Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוח שעונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הולך להום סנטר , קונה ספריי צבע כחול , ניגש ללוח השעונים , מוריד את המכסה , מנער חצי דקה , לוחץ על הראש של הספריי ובתנועות סיבוביות מרסס....

פורסם
הולך להום סנטר , קונה ספריי צבע כחול , ניגש ללוח השעונים , מוריד את המכסה , מנער חצי דקה , לוחץ על הראש של הספריי ובתנועות סיבוביות מרסס....

 

ככה חאפרים עושים :D

 

אם אתה רוצה להיות רק "חצי חאפר" כדאי לחפש ספריי צבע עמיד כמה שיותר בחום ושיהיה מתאים לפלסטיק, מומלץ גם יותר משיכבת צבע אחת (שלוש יהיו בסדר).

 

אם אתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך, גש לפחח השכונתי ובקש שהוא יצבע לך את זה בתנור.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
איך אני צובע את בלסטיק מסביב לטורים ולקמ"ש בכחול

מתכנן לזרוק משהו לים? :wink:

 

קודם כל, קופץ לסטימצקי ושים כמה שקלים על איזה אבן שושן.

 

אחר כך מפרק את הבלסטיק (כדי שהטורים והקמ"ש לא יתלכלכו) מניח אותו במקום נקי וללא רוח ומתחיל את התהליך.

בעיקרון אתה צריך קודם כל לנקות אותו טוב, ואז לצבוע אותו בריסוס, בכמה שכבות דקות עם זמן ייבוש מתאים ביניהן.

אם אתה רוצה צבע איכותי, יש ביצחק שדה, בערך מול תחנת הדלק חנות חומרים שיכולה לערבב לך צבע לפי דרישה ואפילו להדריך אותך. הם ממש בסדר.

 

אגב, אם היית טורח ומחפש - יש פה בפורום תיעוד מצולם של פרוייקטים כאלו.

רמז - "בלסטיק מסביב לטורים" אינו מחרוזת חיפוש שתביא תוצאות.

פורסם
איך אני צובע את בלסטיק מסביב לטורים ולקמ"ש בכחול

מתכנן לזרוק משהו לים? :wink:

 

קודם כל, קופץ לסטימצקי ושים כמה שקלים על איזה אבן שושן.

 

אחר כך מפרק את הבלסטיק (כדי שהטורים והקמ"ש לא יתלכלכו) מניח אותו במקום נקי וללא רוח ומתחיל את התהליך.

בעיקרון אתה צריך קודם כל לנקות אותו טוב, ואז לצבוע אותו בריסוס, בכמה שכבות דקות עם זמן ייבוש מתאים ביניהן.

אם אתה רוצה צבע איכותי, יש ביצחק שדה, בערך מול תחנת הדלק חנות חומרים שיכולה לערבב לך צבע לפי דרישה ואפילו להדריך אותך. הם ממש בסדר.

 

אגב, אם היית טורח ומחפש - יש פה בפורום תיעוד מצולם של פרוייקטים כאלו.

רמז - "בלסטיק מסביב לטורים" אינו מחרוזת חיפוש שתביא תוצאות.

 

סליחה :oops:

 

אבל גדול :lol::lol:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
יש מישהו מאזור אשקלון שיכול לעזור לי בזה

 

רק למקרה שהשורה הזאת הייתה שאלה - שים לב: כאשר כותבים בפורום, לא ניתן לשמוע את עליית הטון המרמזת על שאלה בסוף המשפט. אי לכך ובהתאם לזאת משתמשים בצורה מאוד פשוטה ומובנת, הנראית בערך כך: ? (אפשר גם כך :?: ).

 

צורה זו נקראת "סימן שאלה" (יש לבטא סי-מאן ש-א-לה - ש בסגול, א בסגול, לה בקמץ או פתח, כרצונך).

 

 

 

ורק למקרה שלא הבנת, כשכתבתי "סגול" התכוונתי לסימן הפיסוק, לא לצבע.

 

 

 

ובמקרה שהשורה איננה שאלה - זה לא ממש מעניין אותנו. תודה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תגידו זה גם אפשרי באופל אסטרה שנת 01

 

או לא שווה את הסיכון של הפירוק??

 

אני ממש רוצה לעשות את זה אבל אני לא יודע איזה צבע ליבחור :?

 

הדש בורד הוא בצבע אפור והלוח שעונים ופלסטיק מיסביבו הוא שחור :wink:

פורסם
תגידו זה גם אפשרי באופל אסטרה שנת 01

 

או לא שווה את הסיכון של הפירוק??

 

אני ממש רוצה לעשות את זה אבל אני לא יודע איזה צבע ליבחור :?

 

הדש בורד הוא בצבע אפור והלוח שעונים ופלסטיק מיסביבו הוא שחור :wink:

 

נסה שחור , ייצא לך פצצה...

 

אפשר כבר לנעול בבקשה ? :evil:

פורסם
תגידו זה גם אפשרי באופל אסטרה שנת 01

 

או לא שווה את הסיכון של הפירוק??

 

אני ממש רוצה לעשות את זה אבל אני לא יודע איזה צבע ליבחור :?

 

הדש בורד הוא בצבע אפור והלוח שעונים ופלסטיק מיסביבו הוא שחור :wink:

 

נסה שחור , ייצא לך פצצה...

 

אפשר כבר לנעול בבקשה ? :evil:

 

בטח שואל אותך, אתה הצעת לו שחור.

 

לדעתי הכי שווה זה ורוד! זה עושה נצנצים בלילה משהו מדהים! גם שמעתי יש להונדה קיט מיוחד שהלוח מחליף צבעים כמו אורגן אורות במסיבה אז נסה לברר אם יש כזה גם בשבילך! שמעתי זה עולה אלף שקל!

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...