Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב הוא JL AUDIO. מדובר בציוד משומש?

W6 הוא סאב SQ טוב מאוד שייצורו הופסק (ב2001 אם אני לא טועה) והומשך ב2003. אני משער שמדובר בדגם הישן שכן החדש די יקר.

גם הקומפוננט טוב אך הייתי מחפש מגבר אחר שכן הקומפוננט והסאב ברמה גבוהה ממנו.

פורסם

יש לבחור 4000 אלפיות והוא רוצה גם קומפוננט

גם אני חשבתי על ה501X ועל ה400RMS של רוקפורד כסאב

אבל אז ישארו לו אולי 1000 שקל(במקרה הטוב) ואם אנחנו בנושא הזה כבר אז עלה לי רעיון לגבי המורל דוטק כקומפוננט וזה עובר את התקציב שלו לא בהרבה.....בכמה מאות אולי.......

פורסם

הייתי בודק את האופציה של קנייה ב EBAY - אם יש ממש מחירים אטרקטיבים

ומשתמש בשירות MUSTOP להביא את זה לארץ

המחירים בארץ נורא יקרים ועדיף לך לבדוק אופציות אחרות

ב 4000 ש"ח אתה יכול להביא מגבר רוקפורד 501X ב 155$ שזה כולל משלוח ומיסים יכול להגיע ל1700 ש"ח, סאב של קיקר 10 אינץ' 300WRMS - 41$ כולל משלוח ומיסים יגיע ל865 ש"ח, והשאר נותר לך לבחור קומפוננט 153$ שזה יכול להגיע למשהו כמו 1700 ש"ח... ונשאר לך עוד עודף

אני הזמנתי דרך חו"ל ואני צריך לקבל את המוצרים בשבוע הבא.

בסכום הנותר אתה יכול להשתמש להתקנות, קניית כבלים וכל מיני אביזרים למיניהם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אני לא גאון במתמטיקה...

אפילו במבחן בפיזיקה שהיה לי לפני שבוע קיבלתי רק 60 ואחד מהערות הבודק היו:

"בעיות חשבון רציניות"

 

אבל...

1700+1700+865 זה כבר יוצא 4265

 

4000 פחות 4265 נותן 265-

 

גילגולציה היקר....

ב 265- הנותרים אתה יכול לרכוש ערכת חיווט מצויינת וללכת למתקין שיעשה לך גם בניית פייבר בבגאז', להוסיף איזה שני קבלים 1F וגם אם יתחשק לך לקנות איזה

עץ ריח!!!

פורסם

חחחח

ואללה צודק

טוב העיקר המחשבה... והעקרון שאפשר לקנות מ EBAY ולא לקנות דרך הארץ

לשם דוגמא... המגבר KICKER שאני קניתי KX600.4 הוא יגיע לארץ שבוע הבא

הוא יעלה לי בערך 1900 ש"ח... בדקתי כמה זה עולה ב SOUNDONLINE.CO.IL , מה הפלא? 3000 ש"ח!!

ללא הגזמה בכלל

"חסכתי" 1000 ש"ח. ויש עוד דוגמאות למניהם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

יש דרך לדעת מה המחיר שיעלה לי להביא את הדברים לארץ לפי המחיר באתר?

 

***יש אופציית ערוך, אם אתה נזכר במשהו, אתה יכול להוסיף להודעה במקום לנהל דיון עם עצמך.

838173.gif
פורסם

תעשה סקר שוק באינטרנט לגבי מחירים, תבדוק אתרים

תבדוק ב EPINIONS.COM , BIZRATE.COM וכו' תחפש בגוגל.

ככה אני עשיתי ועד שראיתי עיסקה משתלמת אז קניתי.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...