Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחתה : סיטרואן קסרה פיקאסו בנזין אוטומטית מחיר: 136,000 ש"ח

picassogrey1.gif

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המכונית הכי יפה בעולם היא הונדה s2000 פשוט אוטו מדהים! כמה שקורבט יפה ווייפר בכל זאת אין כמו s2000 היא קטנה וקולעת.

אההה דיברנו על צרפתיות? אופס

פיג'ו אוטו יפה במיוחד ה 106 ראלי! סיטרואן יש להם מכוניות יפות ויש פחות. לדעתי הc5 נחמדה... אבל לדעתי גם המולטיפלה חמודה אז אני משהו אחר... המולטיפלה פשוט מצחיקה אותי! כל פעם שאני רואה אחת אני צוחק... הסיטרואן בתמונה דווקא נראתה יפה! יש עוד תמונות?

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אם כול הכבוד לכם.

 

ואני הראשון שיודה שהצרפתיות הצעירות מכוערות.

הפיקסו היא פנינה עיצובית לדעתי.

 

אני חושב שהיא ממש יפה, נכונה.. מה שתרצו...

 

 

ואכן מתחרה ראויה לסניק.

אני אישית בין שתיהן הייתי בוחר בפיקאסו בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

גם חיצונית וגם פנימית, שדה הראיה ממושב הנהג פשוט לא ייאמן.

 

אה, כן... כם אני נקרע מצחוק בכל פעם שאני רואה מולטיפלה, רעיון גאוני! אני מאוד אוהב את העיצוב ה מ ו פ ר ע!!!

אסף, עורך אתר מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC

Alfa Romeo - The Flair For Speed

פורסם

אני קצת משוחד אבל בכל זאת אני חושב שמכוניות סיטרואן ממש יפות ,להבדיל אולי מהC5

 

שהיא די (מאוד?) מכוערת , חוץ ממנה הC3 לדעתי יפייפה .

 

הפיקסו היא קולעת בול למטרה והיא ממש מעוצבת למופת!

 

 

טוב אבל כבר אמרתי שאני משוחד... :roll::oops:

 

 

דוד

 

 

נ.ב- המולטיפילה היא פנינה עיצובית בתחום השימושיות והמרחב פנים אבל חיצונית היא פשוט מכוערת !

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
הם לא מתחרים די טובים בסניק????

הסטרים של הונדה לא ממש מתחרה בסניק- הוא יכול להוביל שבעה אנשים, אבל הרבה פחות מרווח ופרקטי.

פורסם
הם לא מתחרים די טובים בסניק????

הסטרים של הונדה לא ממש מתחרה בסניק- הוא יכול להוביל שבעה אנשים, אבל הרבה פחות מרווח ופרקטי.

 

הם בכלל לא מתחרים בו.

הסניק הוא רכב לחמישה אנשים בלבד.

 

הייתי מגדיר אותה כמשפחתית עם המון מקום, או "משפחתית מיניוואנית" לצורך העניין.

 

לעומת הסטרים והספייס-וואגן (לא ספייס גיר, ספייס גיר זה מיניואן פול סייז), שהם "מיניואנים משפחתיים", קרי מיניוואן שנועד להסיע 7 אנשים ולהיות כמה שיותר קרוב למשפחתית.

בעוד הסניק והפיקאסו הן משפחתיות לכול דבר (מבוססות קסארה ומגאן) שנועדו להוביל 5 אנשים ולהיות כמה שיותר דומות למיניוואנים.

×
×
  • תוכן חדש...