Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה HU בגודל 1 דין הכי איכותי שאפשר לרכוש היום הוא האקליפס 7200, כמובן לפני שמדברים על פלח ה HI END. כבונוס מקבלים אופציה לכיול תחנות דרך המכשיר ואין צורך לקחת אותו למעבדה. מצד שני יש המתלוננים על נוחות התפעול שלו ועל מסך קטן מדי, מה שבהחלט עלול להפריע לאנשים מסויימים.

 

אם זה היה תלוי בי - ה 7200 לוקח ללא צל של ספק.

 

איתמר.

 

הבעיה העיקרית ב 7200 היא התצוגה הפשוט גרועה שלו באור יום, לא רואים כלום. לא כזה נורא.

 

פורסם

אני מאד אוהב את ה-7200 ואין ספק שמדובר ב-HU פנטסטי אך לטעמי ומנסיוני הפיוניר(!) DEH-P80RS-II נשמע טוב יותר.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לא הייתי ממהר להכניס את הפיוניר המדובר לקטגורית היי אנד- אפילו ממש לא.

הP90 הוא ENTRY LEVEL HIGH END .

היי אנד אמיתי זה ODR.

בעניין השימושיות - עניין של הרגל לטעמי.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לטעמי האישי הצליל של פיוניר תמיד חסר משהו,

אפילו הP9 שנשמע מעולה, נשמע לי פחות טוב מאשר 310 עם 701 או אפילו 9887 עם 701.

 

כנראה משהו בי לא מתחבר לצליל של פיוניר.

תאחלס לדוגמא הODR הרבה פחות קורץ לי מאשר נגיד F1.

 

עריכה : למען האמת F1 על סט אפ פסיבי לחלוטין, עם חיווט מנחושת ירוקה, בצמת 8 שקלע ילד סומלי בזמן אכילת רבע תפוח. זאת מערכת החלומות שלי :)

פורסם

ה-ODR לא מנסה לקרוץ לך, אולי אם היו לך זוג ציצים הסיפור היה שונה.

ואם כבר ב-ODR עסקינן, אין ספק שנחושת ירוקה וקלועה עם שומשום היא הבחירה הראויה ל-HU שכזה.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לא, אייל (סינפוני) התכוון לזה: http://www.woofersetc.com/p6464/DEHP800PRS--Pioneer-Premier-CD-Receiver-with-High-Quality-Audio.htm

 

היה לי את המכשיר שצרפת בלינק והייתי מאוד מבסוט ממנו, אבל קח בחשבון שאם אתה מביא אותו מארה"ב הוא יצטרך לעבור כיול.

עדיין, מבחינת איכות נטו (של מכשיר, רכיבים פנימיים) האקליפס עדיף.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...