללא כל הפרעה ,במקום רחב מאוד ללא כל הפרעה להולכי רגל , שחזרנו לאופנועים החבר קיבל 250 שקל ולי הפקח לא נתן למרות שהאופנועים היו צמודים.

 

מה שמסביר שאין הגיון אצל הפקחים , פשוט לא היה לך מזל. אם אתה תושב העיר תנסה לערער על זה ואם זאת פעם ראשונה יש סיכוי שיוותרו לך , לך לעיריה עם הדוח.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אצלנו בעיר, רוכב אופנוע החנה את האופנוע שלו - Honda CBR (600 סמ"ק) על המדרכה, חסם לגמרי מעבר של הולכי רגל, וקיבל הודעת תשלום קנס בסך 500 ש"ח, כך שבתל אביב, כשמצב התנועה והחניה הרבה הרבה יותר גרוע, הכל אפשרי.

Xbox12341

פורסם

לחנות על המדרכה לכל רכב מותר! הענין הוא שצריך להשאיר מטר אחד מהמדרכה

בשביל הולכי רגל. לכן יכול להיות שהעמדת את האופנוע על המדרכה ולא נשאר מטר להולכי

רגל, לכן הדו"ח חוקי, כמו שאמרו תנסה אולי יבטלו לך...

בהצלחה

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

מאיפה הבאת לזה שמותר להחנות על המדרכה?

אסור בתכלית האיסור להחנות רכב מכל סוג שהוא על המדרכה.

בדוחות משטרה ההבדל היחידי הוא אם נשאר מרווח של 1.3 מטר.

במידה ונשאר מרווח של 1.3 מטר, הדו"ח הוא של 250 ש"ח.

אם לא נשאר מעבר של 1.3 מטר, הדו"ח הוא של 500 ש"ח.

מבחינת עירייה, כל עירייה עם חוק העזר העירוני שלה.

למשל, ברחובות אם חנית עם ארבעה גלגלים על המדרכה, הדו"ח הוא 500 ש"ח גם אם נותר מעבר להולכי הרגל.

(למדתי את זה על בשרי :-().

 

המדרכה לאיש - הרכב לכביש. :-)

פורסם

כן נפתלי מאיפה לקחת את זה בדיוק?

אם אני לא טועה חנייה עם שני גלגלים מקנה קנס של 250 ש"ח אלא אם חסמת את המדרכה ואז נהקנס הוא 500 ש"ח, וחנייה עם ארבעת הגלגלים מזכה אותך בקנס של 500 ש"ח.

 

ולפותח השירשור, למה אמור להיות שם תמרור כזה? אולי צריך לשים שם גם תמרור שאסור לרצוח, לאנוס, להעלים מס ולרשום כותרת לא עניינית בקארספורום?

פורסם

תברר זה החוק עד כמה שידוע לי כמובן אין מדרכות ברוחב של 5 מטר כך שהדו"ח תמיד תקף

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

דבר ראשון, כן יש מדרכות של 5 מטר או לפחות קרוב לזה (ע"ע אבן גבירול לאחר השיפוץ, ע"ע כיכר המדינה וכו').

דבר שני, כשאתה ממציא חוק ויוצא בהצהרה, נהוג להביא סימוכין ולא קודם להצהיר ואז לשלוח אחרים לבדוק את החוק.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...