Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפשת אוטו טוב וחסכוני וחשבתי על הפונטו ספייס. העניין הוא שאמרו כי בקילומטרז' גבוהה האוטו יתחיל לעשות בעיות

 

ושהוא מתחמם. אני לא יכולה להרשות לעצמי אוטו שכל שני וחמישי יכנס למוסך.

 

מה אתם חושבים? האם זה נכון מה שאמרו לי?

פורסם

אוקיי..

מאוד חשוב לבדוק טוב טוב את הרכב, 2001 כבר עברו דיי הרבה.

תמצאי אחת מיד פרטית, עם יד כמה שיותר נמוכה! ותשקיעי בבדיקה כמו שצריך!

אני ממליץ רק על הידניות במיוחד בשנים האלו, גם מבחינת חסכון בדלק.

ותתחדשי =]

פורסם

קראתי קצת בפורמים שלאוטו הזה יש נטייה להתחמם, האם זה נכון?

 

תודה על המזל טוב אבל עדיין...מוקדם מדי

פורסם

במידה והרכב מוזנח, יש מים במקום נוזל קירור יעודי, כמו כל רכב אחר תיהיה לו נטיה להתחמם.

אם הרכב מטופל כמו שצריך, יש נוזל קירור יעודי שנקרא פארפלו והמערכת הקירור נקיה אין שום סיבה שהרכב יתחמם!

פורסם

ספייס06 אתה ממליץ על הידניות בגלל החסכון בדלק בשנים האלה? הגיר הרציף של "השנים האלה" הרבה יותר טוב מהרובוטי בשנים לאחר מכן, והצריכת דלק שלו מעולה שווה ערך לידנית והנך מוזמן לבדוק כך בפיאט קלאב.

מה שבנוסף יהיה לה הרבה יותר סיכוי למצוא אוטמטית שבאה רק בגימור ELX מאשר ידנית ELX, וה-20 כוחות סוס האלה עושים רק טוב.

בנוסף לקנות אך ורק אוטו שטופל במורשה, הפיאט רגישה, אך עם טיפולים כמו שצריך מפגינה אמינות יפה.

שיהיה בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...