Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדון נפתלי, זה ממש לא החוק.

אסור להחנות רכב על המדרכה אלא אם כן המקום סומן כמקום להעמדת רכב והחנייתו. למשל, ישנם רחובות שבהם החנייה מותרת עם שני גלגלים על המדרכה והדבר מסומן גם על ידי שלט בתחילת החנייה וגם ע"י סימונים על המדרכה.

ואם אתה מתעקש אז קבל את התקנות הרלוונטיות:

 

העמדת רכב על המדרכה עם 2 גלגלים

או יותר ולא נותר מעבר של 1.30 מטר

 

העמדת את הרכב הנ"ל על המדרכה,

במקום שלא הוסדר להעמדת רכב והחנייתו,

בניגוד לתקנה 72 (א)(2א) לתקנות התעבורה.

סמל סעיף: 5953 500 ש"ח ללא נקודות.

 

העמדת רכב על המדרכה עם 2 גלגלים

או יותר ונותר מעבר של 1.30 מטר.

 

העמדת את הרכב הנ"ל על המדרכה,

במקום שלא הוסדר להעמדת רכב והחנייתו,

בניגוד לתקנה 72(א)(2א) לתקנות התעבורה.

סמל סעיף: 6658 250 ש"ח ללא נקודות.

פורסם

ראיתי דו"ח שמישהו קיבל בבני ברק, רשום שם שמותר לחנות עם 2 גלגלים על המדרכה בתנאי שמשאירים 100 ס"מ להולכי רגל ובתנאי שהחניה מותרת בכביש שבו נמצאים שאר גלגלי הרכב.

פורסם

בידיוק היום יצא לי לקיים "שיחה" מעניינת עם פקח.

 

כל עוד לא חוסמים מעברים ולא מפריעים לתנועה של הולכי רגל אפשר לדו"ג להחנות על המדרכה

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

×
×
  • תוכן חדש...