Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ראיתי למכירה את הרכב באתר יד 2,הרכב י1 שנת 95 עם מגנזיום גג נפתח והאוטו ידני.

 

רציתי לדעת על אמינות הרכב צריכת דלק בידני ומחלות כביכול של הרכב .

 

נ.ב.

האוטו מאשה ועם 250 אלף ק''מ לא ביררתי איתה שום פרט עדיין איזה טיפולים עבר וכו'

 

קראתי פה בחיפוש תגובות והתרשמתי מהאוטו אבל אני רוצה להיות די בטוח.

 

האוטו עם טסט ל3 חודשים והמחיר שלו הוא 5 אלף ש''ח{הגיוני?}

 

תודה וסליחה על החפירה רון

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

רכב מאוד ישן , בטוחני שיש רכיבים רבים שנפגמו ממימד הזמן כגון גומיות וחלקי פלסטיק למניהם. בזמנו רכב זה היה להיט עם חידוש של מתלה אחורי גמיש המסייע בפניות הרכב. שמע המחיר בהתאם , כדאי בכל זאת לבדוק אותו במכון בדיקה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

תודה.

 

בלאי טבעי כגון גומיות פלסטיקה וכו' אני מוכן לקחת בחשבון.

 

אני מאמין שאפשר להתגמש במחיר לכיוון ה4?{אני מקווה}.

 

אני צריך לראת קודם את האוטו אבל בכללי איך האוטו מומלץ?{אני יטפל בוא כמיטב}

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

זה אוונט'ג, לא אורה (קצת פחות מפואר, לא קריטי).

המנוע הוא 1.6XU, לא עליו תפארתה של PSA, אבל ייסע סביר. צריכת דלק לא מזהירה (1:8-1:10).

רשימת תקלות אפשריות מפה ועד הודעה חדשה, השאלה מה באמת תקין, מה טופל ומה לא?

 

לבדוק:

סרן אחורי - אם חורק / שקוע - תיקון יקר.

חימום - עובד או מבוטל?

מזגן - עובד ? שתי התקלות הללו מצריכות פירוק דש-בורד, לפחות 1500 ש"ח נזק לכ"א מהתקלות.

משולשים - נוטים לסיים את חייהם די מהר, יש לבדוק.

תושבות מנוע - לא מאוד יקר, אבל לבדוק.

נוזל קירור - קשור בעקיפין לעניין הקירור, אבל יותר חשוב - אם השתמשו במי ברז, יש סיכוי לא רע לאטם ראש מנוע לפחות, ולא פעם גם לסדקים בבלוק (אלומיניום) שמחייב החלפת מנוע.

מערכת חשמל רגישה.

מערכת אוורור (קירור) רגישה - לבדוק ששני המאווררים עובדים בשתי המהירויות.

קלאץ' - לבדוק אם לא קשה / מתחבר בסוף מהלכו.

שטנגות - יש 3, נוטות "להיגמר", לבדוק שאין חופש (שלושתן יחד כ-500 ש"ח).

ריפודי כסאות - לבדוק שאין שקעים/חורים בריפוד, במיוחד כסא נהג.

שברים בדש בורד - בעיקר באיזור לו"ש ופתחי אוורור.

מוטות קישור מוט מייצב - לא ממש יקר (פחות מ-100 למוט מקורי).

 

זהו בערך. הכל תלוי איך טופל האוטו ומה מצבו.

פורסם
כדאי בכל זאת לבדוק אותו במכון בדיקה.

תגיד, אתה רציני?

בדיקה במכון עבור רכב כזה היא לא פחות מ-8% מערכו, ואני אופטימי.

להדפיס דף שעליו כתוב "רעש ממערכת תזמון שסתומים, לבדוק בלמים, חופש בהגה, סימני נזילות במנוע" גם אני יודע, ואפילו אעשה זאת בחינם. אתה הרי לא באמת משלה את עצמך שטופס ממכון בדיקה יהיה שונה מכך מהותית, נכון?

 

פותח השרשור: קח את הרכב למכונאי אמין שאתה מכיר וסומך עליו, אשר יסכים להעיף עליו מבט תמורת סכום סמלי (או ללא תמורה כלל, במידה ואתה מיודד עמו). אם אתה נורא רוצה להיות רגוע, קח אותו גם לפחח שיציץ.

כל בדיקה מעבר לכך היא בבחינת בזבוז כסף על כלום.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם כבר zx אז מנוע 1400 (משנת 96-97)

ואם אתה רוצה zx בשרנית וכייפית לך על וולקן מנוע 2000 (משנת 94-96)

וולקן 2000 שנת 94

את ההבדל מרגישים בסיבוב

פורסם

אני לא חושב שזה מנוע 1600 כי רשום בודאות שזה 1800 ידנית עם גג נפתח וכל זה.

 

ולגבי הוולקן אני שקלתי אבל התברר לי שהוצאות הרכב לא זולות בכלל ועלות שוטופת יקרה מאוד.

 

{אולי בעתיד אני יביא וולקן שלא קרעו אותה}

 

תודה רבה לכולם ואני יעדכן בהמשך מה קורה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

לחבר קרוב יש אחת כזאת.

מבפנים - פלסטיקה מצויינת, נוחה מאוד. לדעתי מעבר למה שתקבל מרכבים מקטגוריה ושנתון דומה.

מרכב ומתלים - רכב פשוט מאוד, נוח ביותר בנסיעה.

מנוע - מומלץ מנוע ה- 1400 המשותף ל-205 ולעוד רכבים, אמין מאוד ופשוט ביותר. האמת קצת חלש בהאצה מבחינתי אבל לא מהווה שום בעיה לנסיעות רגילות. צריכת דלק נמוכה ביותר.

5000 שקל זה מחיר הוגן לשנת 95 בערך.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

יש לי את דגם ה1.6,אם מטופל בזמן ולא לקרוע אותו הוא דווקא מראה אמינות ושרידות יפה מאוד.

אצלי צריכת דלק בנסיעה רגוע בעיר עומדת על 10 ק"מ לליטר.השיא נכון להיום בנסיעה רגועה,בכביש מהיר,עם 3 אנשים 14.6! :lol:

המרכב שורד יפה את השנים ואצלי גם הפלסטיקה נראת כמעט כמו חדשה (רק ההגה התחיל להראות סימני התפוררות בגלל השמש). המושבים נוחים והאוטו בסך מאוד מהנה ומהווה לדעתי תמורה מעולה לכסף.

תמצא רכב שהיה מטופל וכך גם עלויות האחזקה לא יהיו גבוהות.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
{אולי בעתיד אני יביא וולקן שלא קרעו אותה}

 

That will be the day :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...